Gamintojui px kas ten po kokiu 200.000 km uzlinks. "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message news:jkvpbn$tq6$1@trimpas.omnitel.net... > Jeigu gamintojas taip deklaruoja, tai nafig nekeisti? > > P.S. Keiciama, ir niekas nebyra nikuja. Tiesa, kaip ir gamintojas > reikalauja: pilna sintetika, auksciausia rusis, etc, etc. > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:jkvj7l$o8q$1@trimpas.omnitel.net... >> jaja, kas 20k tik ir keist, paskui turbinos hujinos ir kitos bybinos.... >> >> >> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >> news:jkvbdp$h69$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> "Herkus" <h@h.lt> wrote in message >>> news:jkv1vs$6sh$1@trimpas.omnitel.net... >>>> kaip ex duja savininkas ir dabar dyzelio ispudziai tokie: >>>> >>>> dujos: tiesioginis ipurskimas ir 170AG. Imciau dar karta su duja >>>> drasiai. Vienintelis minusas, kuris erzino tai 37L baka daznai pildyt, >>>> daugiau jokiu isryskejusiu minusu per 4 metus. Nei smirda, nei gesta, >>>> nepasakytum, kad su dujom. 100km nuvaziuot ~27 LT >>>> >>>> dyzelis: 185AG, 100km nuvaziuot kainuoja +-10LT daugiau. Tepala reiks >>>> dazniau keist, nei benzininiam. Uzsilenkus kazkam variklyje remontas >>>> kainuotu daugiau. Jau nekalbant, kad jei naudota perki loterija didesne >>>> turbut... >>>> >>> Pas dyzelioka tepala keisti kas 20k km (yra ir kur daugiau, bet >>> vidutiniskai), o pas benza (vidutiniskai)? >> >> >