Jeigu gamintojas taip deklaruoja, tai nafig nekeisti? P.S. Keiciama, ir niekas nebyra nikuja. Tiesa, kaip ir gamintojas reikalauja: pilna sintetika, auksciausia rusis, etc, etc. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:jkvj7l$o8q$1@trimpas.omnitel.net... > jaja, kas 20k tik ir keist, paskui turbinos hujinos ir kitos bybinos.... > > > "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message > news:jkvbdp$h69$1@trimpas.omnitel.net... >> >> "Herkus" <h@h.lt> wrote in message >> news:jkv1vs$6sh$1@trimpas.omnitel.net... >>> kaip ex duja savininkas ir dabar dyzelio ispudziai tokie: >>> >>> dujos: tiesioginis ipurskimas ir 170AG. Imciau dar karta su duja >>> drasiai. Vienintelis minusas, kuris erzino tai 37L baka daznai pildyt, >>> daugiau jokiu isryskejusiu minusu per 4 metus. Nei smirda, nei gesta, >>> nepasakytum, kad su dujom. 100km nuvaziuot ~27 LT >>> >>> dyzelis: 185AG, 100km nuvaziuot kainuoja +-10LT daugiau. Tepala reiks >>> dazniau keist, nei benzininiam. Uzsilenkus kazkam variklyje remontas >>> kainuotu daugiau. Jau nekalbant, kad jei naudota perki loterija didesne >>> turbut... >>> >> Pas dyzelioka tepala keisti kas 20k km (yra ir kur daugiau, bet >> vidutiniskai), o pas benza (vidutiniskai)? > >