Tema: Re: Benzas/duja ar dyzelis
Autorius: Rimas
Data: 2012-03-29 20:18:11
As kaip tik siandien domejaus, tai sake, kad stato  kai i kuriuos
tiesioginio ipurskimo variklius,
ten gaunas principas misinys kuro buna. Ant benzo dirba kai apsukos virs 4K
ir ant laisvu.
Vaziuojant trasoj sunaudojama apie 1.5l benzo visa kita dujos. Tai vat idomu
kokia ekonomija gaunas
nes kaina idet ~3500Lt ir dar klausimas kaip purkstukai laikys, nors jie
teigia kad laiko