"markatas" <info@_delete_markatas.lt> wrote in message news:jkvo2j$sk4$1@trimpas.omnitel.net... > Na tada pavardinam dar dyzelio "privalumu" > > 1. daznai tenka keisti kuro filtrus Karta i 40k km? > 2. saliara tik labai kokybiska, nes prasideda siurbliu ejimas metalu > (tokios pas mus sunku gauti, nes mazosios koloneles pilsto viska kas > papuola ir levaka, o didziosiose neaisku kada gausi nenusistovejusio kuro > (kaip ir mazosiose) Pats kokybiskiausias dyzelis pigiau negu eilinis benzas? > 3. plaukiojantis smagratis (dyzeliu nepigus "navarotas") Kas? > 4. turbina kuri nemazai kainuoja Benzai irgi turi turbinas, kurios dar ir prie aukstesniu temperaturu dirba. T.y. tikimybe pareiti daug didesne. > 5. ziema mieste vazinejama saltu salonu (ilgaiu syla variklis), jei yra > webasta - kuro sanaudos artimos benzinui pasidaro O jei nera webastos bet yra elektrinis pasildytojas kuris greitai sushildo ir atsijungia ir ko pasekoje sanaudos praktiskai nesikeicia? > 6. uzsipylus prastos saliarkos CR siurblys aspisika metalu ir to pasekmes > visos sistemos tvarkymas (keiciamas siurblys, slegio reguliatorius, daznai > ir purkstukai (tvarkymui jau nepasiduoda po tokiu bajeriu), plaunamas > bakas, vamzdukai ir viskas iki sekancio prasto kuro uzsipylmo Kam pilti prasta saleeerka jeigu gera kainuoja pigiai? > 7. masinu rida geroookai didesne (siandien skenavau VW Passat '01 su > spidometro rida ~240 kkm, savininko pageidavimu patikrinau ka rodo > variklio kompas - ~530 kkm) Masinu rida tokia, kokia masina perki. Maziausia rida - 0km. > 8. uz kainu skirtuma tarp dyzelio ir benzino iseina duju iranga Tai 1:1 ? > 9. degalinese tikra arktine saliarka pradeda pilstyti kai tikrai pasala > iki -15 ir tai pries tai senos neistraukia, tad uzsalimo dziaugsmai Reali praktika - uzsalimo problemu nepastebeta per paskutinius 15 metu. > 10. apsipylus drabuziai dvokia labai ilgai Apsipylus galva kiausiniais ji irgi gali ilgai smirdeti, bet kam pilti ta saliarka ant saves? Jeigu apie pistoleta - tam zmones naudoja pirstines 0_o :) > 11. brangus purkstukai (dujiniai visi nauji kainuoja kelis -keliolika > kartu pigiau nei naujas dyzelinis), benzininiai irgi nebrangus ir jie > gerai laiko (daznai uztenka isplauti ultragarsu jei pradeda prasciau > purksti) > O pas benza brangus yra....nu...variklis ?Jeigu jis pareina tai daug kainuos pakeisti!! O realiai iki 300k km laiko be parkiu, ir net daugiau. > ir tiek punktu dar negeriant alaus, o jei rimciau pamascius tai .. :) > Tai isgerk dar, gal dar kazkokiu pasaku bus? ;) > markatas > > "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message > news:jkvbi7$hah$1@trimpas.omnitel.net... >> Kodel as imciau dyzeli: >> >> 1. Didesnis suk.momentas prie zemesniu apsuku - maloniau vaziuoja is >> vietos. >> 2. garantuotas patikimumas ir jokiu problemu 'del duju bajeriu' nebuvimas >> 3. 700-800km range'as mieste/uzmiestyje o tai yra tam tikras komfortas >> >> >> "hedgehogus paiuricus" <ezimantas@gmail.com> wrote in message >> news:jkv109$5gi$1@trimpas.omnitel.net... >>> Kylant kuro kainoms iskilo egzistencinis klausimas koki kuro varianta >>> siai >>> dienai pasirinkt: benzina su duja ar dyzeli? Su salyga, kad tiek >>> benzininio, >>> tiek dyzelinio variklio kubatura svyruoja aplink 2,5-3. Papildomos >>> salygos: >>> metine rida 20-30 kkm, miestas/magistrale 50/50 >>> >>> -- >>> eM >>> >>> >>> >> > >