> 1. daznai tenka keisti kuro filtrus kui dažnai, kas kokia 100kkm :). > 2. saliara tik labai kokybiska, nes prasideda siurbliu ejimas metalu (tokios > pas mus sunku gauti, nes mazosios koloneles pilsto viska kas papuola ir > levaka, o didziosiose neaisku kada gausi nenusistovejusio kuro (kaip ir > mazosiose) kažkaip, kiek aplink tų dyzelių, pila visi kas papuola ir važiuoja kažkaip... > 3. plaukiojantis smagratis (dyzeliu nepigus "navarotas") benzininėsė mašinose jis irgi toks pat. BEnt jau normaliose mašinose tai tikrai. > 4. turbina kuri nemazai kainuoja Jau ir benzų pilna su turbinom darosi.... > 5. ziema mieste vazinejama saltu salonu (ilgaiu syla variklis), jei yra > webasta - kuro sanaudos artimos benzinui pasidaro nu nėra labai tragiška. Tuo labiau, kad įdėjus dujas ir benzas šyla nebe taip kaip be dujų. Dėl Webastos - dar plius 100Ah akumas kas du metai :) > 7. masinu rida geroookai didesne (siandien skenavau VW Passat '01 su > spidometro rida ~240 kkm, savininko pageidavimu patikrinau ka rodo variklio > kompas - ~530 kkm) O, čia gal ir 98 taip nusiskanuoja?