kas sake kad skandinavijoje duju nera http://www.gjelstenli.no/lpg/FyllestasjonerNorge.htm http://www.gjelstenli.no/lpg/FyllestasjonerSverige.htm "partizanas" <ner@mail.com> wrote in message news:jkvguk$mam$1@trimpas.omnitel.net... > as galvoju taip - jei vaziuoji lietuvoj, tada geriau dujos, nes > 1: masina pati pigiau kainuoja. dazniausiai analogiska dyzeline buna > brangesne > 2: vaziuot kainuos panasiai arba pigiau, bei gal truputi maloniau - nera > dyzelio karksejimo, nors kad is vietos judant nereikia gazuot - gal kazkam > privalumas pas dyzeli > 3: aptarnavimas pigesnis dazniausiai, rast pataisanti meistra lengviau (su > dyzeliais turiu n istoriju, kai vaziuoja zmones per rimtus servisus ir > niekas nieko neranda, o masina neuzsikuria, netraukia, karsta pisa prota > ir tt). su benzu tuo tarpu bendru atveju viskas daug aiskiau :) > > jei tenka daznai vazinet I skandinavija, danija, svedija, norge - ten duju > nera, tada tik saliarka. be to, islosi kazkiek vietos bagazinej del > baliono. > > nu ir dar vienas dalykas, religija - vieniem zmoniem vienas arciau > sirdies, kitiem kitas, nepaisant jau jokiu objektyviu priezasciu :) > > "hedgehogus paiuricus" wrote in message > news:jkv109$5gi$1@trimpas.omnitel.net... > > Kylant kuro kainoms iskilo egzistencinis klausimas koki kuro varianta siai > dienai pasirinkt: benzina su duja ar dyzeli? Su salyga, kad tiek > benzininio, > tiek dyzelinio variklio kubatura svyruoja aplink 2,5-3. Papildomos > salygos: > metine rida 20-30 kkm, miestas/magistrale 50/50 > > -- > eM > >