"YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message news:jkvps2$u86$1@trimpas.omnitel.net... > > "markatas" <info@_delete_markatas.lt> wrote in message > news:jkvo2j$sk4$1@trimpas.omnitel.net... >> Na tada pavardinam dar dyzelio "privalumu" >> >> 1. daznai tenka keisti kuro filtrus > > Karta i 40k km? arba po kiekvieno saliarkos uzsalimo >> 2. saliara tik labai kokybiska, nes prasideda siurbliu ejimas metalu >> (tokios pas mus sunku gauti, nes mazosios koloneles pilsto viska kas >> papuola ir levaka, o didziosiose neaisku kada gausi nenusistovejusio kuro >> (kaip ir mazosiose) > > Pats kokybiskiausias dyzelis pigiau negu eilinis benzas? > papasakok, kur rasti tikrai visada kokybisko dyzelio? Parodyk, kuri degaline uzsidaro kuro papildymo metu ir pora valandu po talpyklu uzpylimo? > >> 3. plaukiojantis smagratis (dyzeliu nepigus "navarotas") > > Kas? Pasidomek, nemaloniai nustebsi kiek kainuoja ir tikrai nestebuklingai laikanti detale > >> 4. turbina kuri nemazai kainuoja > > Benzai irgi turi turbinas, kurios dar ir prie aukstesniu temperaturu > dirba. T.y. tikimybe pareiti daug didesne. > O benzinines atmosferines visai normaliai vaziuoja, ko apie atmosferinius dyzelius nepasakysiu >> 5. ziema mieste vazinejama saltu salonu (ilgaiu syla variklis), jei yra >> webasta - kuro sanaudos artimos benzinui pasidaro > > O jei nera webastos bet yra elektrinis pasildytojas kuris greitai sushildo > ir atsijungia ir ko pasekoje sanaudos praktiskai nesikeicia? > Ane, elektra gaminasi saules elementai o ne apkraunant generatoriu ir keliant kuro sanaudas + tos zvakes kai nueina, tai jas pakeisti tai nu i na.. >> 6. uzsipylus prastos saliarkos CR siurblys aspisika metalu ir to pasekmes >> visos sistemos tvarkymas (keiciamas siurblys, slegio reguliatorius, >> daznai ir purkstukai (tvarkymui jau nepasiduoda po tokiu bajeriu), >> plaunamas bakas, vamzdukai ir viskas iki sekancio prasto kuro uzsipylmo > > Kam pilti prasta saleeerka jeigu gera kainuoja pigiai? KUR tokios yra, nebent turi savo talpykla ir pats sau pilstaisi >> 7. masinu rida geroookai didesne (siandien skenavau VW Passat '01 su >> spidometro rida ~240 kkm, savininko pageidavimu patikrinau ka rodo >> variklio kompas - ~530 kkm) > > Masinu rida tokia, kokia masina perki. Maziausia rida - 0km. > Jei perkama naudota - dyzeliai dazniausiai uzsienyje perkami jei daaaug vaziuojama, o pas mus daaaug sukama atgal ir parduodama kaip mazai vaziavusi, nes man tenka daznai matyti tikrasias ridas pries vaziuojant i turgu >> 8. uz kainu skirtuma tarp dyzelio ir benzino iseina duju iranga > > Tai 1:1 ? Bet turi uz ta pacia kaina automobili su dujomis, kurio kilometro kaina prie siuometiniu kainu yra mazesne nei dyzelio > >> 9. degalinese tikra arktine saliarka pradeda pilstyti kai tikrai pasala >> iki -15 ir tai pries tai senos neistraukia, tad uzsalimo dziaugsmai > > Reali praktika - uzsalimo problemu nepastebeta per paskutinius 15 metu. ziema nei as, nei mano pazystami variklistai nespejom gintis nuo uzsalusiu > >> 10. apsipylus drabuziai dvokia labai ilgai > > Apsipylus galva kiausiniais ji irgi gali ilgai smirdeti, bet kam pilti ta > saliarka ant saves? Jeigu apie pistoleta - tam zmones naudoja pirstines > 0_o :) > >> 11. brangus purkstukai (dujiniai visi nauji kainuoja kelis -keliolika >> kartu pigiau nei naujas dyzelinis), benzininiai irgi nebrangus ir jie >> gerai laiko (daznai uztenka isplauti ultragarsu jei pradeda prasciau >> purksti) >> > > O pas benza brangus yra....nu...variklis ?Jeigu jis pareina tai daug > kainuos pakeisti!! O realiai iki 300k km laiko be parkiu, ir net daugiau. Ane, kiek masinu dyzeliniu tenka per rankas praleisti? Specialiai paskaiciavau - siandien dariau diagnostikas tik 7 dyzeliams, pas 3 buvo problemos su aukstu slegiu, pas viena siurblio galva, vieno vakuuminis voztuvas ir vieno temperaturinis daviklis pries FAP filtra ir vienam kiauras intercooleris. O apie 300 kkm be remontu tai pamirsk. VW passat 2 nauji su 2,0 PD per 100 kkm pakeisti 7 purkstukai, astuntas po garantinio, kuras tik Statoilinis, X5 garantiniai turbina ir panasu, kad spes dar ir varikli pasikeisti, nes pradejo tepalus vartoti > >> ir tiek punktu dar negeriant alaus, o jei rimciau pamascius tai .. :) >> > > Tai isgerk dar, gal dar kazkokiu pasaku bus? ;) > >> markatas >> >> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >> news:jkvbi7$hah$1@trimpas.omnitel.net... >>> Kodel as imciau dyzeli: >>> >>> 1. Didesnis suk.momentas prie zemesniu apsuku - maloniau vaziuoja is >>> vietos. >>> 2. garantuotas patikimumas ir jokiu problemu 'del duju bajeriu' >>> nebuvimas >>> 3. 700-800km range'as mieste/uzmiestyje o tai yra tam tikras komfortas >>> >>> >>> "hedgehogus paiuricus" <ezimantas@gmail.com> wrote in message >>> news:jkv109$5gi$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Kylant kuro kainoms iskilo egzistencinis klausimas koki kuro varianta >>>> siai >>>> dienai pasirinkt: benzina su duja ar dyzeli? Su salyga, kad tiek >>>> benzininio, >>>> tiek dyzelinio variklio kubatura svyruoja aplink 2,5-3. Papildomos >>>> salygos: >>>> metine rida 20-30 kkm, miestas/magistrale 50/50 >>>> >>>> -- >>>> eM >>>> >>>> >>>> >>> >> >> >