...Reikia gerbti kitus bent kiek...161143. Ateina kas nors, išsivemia šlykščiausiais žodžiais po straipsniais kaip paskutinis mužikas. noė 2009-05-25 13:25 Jūs net nesuvokiate, kiek tas daunas iš jūsų atima. Ir aš turiu tylėti? 161141. noė r 2009-05-25 13:15 Jei nesupranti, verčiau patylėk. Skaitytojų vertinimai -------------------------------------------------------------------------------- 161108. jz 2009-05-25 10:30 Nevyniosiu lašinių į ŠA nevyniosiu... ir vandale, tikiuosi, netapsiu... labas rytas visiems/. -------------------------------------------------------------------------------- 161109. mie 2009-05-25 10:34 jei neparaginciau, tai isvis sedetu ir nieko nedarytu, lodariai - cia laisku darytojams. o paziurekit, kaip cia viskas pasikeite nuo du tukstanciai treciuju metu. tuomet, rodos, tokia buvo svajokliu, romantiku, gerieciu kompanija susiburus. o dabar kur nuoruka mesi, ten nieksas, bedievis, chamas. iskaitant ir mane. -------------------------------------------------------------------------------- 161111. fa 2009-05-25 10:37 as nustebinta :) bet visiems linkejimai laimingai gyventi sateniska gyvenima... -------------------------------------------------------------------------------- 161112. jz-mie 2009-05-25 10:37 palauk, mieste, ateis geresni laikai, nereiks galvot iš kur duonos kąsnį vaikams paimt, kaip už mokslus sumokėt, vėl tapsime romantikais, svajokliais, geriečiais... o dabar už darbo vietą ir būvį vienas kitam dantis į miego arterijas galąsim... -------------------------------------------------------------------------------- 161114. jz-fa 2009-05-25 10:37 kuo čia taip nustebinta? :) -------------------------------------------------------------------------------- 161115. r 2009-05-25 10:37 mie,nemetykite nuoruku,pakelkite akis i dangu...man po vakarykscio koncerto irgi noris svajot ir nieko neveikt ,todel ir vaikai nevalge ,ir rubai nelyginti,bet saulute sviecia-pasivaikciot kviecia -------------------------------------------------------------------------------- 161116. jz-r 2009-05-25 10:40 aha, r, eisiu pasivaikščiot pas trinkelių pardavėjus, paskui"trombovkės" paieškot, betono kainų geresnių, kastuvo naujo (anas mano kasimo neatlaikė, o geras, tarybinis buvo, sunkus. Pats tas raumenų "auginimui" ir strėnų patempimams...) -------------------------------------------------------------------------------- 161117. jz 2009-05-25 10:42 paskui eisiu lobio ieškot, kad už viską susimokėčiau... sako ten kur vaivorykštė baigias yra aukso puodas užkastas... o jei ne, tai teks banką kokį užminuot gal?... -------------------------------------------------------------------------------- 161119. fa>jz 2009-05-25 10:47 graziu ir kurybingu gyvenimu :) -------------------------------------------------------------------------------- 161121. jz-mie 2009-05-25 10:56 gal gali pasinaudot savo artimais ryšiais su kėkštais ir varnomis, paklausk, gal jie ten aukštai skraidydami matė vaivorykštės pabaigą kur nors? aš tik greitai kastuvą nusipirksiu ir pirmyn. Tau už tarpininkavimą procentas. gerai? -------------------------------------------------------------------------------- 161123. mie - jz 2009-05-25 11:00 kekstai abudu gavo surio siandien. pasiima ne kiek nesilauzydami. vakar pasakiau savo jaunesniajam skypu, kad pavyko pavaisinti kekstus. o juk mielas sake, kad kekstai gyvi tik seklomis ir uogomis. jis atsake: ir kodel as nesistebiu? greitai sersi visus gyvus padarus apylinkeje. -------------------------------------------------------------------------------- 161124. archyvaras 2009-05-25 11:13 Ot, smagu skaityti tokią tolimą/netolimą praeitį dabartyje...Tikrai, mieste, nesimėtyk "kancarais"! -------------------------------------------------------------------------------- 161128. noė 2009-05-25 12:03 Smagu skaityti... Nesakykite, o išsigimė Šatėnai. Ateina kas nors, išsivemia šlykščiausiais žodžiais po straipsniais kaip paskutinis mužikas. Ir jokios atsakomybės. Arba koks dinozauras gražia forma pataikaudamas nepastebimai ardo visos moralės pagrindą, stačiai plešia dūšią lauk - ir niekas nieko, visiems patinka. Margaritos žodžiai net padvelkė kažkokiu nekaltumu. -------------------------------------------------------------------------------- 161132. cc 2009-05-25 12:39 Kėkštai yra skriaudžiami girininkų, urėdų, miškų ministerijos, nes negauna atlyginimo už ąžuolų sodinimą, o pasodina labai daug. Stebiuosi jų kantrybe. Nei streikų, nei piketų, nei langų daužymo. Matomai neturi profsąjungos ir Paleckiuko. -------------------------------------------------------------------------------- 161135. r 2009-05-25 12:43 kas dar blogesnio,noe? -------------------------------------------------------------------------------- 161136. noė r 2009-05-25 12:47 Ar jau ir tau neįtikau? -------------------------------------------------------------------------------- 161137. cc - Noėjai 2009-05-25 13:00 Tu labai puoli Po Palmę, bet ar tu žinai kodėl jis taip rašo apie kunigus, religijas? Manai, kad koks nors žmogus visai be jokios priežasties ima ko nors nemėgti? Ką tu žinai apie Po Palmę, kad imiesi neklystančio teisėjo vaidmens? Gal jis būdamas kunigu pamatė, patyrė esant daug neteisybės, gal pats patyrė skriaudų, persekiojimų ? Aš tikrai nesiryžčiau į Po Palme mesti akmenį, bet tau geriau matyti. -------------------------------------------------------------------------------- 161138. Anushka - r 2009-05-25 13:01 Ar vis dar karo stovis? -------------------------------------------------------------------------------- 161140. Noė cc 2009-05-25 13:14 Aš puolu ne po palmę, o jo dauniškas pažiūras. Gal mes jau nebeturime teisės įvardyti, kas bloga? Po palmę teis Dievas. O jei pagal tave, tai jis irgi neturi teisės dergti nei bažnyčios, nei kunigų. Ką jis žino, kaip viskas buvo? Kokią jis teisę turi juodinti viską? Šmeižti viską iš eilės, ką žmonės laiko šventa? Ar tu jam suteikei tokią teisę? Kad žinotum, cc, kaip man kraupiai viskas atrodo. Tu, gaila, neturi tikėjimo patirties. Tie klausimai, po kuriuos jis kapanojasi, tokie neverti dėmesio ir taip lengvai suprantami. Aš stebiuosi ir neatsistebiu, kaip žmogus taip viską kapitališkai galėjo prarasti! -------------------------------------------------------------------------------- 161141. noė r 2009-05-25 13:15 Jei nesupranti, verčiau patylėk. -------------------------------------------------------------------------------- 161142. r 2009-05-25 13:22 tyliu,tyliu.anuskai:ar tyla {kai nera apie ka kalbet,nera jegu ir noro kalbintir taikytis]galima pavadint karu? -------------------------------------------------------------------------------- 161143. noė 2009-05-25 13:25 Jūs net nesuvokiate, kiek tas daunas iš jūsų atima. Ir aš turiu tylėti? -------------------------------------------------------------------------------- 161144. archyvaras vejasi karo kirvį... 2009-05-25 13:33 Aš Po Palmės " volteriškuose" tekstuose pastebiu lyg ir mėgavimąsi, smagurišką neva demaskavimą, ta intonacija mane gerokai užknisa, ta tokia eksbuvusiojo išmanymo bei pasimėgavimo intonacija, kuri ir pačiam autoriui gali būti neregima, intuityviai išlendanti...Šiaip jau tie "švietėjiški" Po Palmės tekstai man buvę nebuvę, man jie - svetimi. -------------------------------------------------------------------------------- 161146. nemo 2009-05-25 13:50 Bukite visi pasveikinti. Noriu pasiteirauti ar bus sia vasara susitikimas Seteniuose ir jei bus, tai kada? -------------------------------------------------------------------------------- 161147. noė 2009-05-25 13:51 Gerai, Archhyvarai, kad tu esi stiprios dvasios. Bet yra silpnučių žmonių, kurie tiesiog nesąmoningai pasiduoda įtaigai ir ima abejoti visiškai gerais ir tikrais dalykais, jei tik šalia kas nors nepatingi išlieti savo purvinos patirties, beje, ne iš gerų paskatų, bet vien tam, kad jo klane būtų kuo daugiau tokių pat kaip jis. Taip susidaro teisumo iliuzija. -------------------------------------------------------------------------------- 161148. noė 2009-05-25 13:53 O-o, Nemo! Tik nepabėk dabar, pabūk su mumis. Kaip matai, mes vis kariaujam. -------------------------------------------------------------------------------- 161149. nemui 2009-05-25 13:53 didžiojo intriganto, atvėrusio naują žanrą - be komedijos, tragedijos, dramos ir "naujo" trilerio, būtent, aišvediją, aišvo nebus, vadinasi susitikimas NULINIS. O nuliai visada būna. -------------------------------------------------------------------------------- 161150. menininkams 2009-05-25 13:58 kaip tik stebiu dabar kaukes ant Nacionalinio Operos Teatro (ne Lietuvoj). Viena pikta, kita verkianti, kita linksma - visos simbolizuoja graikų kultūros žanrus: tragediją, komediją, dramą. Kokią kaukę ir kokią kauės išraišką duotumėm aišvui? -------------------------------------------------------------------------------- 161151. bevardis 2009-05-25 14:01 matyt, po palmei velniškai nepasisekė su dvasiškių luomo žmonėmis, iš čia jo pagieža ir keršto troškimas. Arba toks jo temperamentas. Kažkodėl vis prisimenu Mykolaitį-Putiną, pasitraukusį ir dirbusį savo darbą - be keršto ir priekaištų. Man tokia pozicija - brandos ir vyriškumo ženklas. Neįsižeisk, po palme. -------------------------------------------------------------------------------- 161156. mie 2009-05-25 14:32 vos nepakliuvau po masina. maniau esanti gudresne uz kitus ir puoliau per raudona sviesa, nes niekas nevaziavo. o, pasirodo, vaziavo, tik as nepamaciau. kaip gera buti gyvai ir matyti debesis. -------------------------------------------------------------------------------- 161157. r 2009-05-25 14:38 vairuok pati,mie, -------------------------------------------------------------------------------- 161158. mie - r 2009-05-25 14:40 aciu uz patarima. -------------------------------------------------------------------------------- 161159. noė 2009-05-25 14:56 Tikrai, bevardi. Gal jam nepasisekė su dvasininkų luomu, o gal tiesiog neturėjo pašaukimo. Kam dabar taip zirzti ir kandžiotis? Jei bent jis turėtų kokį sektiną tikėjimo pavyzdį - mielai priimčiau. Dabar jis pats nežino, kuo tiki. -------------------------------------------------------------------------------- 161160. xX 2009-05-25 14:56 ten tikriausiai varna išlėkė iš už posūkio savo visureigiu, pas kinus skubėjo - kur daugiau, negi į darbą? Jei Žvėrynas būtų kaimas, tai sakyčiau - viena višta daugiau ar mažiau. Bet gi ne kaimas. Mieste, saugokis abejingų. -------------------------------------------------------------------------------- 161161. xX 2009-05-25 15:03 Šatėnų susitikimo vietos pakeisti negalima --- Šeteniai, dvyliktas Kėdainių-Krekenavos kelio kilometras. Susitikimo Laikas irgi nesikeičia - rugpjūčio antrasis savaitgalis - 7-8-9. -------------------------------------------------------------------------------- 161166. jz-noe 2009-05-25 16:29 Klausyk.Po palme priešinasi pasenusioms BAŽNYČIOS dogmoms, o ne Dievui. Prašyčiau nemaišyti DIEVO IR BAŽNYČIOS. DIEVU galima tikėti ir neinant į bažnyčią. -------------------------------------------------------------------------------- 161167. mie 2009-05-25 16:30 ne, ne zveryne, o islandijos gatvej. ten tokia keista sankryza, man niekad nepatiko. ziurejau, kad is sono nieks nesuka, o kad tiesiai atvaro visu greiciu, nepamaciau. tikriausiai butu palaikes mane kokia savizude. per bbc pasakojo apie viena tilta kinijoj, nuo kurio daznai grasina nusokti savizudziai. tuomet ilgam sustabdomas eismas, kol potencialu savizudi atkalbineja nuo lemtingo zingsnio. ir vel vienas zmogus, prarades daug pinigu, stovi anapus tureklo ir ketina sokti. masinu eismas sustabdomas penkioms valandoms. kol vienas buves kareivis priejo prie to zmogaus, paspaude jam ranka ir nustume nuo tilto. jis neapsikente del tokio, jo nuomone, savizudzio savanaudisko elgesio. beje, savizudis neuzsimuse, o tik susizalojo, kas gali buti dar blogiau uz mirti. -------------------------------------------------------------------------------- 161168. jz ir dar 2009-05-25 16:34 Neidama į bažnyčią prarandu už nugaros stovinčių bobulių aptarimus apie mano batus, aprangą ir t.t. Aš su Dievu pabendrauju tada kada noriu, o ne nustatytomis valandomis. -------------------------------------------------------------------------------- 161169. jz 2009-05-25 16:36 ko tyli, noe, oponuok, laukiu. -------------------------------------------------------------------------------- 161175. katė Jz 2009-05-25 16:56 Čia Tamsta neteisi. Kolektyvinė malda turi nepaprastos galios, pasiplepėjimai jos neatstos. Senutėms garbė, negalima ant jų pykti (čia aš sau advokatauju). -------------------------------------------------------------------------------- 161179. jz - katei 2009-05-25 17:00 nu jei jau tu senutė, tai aš-prima balerina. Bet sutik, melstis nebūtina bažnyčioj. galima kolektyviškai (jei jau to taip labai reikia kažkam ) ir prie kaimo kryžiaus pagaliau. Arba prie upės vingio, jei norisi. :) -------------------------------------------------------------------------------- 161183. katė Jz 2009-05-25 17:09 Aš juk neturiu nuomonės. Tik esu girdėjusi apie kolektyvinę maldą. O prie upės vingio man tekdavo kalbėtis su kuo nors ne iš dangaus. Dabar jau kalbuosi tik su savimi. Su Dievu man sunkiau. Aš Jo nesuvokiu kaip asmens. Kadangi esu labai praktiška... -------------------------------------------------------------------------------- 161185. noė jz 2009-05-25 17:13 Miegojau. Na, jz, tu čia pažįstamą giesmę užgiedojai:). Pirmiausia - dogmos niekda negali pasenti. Tai būtų tas pats, kaip, pvz., tu dabar esi žmogum, o po kurio laiko nežinia dėl kokių priežasčių pavirstum ožka. Dogminė tiesa nekinta. Nurodyk man bent vieną dogmą, kuri būtų pasenusi. -------------------------------------------------------------------------------- 161186. jz-katei 2009-05-25 17:15 O tu su Juo kalbėk kaip su savimi. Aš taip darau. Melstis - man asocijuojasi nuo melsti, prašyti. Manau, kad galima ir padėkoti, šiaip papostringauti, aišku, galima ir paprašyti :) -------------------------------------------------------------------------------- 161187. mie 2009-05-25 17:15 komunizmo dogmos, pavyzdziui. -------------------------------------------------------------------------------- 161188. noė jz 2009-05-25 17:15 Nukando. Bandysiu dar siųsti. Rašai „Prašyčiau nemaišyti DIEVO IR BAŽNYČIOS.“ Dievo ir Bažnyčios painioti negalima, bet kitas dalykas yra tai, kad būtent Dievas ir įkūrė Bažnyčią. Poetiškai kalbant, žmonija (per Bažnyčią) yra sakytum Kristaus sužadėtinė, nuotaka (gal nebūsi tokia cinikė kaip mums pažįstamas asmuo, ir nesišaipysi iš tos nuostabios Dievo meilės). Taigi Bažnyčios, jei nori patikti Dievui, nieku būdu ignoruoti negalima. O jei bažnyčią trukdo lankyti bobučių apkalbos, tai yra niekai. Atsisukčiau ir pasakyčiau, kad užsičiauptų. -------------------------------------------------------------------------------- 161190. mie 2009-05-25 17:17 na, jei poetiskai kalbant, tai gal. -------------------------------------------------------------------------------- 161191. noė jz 2009-05-25 17:18 Ir vėl nukando. „Dievu galima tikėti ir neinant į bažnyčią“. ...O pačioje Bažnyčioje kaip organizacijoje visada buvo žmogiškų klaidų. Reikia atlaidumo... 161185. noė jz 2009-05-25 17:13 Miegojau. Na, jz, tu čia pažįstamą giesmę užgiedojai:).161188. noė jz 2009-05-25 17:15 Nukando. 161202. noė xX 2009-05-25 17:44 Kas nukanda? Tik tu, niekas kitas161578. noė 2009-05-29 09:57 žinok, jei tik paliksi gerąją energiją, ji pasidaugins ir grįš tau. Ir atvirkščiai. Dar pagalvojau, kad tu juk irgi augai sovietinėje terpėje, todėl, be neigiamų emocijų, turėtum prisiminti kažką sava. Žinai, prisiminau dar vieną dalyką. Čia varna, jei tik perskaitys, dėl savo kompleksų iškart apkaltins mane antisemitizmu. Kartą sovietmečiu ieškojau darbo vieno miestelio partiniam komitete (kaip tda vadinosi organai, kurie dabar yra savivaldybės? Bet kaip man šovė į galvą ten lįsti?). Taigi pravėriau to organo reikiamo kabineto duris, o ten už stalo sėdi toks apkūnus žydas, pasitikintis savimi panašiai kaip Leninas. Aš jo pasiteiravau, ar neturėtų man darbo. Jis atidžiai pažvelgė į mane ir nieko neklausęs pasakė: „Ne, mums tokių nereikia“. Kažkokiu antgamtiniu būdu uoste užuodė mano sibirietišką kilmę. Pizdukas. 161217. noė mie 2009-05-25 19:41 O ar nepagalvojai, kad gal ir man norisi paleisti akmenį nuo jūsų net nesakysiu kokių kalbų? Nuo ištisinio beprasmiško pliurpimo? Gal man ne kartą norėjosi dar blogiau padaryti? Bet aš nenoriu elgtis kaip bevalis maišas, kurį visi stumdo šen bei ten ir kuris yra priklausomas nuo kitų nuomonių. Aš atsakau už savo veiksmus. 161226. noė mie 2009-05-25 20:04 O mane užknisa tavo besmegenė pliurplaynė. Norisi mauti galvą susiėmus. Gėda matyti, kad iki tiek žmogus nupuštų. Ir apskritai eik tu žinai kur. Kalbėk apie savo avižines kruopas ir blynelius su pasmirdusiais sūreliais ir kofa. 161269. noė mie 2009-05-26 09:00 Gal nepainiok Šatėnų su savo virtuve. Tai laiškai tau nepakeisti laiku, tai naujo numerio nėr, tai pradedi nurodinėti, kaip kas turi atsakinėti kitam į klausimus. Nenorėk, kad čia visi imtų kalbėti apie makaronus, netikrų zuikių kepimą ir, žinoma, sūrelius su kofa. Gal nusipirkai tą erdvę? Žinai, aš irgi, kai tik pamatysiu gatvėj nubukusią namų šeimininkę, malančią niekus su kokiu klounu, irgi mesiu į ją batą, su didžiausiu malonumu. Nes tokie žmonės ne tik patys nelaimingi, bet ir kitus daro nelaimingus. 161444. noė mie 2009-05-27 17:58 Aš jau pamaniau, kad tau vėl įkyrėjo mano kalbos. Ką aš padarysiu, atsiliepiu į man aktualius klausimus - žmonės rašo, o aš negaliu nutylėti. Juk tu irgi taip darai. O šiaip rašau, kaip turi būti, ne kaip yra (dėl vyrų ir panašių dalykų). Tingiu ginčytis. -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/satenai/?st_id=16799