Tema: Re: Benzas/duja ar dyzelis
Autorius: audrius
Data: 2012-03-29 10:45:51
bleble, uzsuojauta. kasmet kuro filtra keist..., as jau kokia 4 mashina (kevala pagal stovi) benzinine joju,
prispazinsiu NEI KARTO nekeiciau jokio kuro filtro, tepalus - kada prisimindavau, kartais po 8, kartais po 20kkm, be to, kad nupirktos buvo kai kurios tackos lavoneliais, nepastebejau, kad butu labai pablogejusi kazkokios variklio sistemos bukle kol buvo naudotasi, tiesa - baltarusisko kuro irgi nepilu, aisku ir dyzelio vietoj benzo nebuvau uzpyles, ai... nu kartais pakeiciu zvakes, bet ir tai, kai rasdavau pramushta laida ar skriejika o kas svarbiausia: kad ir kokie lauzai tos tackos budavo, nu bl jei tarkim viena ziemos ryta yra -5C, uzsikuriu ir vaziuoju i darba, tai net nera minties, kad rytoj tarkim prie -25C neuzsikurs, nes taip ir nebudavo, ir jauciu nervinis pakrikimas uzeitu jei salerka susiparafinavusia rasciau tokio salygom ar siaip 100Ah akumas nebeprasuktu starterio :(

benzas - i mashina, salerka - i traktoriu, dujos - i virykle
bet jeigu reikia rinktis, tai jau geriau gera duju iranga, nes yra sansu kad vaziuos ir eksploatuosis panasiai kaip benzas, salerka tik tiems, kas labai jau skaiciuot moka: taksistams, furistams ar kaunas-vilnius kas diena, arba patologiniams 5 pavara ant 50kmh

"LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> parašė naujienų news:jl0rpj$ilu$1@trimpas.omnitel.net...