Tema: Re: Benzas/duja ar dyzelis
Autorius: YZF
Data: 2012-03-29 18:25:18
o prie 700rpm? o prie 500rpm?

nu gal bent kazkiek pradekim vaziuoti t.y. masina galima vairuoti ir ne vien
tik iki 1500rpm. Jeigu ka.

O transmisijos dzin nes ju visokiu yra ir visokiu perdavimu buna. Vistiek
parenki begi koki nori ir vaziuoji sau. Tik va kai prie 60km/h @ 2000rpm
reik lenkti su 320i ir 320d, tada skirtumas jauciasi.