as galvoju taip - jei vaziuoji lietuvoj, tada geriau dujos, nes 1: masina pati pigiau kainuoja. dazniausiai analogiska dyzeline buna brangesne 2: vaziuot kainuos panasiai arba pigiau, bei gal truputi maloniau - nera dyzelio karksejimo, nors kad is vietos judant nereikia gazuot - gal kazkam privalumas pas dyzeli 3: aptarnavimas pigesnis dazniausiai, rast pataisanti meistra lengviau (su dyzeliais turiu n istoriju, kai vaziuoja zmones per rimtus servisus ir niekas nieko neranda, o masina neuzsikuria, netraukia, karsta pisa prota ir tt). su benzu tuo tarpu bendru atveju viskas daug aiskiau :) jei tenka daznai vazinet I skandinavija, danija, svedija, norge - ten duju nera, tada tik saliarka. be to, islosi kazkiek vietos bagazinej del baliono. nu ir dar vienas dalykas, religija - vieniem zmoniem vienas arciau sirdies, kitiem kitas, nepaisant jau jokiu objektyviu priezasciu :) "hedgehogus paiuricus" wrote in message news:jkv109$5gi$1@trimpas.omnitel.net... Kylant kuro kainoms iskilo egzistencinis klausimas koki kuro varianta siai dienai pasirinkt: benzina su duja ar dyzeli? Su salyga, kad tiek benzininio, tiek dyzelinio variklio kubatura svyruoja aplink 2,5-3. Papildomos salygos: metine rida 20-30 kkm, miestas/magistrale 50/50 -- eM