Tema: Margarita pelėdai
Autorius: linksmieji kalneliai arba noiskas popuri
Data: 2009-06-01 17:47:24

...Reikia gerbti kitus bent kiek...161143. Ateina kas nors, išsivemia
šlykščiausiais žodžiais po straipsniais kaip paskutinis mužikas.
noė 2009-05-25 13:25 
Jūs net nesuvokiate, kiek tas daunas iš jūsų atima. Ir aš turiu
tylėti? 161141. noė r 2009-05-25 13:15 
Jei nesupranti, verčiau patylėk.  
Skaitytojų vertinimai

--------------------------------------------------------------------------------
161108. jz 2009-05-25 10:30 
Nevyniosiu lašinių į ŠA nevyniosiu... ir vandale, tikiuosi,
netapsiu... labas rytas visiems/. 

--------------------------------------------------------------------------------
161109. mie 2009-05-25 10:34 
jei neparaginciau, tai isvis sedetu ir nieko nedarytu, lodariai - cia
laisku darytojams. o paziurekit, kaip cia viskas pasikeite nuo du
tukstanciai treciuju metu. tuomet, rodos, tokia buvo svajokliu, romantiku,
gerieciu kompanija susiburus. o dabar kur nuoruka mesi, ten nieksas,
bedievis, chamas. iskaitant ir mane. 

--------------------------------------------------------------------------------
161111. fa 2009-05-25 10:37 
as nustebinta :) bet visiems linkejimai laimingai gyventi sateniska
gyvenima... 

--------------------------------------------------------------------------------
161112. jz-mie 2009-05-25 10:37 
palauk, mieste, ateis geresni laikai, nereiks galvot iš kur duonos
kąsnį vaikams paimt, kaip už mokslus sumokėt, vėl tapsime romantikais,
svajokliais, geriečiais... o dabar už darbo vietą ir būvį vienas kitam
dantis į miego arterijas galąsim... 

--------------------------------------------------------------------------------
161114. jz-fa 2009-05-25 10:37 
kuo čia taip nustebinta? :) 

--------------------------------------------------------------------------------
161115. r 2009-05-25 10:37 
mie,nemetykite nuoruku,pakelkite akis i dangu...man po vakarykscio
koncerto irgi noris svajot ir nieko neveikt ,todel ir vaikai nevalge ,ir
rubai nelyginti,bet saulute sviecia-pasivaikciot kviecia 

--------------------------------------------------------------------------------
161116. jz-r 2009-05-25 10:40 
aha, r, eisiu pasivaikščiot pas trinkelių pardavėjus,
paskui"trombovkės" paieškot, betono kainų geresnių, kastuvo naujo (anas
mano kasimo neatlaikė, o geras, tarybinis buvo, sunkus. Pats tas raumenų
"auginimui" ir strėnų patempimams...) 

--------------------------------------------------------------------------------
161117. jz 2009-05-25 10:42 
paskui eisiu lobio ieškot, kad už viską susimokėčiau... sako ten kur
vaivorykštė baigias yra aukso puodas užkastas... o jei ne, tai teks
banką kokį užminuot gal?... 

--------------------------------------------------------------------------------
161119. fa>jz 2009-05-25 10:47 
graziu ir kurybingu gyvenimu :) 

--------------------------------------------------------------------------------
161121. jz-mie 2009-05-25 10:56 
gal gali pasinaudot savo artimais ryšiais su kėkštais ir varnomis,
paklausk, gal jie ten aukštai skraidydami matė vaivorykštės pabaigą
kur nors? aš tik greitai kastuvą nusipirksiu ir pirmyn. Tau už
tarpininkavimą procentas. gerai? 

--------------------------------------------------------------------------------
161123. mie - jz 2009-05-25 11:00 
kekstai abudu gavo surio siandien. pasiima ne kiek nesilauzydami. vakar
pasakiau savo jaunesniajam skypu, kad pavyko pavaisinti kekstus. o juk
mielas sake, kad kekstai gyvi tik seklomis ir uogomis. jis atsake: ir kodel
as nesistebiu? greitai sersi visus gyvus padarus apylinkeje. 

--------------------------------------------------------------------------------
161124. archyvaras 2009-05-25 11:13 
Ot, smagu skaityti tokią tolimą/netolimą praeitį dabartyje...Tikrai,
mieste, nesimėtyk "kancarais"! 

--------------------------------------------------------------------------------
161128. noė 2009-05-25 12:03 
Smagu skaityti... Nesakykite, o išsigimė Šatėnai. Ateina kas nors,
išsivemia šlykščiausiais žodžiais po straipsniais kaip paskutinis
mužikas. Ir jokios atsakomybės. Arba koks dinozauras gražia forma
pataikaudamas nepastebimai ardo visos moralės pagrindą, stačiai plešia
dūšią lauk - ir niekas nieko, visiems patinka. Margaritos žodžiai net
padvelkė kažkokiu nekaltumu. 

--------------------------------------------------------------------------------
161132. cc 2009-05-25 12:39 
Kėkštai yra skriaudžiami girininkų, urėdų, miškų ministerijos, nes
negauna atlyginimo už ąžuolų sodinimą, o pasodina labai daug.
Stebiuosi jų kantrybe. Nei streikų, nei piketų, nei langų daužymo.
Matomai neturi profsąjungos ir Paleckiuko. 

--------------------------------------------------------------------------------
161135. r 2009-05-25 12:43 
kas dar blogesnio,noe? 

--------------------------------------------------------------------------------
161136. noė r 2009-05-25 12:47 
Ar jau ir tau neįtikau? 

--------------------------------------------------------------------------------
161137. cc - Noėjai 2009-05-25 13:00 
Tu labai puoli Po Palmę, bet ar tu žinai kodėl jis taip rašo apie
kunigus, religijas? Manai, kad koks nors žmogus visai be jokios
priežasties ima ko nors nemėgti? Ką tu žinai apie Po Palmę, kad imiesi
neklystančio teisėjo vaidmens? Gal jis būdamas kunigu pamatė, patyrė
esant daug neteisybės, gal pats patyrė skriaudų, persekiojimų ? Aš
tikrai nesiryžčiau į Po Palme mesti akmenį, bet tau geriau matyti. 

--------------------------------------------------------------------------------
161138. Anushka - r 2009-05-25 13:01 
Ar vis dar karo stovis? 

--------------------------------------------------------------------------------
161140. Noė cc 2009-05-25 13:14 
Aš puolu ne po palmę, o jo dauniškas pažiūras. Gal mes jau nebeturime
teisės įvardyti, kas bloga? Po palmę teis Dievas. O jei pagal tave, tai
jis irgi neturi teisės dergti nei bažnyčios, nei kunigų. Ką jis žino,
kaip viskas buvo? Kokią jis teisę turi juodinti viską? Šmeižti viską
iš eilės, ką žmonės laiko šventa? Ar tu jam suteikei tokią teisę?
Kad žinotum, cc, kaip man kraupiai viskas atrodo. Tu, gaila, neturi
tikėjimo patirties. Tie klausimai, po kuriuos jis kapanojasi, tokie
neverti dėmesio ir taip lengvai suprantami. Aš stebiuosi ir neatsistebiu,
kaip žmogus taip viską kapitališkai galėjo prarasti! 

--------------------------------------------------------------------------------
161141. noė r 2009-05-25 13:15 
Jei nesupranti, verčiau patylėk. 

--------------------------------------------------------------------------------
161142. r 2009-05-25 13:22 
tyliu,tyliu.anuskai:ar tyla {kai nera apie ka kalbet,nera jegu ir noro
kalbintir taikytis]galima pavadint karu? 

--------------------------------------------------------------------------------
161143. noė 2009-05-25 13:25 
Jūs net nesuvokiate, kiek tas daunas iš jūsų atima. Ir aš turiu
tylėti? 

--------------------------------------------------------------------------------
161144. archyvaras vejasi karo kirvį... 2009-05-25 13:33 
Aš Po Palmės " volteriškuose" tekstuose pastebiu lyg ir mėgavimąsi,
smagurišką neva demaskavimą, ta intonacija mane gerokai užknisa, ta
tokia eksbuvusiojo išmanymo bei pasimėgavimo intonacija, kuri ir pačiam
autoriui gali būti neregima, intuityviai išlendanti...Šiaip jau tie
"švietėjiški" Po Palmės tekstai man buvę nebuvę, man jie - svetimi. 

--------------------------------------------------------------------------------
161146. nemo 2009-05-25 13:50 
Bukite visi pasveikinti. Noriu pasiteirauti ar bus sia vasara susitikimas
Seteniuose ir jei bus, tai kada? 

--------------------------------------------------------------------------------
161147. noė 2009-05-25 13:51 
Gerai, Archhyvarai, kad tu esi stiprios dvasios. Bet yra silpnučių
žmonių, kurie tiesiog nesąmoningai pasiduoda įtaigai ir ima abejoti
visiškai gerais ir tikrais dalykais, jei tik šalia kas nors nepatingi
išlieti savo purvinos patirties, beje, ne iš gerų paskatų, bet vien
tam, kad jo klane būtų kuo daugiau tokių pat kaip jis. Taip susidaro
teisumo iliuzija. 

--------------------------------------------------------------------------------
161148. noė 2009-05-25 13:53 
O-o, Nemo! Tik nepabėk dabar, pabūk su mumis. Kaip matai, mes vis
kariaujam. 

--------------------------------------------------------------------------------
161149. nemui 2009-05-25 13:53 
didžiojo intriganto, atvėrusio naują žanrą - be komedijos,
tragedijos, dramos ir "naujo" trilerio, būtent, aišvediją, aišvo nebus,
vadinasi susitikimas NULINIS. O nuliai visada būna. 

--------------------------------------------------------------------------------
161150. menininkams 2009-05-25 13:58 
kaip tik stebiu dabar kaukes ant Nacionalinio Operos Teatro (ne Lietuvoj).
Viena pikta, kita verkianti, kita linksma - visos simbolizuoja graikų
kultūros žanrus: tragediją, komediją, dramą. Kokią kaukę ir kokią
kauės išraišką duotumėm aišvui? 

--------------------------------------------------------------------------------
161151. bevardis 2009-05-25 14:01 
matyt, po palmei velniškai nepasisekė su dvasiškių luomo žmonėmis,
iš čia jo pagieža ir keršto troškimas. Arba toks jo temperamentas.
Kažkodėl vis prisimenu Mykolaitį-Putiną, pasitraukusį ir dirbusį savo
darbą - be keršto ir priekaištų. Man tokia pozicija - brandos ir
vyriškumo ženklas. Neįsižeisk, po palme. 

--------------------------------------------------------------------------------
161156. mie 2009-05-25 14:32 
vos nepakliuvau po masina. maniau esanti gudresne uz kitus ir puoliau per
raudona sviesa, nes niekas nevaziavo. o, pasirodo, vaziavo, tik as
nepamaciau. kaip gera buti gyvai ir matyti debesis. 

--------------------------------------------------------------------------------
161157. r 2009-05-25 14:38 
vairuok pati,mie, 

--------------------------------------------------------------------------------
161158. mie - r 2009-05-25 14:40 
aciu uz patarima. 

--------------------------------------------------------------------------------
161159. noė 2009-05-25 14:56 
Tikrai, bevardi. Gal jam nepasisekė su dvasininkų luomu, o gal tiesiog
neturėjo pašaukimo. Kam dabar taip zirzti ir kandžiotis? Jei bent jis
turėtų kokį sektiną tikėjimo pavyzdį - mielai priimčiau. Dabar jis
pats nežino, kuo tiki. 

--------------------------------------------------------------------------------
161160. xX 2009-05-25 14:56 
ten tikriausiai varna išlėkė iš už posūkio savo visureigiu, pas
kinus skubėjo - kur daugiau, negi į darbą? Jei Žvėrynas būtų kaimas,
tai sakyčiau - viena višta daugiau ar mažiau. Bet gi ne kaimas. Mieste,
saugokis abejingų. 

--------------------------------------------------------------------------------
161161. xX 2009-05-25 15:03 
Šatėnų susitikimo vietos pakeisti negalima --- Šeteniai, dvyliktas
Kėdainių-Krekenavos kelio kilometras. Susitikimo Laikas irgi nesikeičia
- rugpjūčio antrasis savaitgalis - 7-8-9. 

--------------------------------------------------------------------------------
161166. jz-noe 2009-05-25 16:29 
Klausyk.Po palme priešinasi pasenusioms BAŽNYČIOS dogmoms, o ne Dievui.
Prašyčiau nemaišyti DIEVO IR BAŽNYČIOS. DIEVU galima tikėti ir
neinant į bažnyčią. 

--------------------------------------------------------------------------------
161167. mie 2009-05-25 16:30 
ne, ne zveryne, o islandijos gatvej. ten tokia keista sankryza, man niekad
nepatiko. ziurejau, kad is sono nieks nesuka, o kad tiesiai atvaro visu
greiciu, nepamaciau. tikriausiai butu palaikes mane kokia savizude. per bbc
pasakojo apie viena tilta kinijoj, nuo kurio daznai grasina nusokti
savizudziai. tuomet ilgam sustabdomas eismas, kol potencialu savizudi
atkalbineja nuo lemtingo zingsnio. ir vel vienas zmogus, prarades daug
pinigu, stovi anapus tureklo ir ketina sokti. masinu eismas sustabdomas
penkioms valandoms. kol vienas buves kareivis priejo prie to zmogaus,
paspaude jam ranka ir nustume nuo tilto. jis neapsikente del tokio, jo
nuomone, savizudzio savanaudisko elgesio. beje, savizudis neuzsimuse, o tik
susizalojo, kas gali buti dar blogiau uz mirti. 

--------------------------------------------------------------------------------
161168. jz ir dar 2009-05-25 16:34 
Neidama į bažnyčią prarandu už nugaros stovinčių bobulių aptarimus
apie mano batus, aprangą ir t.t. Aš su Dievu pabendrauju tada kada noriu,
o ne nustatytomis valandomis. 

--------------------------------------------------------------------------------
161169. jz 2009-05-25 16:36 
ko tyli, noe, oponuok, laukiu. 

--------------------------------------------------------------------------------
161175. katė Jz 2009-05-25 16:56 
Čia Tamsta neteisi. Kolektyvinė malda turi nepaprastos galios,
pasiplepėjimai jos neatstos. Senutėms garbė, negalima ant jų pykti
(čia aš sau advokatauju). 

--------------------------------------------------------------------------------
161179. jz - katei 2009-05-25 17:00 
nu jei jau tu senutė, tai aš-prima balerina. Bet sutik, melstis
nebūtina bažnyčioj. galima kolektyviškai (jei jau to taip labai reikia
kažkam ) ir prie kaimo kryžiaus pagaliau. Arba prie upės vingio, jei
norisi. :) 

--------------------------------------------------------------------------------
161183. katė Jz 2009-05-25 17:09 
Aš juk neturiu nuomonės. Tik esu girdėjusi apie kolektyvinę maldą. O
prie upės vingio man tekdavo kalbėtis su kuo nors ne iš dangaus. Dabar
jau kalbuosi tik su savimi. Su Dievu man sunkiau. Aš Jo nesuvokiu kaip
asmens. Kadangi esu labai praktiška... 

--------------------------------------------------------------------------------
161185. noė jz 2009-05-25 17:13 
Miegojau. Na, jz, tu čia pažįstamą giesmę užgiedojai:). Pirmiausia -
dogmos niekda negali pasenti. Tai būtų tas pats, kaip, pvz., tu dabar esi
žmogum, o po kurio laiko nežinia dėl kokių priežasčių pavirstum
ožka. Dogminė tiesa nekinta. Nurodyk man bent vieną dogmą, kuri būtų
pasenusi.  

--------------------------------------------------------------------------------
161186. jz-katei 2009-05-25 17:15 
O tu su Juo kalbėk kaip su savimi. Aš taip darau. Melstis - man
asocijuojasi nuo melsti, prašyti. Manau, kad galima ir padėkoti, šiaip
papostringauti, aišku, galima ir paprašyti :) 

--------------------------------------------------------------------------------
161187. mie 2009-05-25 17:15 
komunizmo dogmos, pavyzdziui. 

--------------------------------------------------------------------------------
161188. noė jz 2009-05-25 17:15 
Nukando. Bandysiu dar siųsti. Rašai „Prašyčiau nemaišyti DIEVO IR
BAŽNYČIOS.“ Dievo ir Bažnyčios painioti negalima, bet kitas dalykas
yra tai, kad būtent Dievas ir įkūrė Bažnyčią. Poetiškai kalbant,
žmonija (per Bažnyčią) yra sakytum Kristaus sužadėtinė, nuotaka (gal
nebūsi tokia cinikė kaip mums pažįstamas asmuo, ir nesišaipysi iš tos
nuostabios Dievo meilės). Taigi Bažnyčios, jei nori patikti Dievui,
nieku būdu ignoruoti negalima. O jei bažnyčią trukdo lankyti bobučių
apkalbos, tai yra niekai. Atsisukčiau ir pasakyčiau, kad užsičiauptų. 


--------------------------------------------------------------------------------
161190. mie 2009-05-25 17:17 
na, jei poetiskai kalbant, tai gal. 

--------------------------------------------------------------------------------
161191. noė jz 2009-05-25 17:18 
Ir vėl nukando. „Dievu galima tikėti ir neinant į bažnyčią“.
...O pačioje Bažnyčioje kaip organizacijoje visada buvo žmogiškų
klaidų. Reikia atlaidumo... 161185. noė jz 2009-05-25 17:13 
Miegojau. Na, jz, tu čia pažįstamą giesmę užgiedojai:).161188. noė
jz 2009-05-25 17:15 
Nukando.  161202. 
noė xX 2009-05-25 17:44 
Kas nukanda? Tik tu, niekas kitas161578. noė 2009-05-29 09:57 
žinok, jei tik paliksi gerąją energiją, ji pasidaugins ir grįš tau.
Ir atvirkščiai. Dar pagalvojau, kad tu juk irgi augai sovietinėje
terpėje, todėl, be neigiamų emocijų, turėtum prisiminti kažką sava.
Žinai, prisiminau dar vieną dalyką. Čia varna, jei tik perskaitys, dėl
savo kompleksų iškart apkaltins mane antisemitizmu. Kartą sovietmečiu
ieškojau darbo vieno miestelio partiniam komitete (kaip tda vadinosi
organai, kurie dabar yra savivaldybės? Bet kaip man šovė į galvą ten
lįsti?). Taigi pravėriau to organo reikiamo kabineto duris, o ten už
stalo sėdi toks apkūnus žydas, pasitikintis savimi panašiai kaip
Leninas. Aš jo pasiteiravau, ar neturėtų man darbo. Jis atidžiai
pažvelgė į mane ir nieko neklausęs pasakė: „Ne, mums tokių
nereikia“. Kažkokiu antgamtiniu būdu uoste užuodė mano sibirietišką
kilmę. Pizdukas. 
161217. noė mie 2009-05-25 19:41 
O ar nepagalvojai, kad gal ir man norisi paleisti akmenį nuo jūsų net
nesakysiu kokių kalbų? Nuo ištisinio beprasmiško pliurpimo? Gal man ne
kartą norėjosi dar blogiau padaryti? Bet aš nenoriu elgtis kaip bevalis
maišas, kurį visi stumdo šen bei ten ir kuris yra priklausomas nuo kitų
nuomonių. Aš atsakau už savo veiksmus. 161226. noė mie 2009-05-25 20:04

O mane užknisa tavo besmegenė pliurplaynė. Norisi mauti galvą
susiėmus. Gėda matyti, kad iki tiek žmogus nupuštų. Ir apskritai eik
tu žinai kur. Kalbėk apie savo avižines kruopas ir blynelius su
pasmirdusiais sūreliais ir kofa. 161269. noė mie 2009-05-26 09:00 
Gal nepainiok Šatėnų su savo virtuve. Tai laiškai tau nepakeisti
laiku, tai naujo numerio nėr, tai pradedi nurodinėti, kaip kas turi
atsakinėti kitam į klausimus. Nenorėk, kad čia visi imtų kalbėti apie
makaronus, netikrų zuikių kepimą ir, žinoma, sūrelius su kofa. Gal
nusipirkai tą erdvę? Žinai, aš irgi, kai tik pamatysiu gatvėj
nubukusią namų šeimininkę, malančią niekus su kokiu klounu, irgi
mesiu į ją batą, su didžiausiu malonumu. Nes tokie žmonės ne tik
patys nelaimingi, bet ir kitus daro nelaimingus. 161444. noė mie
2009-05-27 17:58 
Aš jau pamaniau, kad tau vėl įkyrėjo mano kalbos. Ką aš padarysiu,
atsiliepiu į man aktualius klausimus - žmonės rašo, o aš negaliu
nutylėti. Juk tu irgi taip darai. O šiaip rašau, kaip turi būti, ne
kaip yra (dėl vyrų ir panašių dalykų). Tingiu ginčytis. 





  

 




-- 
Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/satenai/?st_id=16799