nu tę prie € ženkliuko kažkoks negražus skaičius įrašytas. per brangu ponui bus. "Dainiushas" wrote in message news:q415la$t7j$1@trimpas.omnitel.net... nori pasakyt tas edge su 200ag labai gyvesnis? Visi tiguanai tai maži gi. Touareg'as jau panašiai, tie ir su varikliais būna. šiaip va tau mašina, nu bet ne AWD.... https://www.autoweek.nl/auto/93134/renault-espace-tce-225-initiale-paris/ ir važuiuoja biskį ir atrodai varguolis :D:D:D:D:D 2019.02.13 15:15, Audrius K rašė: > Dainiushas <skirdain@gmail.com> wrote: >> nu jei fėėėėėė, tai tada jau ir koks X-Trail'as šalia. > 177 arba 163ag. Įsibėgėjimas 10s. Fe. > > Siaip galingesnius randu du : va tiguan 220ag ir rav4h 220ag. Abu maži. > Labai. Dar nagrinėju Ford Edge 209ag senesnis arba 235ag naujesnis > (brangokas). Senesnis kaip ir už 35k išeina ... bet dyzelis ... tada > pradedu žiūrėti i amerikona exploreri daužta 25keu ir visi skambaliukai. > Bet be garantijos. Bet daužtas. Net normali śešiuke po kapotu su > pakankamai > Ag. Bet neaisku, ar kur gausi kokį filtrą be užsakymo nusipirkti... > > Audrius K. > > O anas žiū su >> REnault Koleos praktiškai vienodas. Tada nueini į Sosteną ir pamatai >> VOlvo......o anie kuo blogai? Ne vokiečiai gi :) >> >> 2019.02.13 14:59, Audrius K rašė: >>> Dainiushas <skirdain@gmail.com> wrote: >>>> o tai kas dar be tų skliausteliuose realiai yra premium? :D >>> Tai ir rašau - šitie premium netinka. Tačiau domina įvairus taikantys i >>> premium. PVZ Ford Edge komfortas artimas premium, tačiau oficialiai - >>> tai >>> tik šūdinas fordas. Ytariu, santafe (neteko bandyti). Koriejieciai bando >>> link premium judeti. Turėtų būti kazkas ir daugiau. Iš amerikonu kokie >>> limited komplektacijos highlinder, Ford Explorer. Ford explorer ir chevy >>> traverse poplikiais važinėjau po pora savaičių - man jie geresniu >>> komplektacijų patiktų.tiesiog truko navigacijų, odos vieno kito >>> skambaliuko. Taip pat tiktu Subaru ascent (neisivaizduoju, kokios >>> problemos >>> registruojant eu). Net Toyota sienna galbūt butų galima. Po rav sienna >>> buvo “premiumas”. Bandžiau kartu, rav nuliova, sienna beveik nauja ... >>> ieškau varianto, panašaus i ta, kaip kažkada buvo su tribekom. Subaru >>> padare auto, taikinti i premium. Iki siol ji klase aukštesnė už forika >>> ir >>> outbacka... o dauguma jos pagal klase neskiria nuo foriko... >>> >>> Audrius K. >>> >>> >>>> >>>> 2019.02.13 14:28, Audrius K rašė: >>>>> Herkus <h@h.lt> wrote: >>>>>> Tu geriau toyotos atstovo pats paklausk, kad nesigautu nesusipratimu. >>>>>> As kalbejau ne apie toyota, tai kiekvienas dyleris su savom >>>>>> taisyklem. >>>>> >>>>> Kam ir kaip galiojo? Idomu, nes nagrinėju įvairius variantus. Net ir >>>>> tokį, >>>>> kad palaukti metelius krizes :-) siaip norisi NEoficialiai” premium >>>>> (bmw, >>>>> audi, lexus, volvo netinka) suv’o su apie 250AG, bendra mase apie >>>>> 2.5t, >>>>> 5-7vietu, aukštesne sėdėsena (pvz outback per žema) benzino (arba >>>>> hibrido) >>>>> ir kad kažkur iki 250-300tkm nekeltų galvos skausmo, t,y, reiktų >>>>> važinėti >>>>> daugiau mažiau tik i Tech. prieziuras. >>>>> >>>>> Audrius K. >>>>>> >>>>>> >>>>>> 2019-02-13 12:36, Audrius K rašė: >>>>>>> Dar klausimas - o USA garantija kokiu būdu galiojo Lietuvoje? Kas >>>>>>> aptarnavo? >>>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >>> >> >> > > >