Del suprantamu priezasciu, turbo lago zonos nereiktu itraukti i palyginima. Imkim diapazona 1800-3000. O kuo toliau tuo to lago vis maziau, t.y. naujesni ir didesni varikliai jo beveik jau nebeturi. "Herkus" <h@h.lt> wrote in message news:jkvtec$1qh$1@trimpas.omnitel.net... > nebutinai. mano dyzelis turbo turi maziau dinamikos is vietos startuojant > nei buvo su duja ir net be turbo. Na ties >1500rpm jau pasijaucia, kai > turbina isivynioja, bet miesto ritmu lagas jauciasi smarkiai. > > > 2012.03.28 22:42, YZF rašė: >> As esu daugiau nei ziauriai teisus nes 300nm prie 2000rpm visuomet yra >> geriau negu 100 nm prie 2000rpm (su salyga kad startuojama nuo >> zemu/vidutiniu o ne pjaunama ant redlaino su sankaba). Pvz vazinejant su >> automatu ar su ta pacia rankine.