o kaip FSI benzininiu purkstuku gyvavimo laikas po duju pastatymo pasikeicia? Kazkaip labai jau man nekelia tai pasitikejimo, nes apsisika paprastai purkstukai pries voztuvus stovintys jei retai prasipucia benzinu, o jei stoves degimo kameroje ir nedirbs, tai ar tikrai po to kai reikes dirbti pajegs padaryti kuro dulku debesi? Zinant kaip dirba FSI man nesitiki, kad galima pasiekti zenklios ekonomijos su dujomis markatas "Ghetto" <mantas(trinti)@carsystems.lt> wrote in message news:jkvs06$du$1@trimpas.omnitel.net... > stato... > > "arulis" <aruliss_naikinti@gmail.com> wrote in message > news:jkv28q$789$1@trimpas.omnitel.net... >> Beej idomu ar i VW FSI variklius dujas stato dabar? >> >> >> audrius wrote: >> >>> kaip pasake katik dujas sumontaves meistras: >>> "dabar naujose masinose tokios elektronikos, kad jei normaliai nedirba >>> ant >>> benzo, nedirbs ir ant duju, stebuklu nebus" statau uz kuo geresnes >>> ieskomos mashinos stovi (t.y. benzas :)) >>> >>> "hedgehogus paiuricus" <ezimantas@gmail.com> parašė naujienų >>> news:jkv109$5gi$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Kylant kuro kainoms iskilo egzistencinis klausimas koki kuro varianta >>>> siai dienai pasirinkt: benzina su duja ar dyzeli? Su salyga, kad tiek >>>> benzininio, tiek dyzelinio variklio kubatura svyruoja aplink 2,5-3. >>>> Papildomos salygos: metine rida 20-30 kkm, miestas/magistrale 50/50 >>>> >>>> -- >>>> eM >>>> >>>> >>>>