Manau tiesiog reikia tinkamai pasirinkti pavara kuria vazhiuoji ir kuria planuoji kazhkoky pagreitejima daryti ir nebus jokio lago... pameni topgear kai lygino isibegejima evo vs kazhkoks mazhas nevalas nuo 5'o ar kurio ten begio :DDD evolutionas vos vos isibegejo kol turba pradejo apchiuopiamai pusti :D FX "YZF" wrote in message news:jl1uo8$262$1@trimpas.omnitel.net... Del suprantamu priezasciu, turbo lago zonos nereiktu itraukti i palyginima. Imkim diapazona 1800-3000. O kuo toliau tuo to lago vis maziau, t.y. naujesni ir didesni varikliai jo beveik jau nebeturi. "Herkus" <h@h.lt> wrote in message news:jkvtec$1qh$1@trimpas.omnitel.net... > nebutinai. mano dyzelis turbo turi maziau dinamikos is vietos startuojant > nei buvo su duja ir net be turbo. Na ties >1500rpm jau pasijaucia, kai > turbina isivynioja, bet miesto ritmu lagas jauciasi smarkiai. > > > 2012.03.28 22:42, YZF rašė: >> As esu daugiau nei ziauriai teisus nes 300nm prie 2000rpm visuomet yra >> geriau negu 100 nm prie 2000rpm (su salyga kad startuojama nuo >> zemu/vidutiniu o ne pjaunama ant redlaino su sankaba). Pvz vazinejant su >> automatu ar su ta pacia rankine.