Dainiushas <skirdain@gmail.com> wrote: > o tai kas dar be tų skliausteliuose realiai yra premium? :D Tai ir rašau - šitie premium netinka. Tačiau domina įvairus taikantys i premium. PVZ Ford Edge komfortas artimas premium, tačiau oficialiai - tai tik šūdinas fordas. Ytariu, santafe (neteko bandyti). Koriejieciai bando link premium judeti. Turėtų būti kazkas ir daugiau. Iš amerikonu kokie limited komplektacijos highlinder, Ford Explorer. Ford explorer ir chevy traverse poplikiais važinėjau po pora savaičių - man jie geresniu komplektacijų patiktų.tiesiog truko navigacijų, odos vieno kito skambaliuko. Taip pat tiktu Subaru ascent (neisivaizduoju, kokios problemos registruojant eu). Net Toyota sienna galbūt butų galima. Po rav sienna buvo “premiumas”. Bandžiau kartu, rav nuliova, sienna beveik nauja ... ieškau varianto, panašaus i ta, kaip kažkada buvo su tribekom. Subaru padare auto, taikinti i premium. Iki siol ji klase aukštesnė už forika ir outbacka... o dauguma jos pagal klase neskiria nuo foriko... Audrius K. > > 2019.02.13 14:28, Audrius K rašė: >> Herkus <h@h.lt> wrote: >>> Tu geriau toyotos atstovo pats paklausk, kad nesigautu nesusipratimu. >>> As kalbejau ne apie toyota, tai kiekvienas dyleris su savom taisyklem. >> >> Kam ir kaip galiojo? Idomu, nes nagrinėju įvairius variantus. Net ir tokį, >> kad palaukti metelius krizes :-) siaip norisi NEoficialiai” premium (bmw, >> audi, lexus, volvo netinka) suv’o su apie 250AG, bendra mase apie 2.5t, >> 5-7vietu, aukštesne sėdėsena (pvz outback per žema) benzino (arba hibrido) >> ir kad kažkur iki 250-300tkm nekeltų galvos skausmo, t,y, reiktų važinėti >> daugiau mažiau tik i Tech. prieziuras. >> >> Audrius K. >>> >>> >>> 2019-02-13 12:36, Audrius K rašė: >>>> Dar klausimas - o USA garantija kokiu būdu galiojo Lietuvoje? Kas >>>> aptarnavo? >>> >> >> >> > >