ja ja, siuolaikiniai ant tiek patikimi, kad begu paverkti i kamputi. Siuolaikinis dyzelis gerookai sudetingesnis uz benzinini automobili, naudojamas labai aukstas kuro slegis, reikalaujamas ypatingai didelis tikslumas, davikliu ir visokiu voztuvu, elektromagnetu ir kotokiu sh daugiau nei benzine, o kuo daugiau elektronikos, tuo mazesnis patikimumas, nes dazniausiai dabar gaminama is pigiausiu siulomu detaliu. Baigesi tie laikai, kai rades viena boscho kompa zinai, kad ir viskas ten bus jo gamybos, o dabar sabiralkos pigiausiai konkurso budu pasiulytu detaliu markatas "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message news:jkvph0$tua$1@trimpas.omnitel.net... > > "zazas®" <sss@takas.lt> wrote in message > news:jkvieg$nm1$1@trimpas.omnitel.net... >> > >>> > 2. garantuotas patikimumas ir jokiu problemu 'del duju bajeriu' >>> > nebuvimas >> >> kur tentas patikimumas? >> pjezoelektriniai pukrstukai zu masinos kaina..davikliu devynios galybes , >> turba.. >> mistiskas EGR.. FAP FAP FAP >> > > Cia kai prisiskaitai internete, tada atrodo kad ten tik tos bedos ir yra. > Bet kai realiai vazineji, ir masina normaliai eksploatuoji, neturi jokiu > problemu su jokiais purkstukais ir turbom ir kitais bajeriais. > > Jeigu dyzeliniai varikliai nebutu patys patikimiausi, taksai, busikai ir > sunkvezimiai ju nenaudotu o visi tik su benzu ir vazinetu (nu ir plius > duja aisku!). >