žinok neįsivaizduoju. Nepilni 2km buvo prie -28C On 03/29/2012 04:46 PM, audrius wrote: > kokia "~" paklaida? 27, 25, 22? > nes dabartiniu oru, tarkim is ryto tai netikiu kad 30 bus po kad ir 500m., greiciau - ~2km > (be pasildymu ir be lakstymu) > > "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> parašė naujienų news:jl1l5s$lrq$1@trimpas.omnitel.net... >> net neįsivaizduoju, bet spėju ~30 >> >> On 2012.03.29 15:08, audrius wrote: >>> ant kiek laipsniu uzstatyta pas tave perjungimas? >>> >>> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> parašė naujienų news:jl1j3h$j7s$1@trimpas.omnitel.net... >>>> to šildymo tai gaunasi pirmi 200-300 metrų nuvažiuot.... >>>> >>>> On 03/29/2012 02:45 PM, RimasRP wrote: >>>>> pigiau gaunasi benzas dujos >>>>> nu dar reikia prideti benzo sildymui. >>>>> pagal dabartines kainas dujos laimi >>>>> paskui eina dyzelis >>>>> o 3 vieta uzima benzas. >>>>> bet jei vaziuoji á metus 5-8 tukst tai geriausias variantas benzas >>>>> "DK"<kam.reikia@tas.zino> wrote in message >>>>> news:jl19mv$5up$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Neskaiciau ka kiti rase, bet paprasciausiai: >>>>>> >>>>>> imi konkretaus dyzelio gamintojo deklaruotas sanaudas 100 km., imi >>>>>> konkretaus benzino gamintojo deklaruotas sanaudas, pridedi +20% (gal >>>>>> valgys ir maziau, taciau benzino uzsivedimui/pasildymui vistiek reiks) ir >>>>>> skaiciuoji. >>>>>> Kaip pvz. seimoje yra du auto - 2.0 ltr. benzinas/dujos, kurio vidutines >>>>>> sanaudos gaunasi ~12 ltr. duju /100 km. ir 2.0 dyzelis, kurio vidutines >>>>>> sanaudos gaunasi 6.7 ltr. Kadangi dyzeli pilu is degalines, tai >>>>>> paskaiciuok kas pigiau gaunasi :) >>>>>> >>>>>> P.s. skaiciavimai bus i kita puse, jei dyzeli pirksi per "parduodu malkas" >>>>>> ispardavimus. >>>>>> >>>>>> hedgehogus paiuricus wrote: >>>>>>> Kylant kuro kainoms iskilo egzistencinis klausimas koki kuro varianta >>>>>>> siai dienai pasirinkt: benzina su duja ar dyzeli? Su salyga, kad tiek >>>>>>> benzininio, tiek dyzelinio variklio kubatura svyruoja aplink 2,5-3. >>>>>>> Papildomos salygos: metine rida 20-30 kkm, miestas/magistrale 50/50 >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> ------------------------------------------------------------------------ >>>>>>> >>>>> >>>>>