teisingai-neteisingai. buratinas-neburatinas. niekaip nenorite issivaduoti is dvinares pasauleziuros. pasidomekite, kokia yra enciklikos paskirtis, ir suprasite, kodel nebutina svarstyti, ar jos teiginiai teisingi, ar ne. taciau as norejau parasyti is esmes ne apie tai. siekis viska kritikuoti ir analizuoti nera negincytinas intelektualumo ("neburatino") pozymis, kaip ir tikejimas kai kuriais dalykais nebutinai yra "zeminanti inetektualinio klupejimo nuostata", besirandanti del "isplautu smegenu". O va gebejimas atskirti dalykus, kurie pasiduoda formaliai analizei, o kurie - ne, jau rodytu siokia tokia branda. toliau jau galetumem kalbeti apie koki nors pvz. proto ir dvasios dualizma, rastumem dalyku, kurie nei pasiduoda kokiai nors racionaliai analizei, nei nepasiduoda - tiesiog jie neturi su racionalumu jokio santykio. jusu noras viska analizuoti ir kritikuoti visai nera laisves, o tik nebrandumo pozymis. Man jaunieji per jauniO senieji - per seni.Vienas sau einu gatvePats didesnis uz save.Atsipuskite siek tiek, broli Kristuje. Klupejimas, ar kokia kitokia rezignacijos forma, nebutinai yra intelekto stokos ar dvasios silpnumo, ar nelaisves pozymis. O del abejoniu, tai ir jos, nors yra zmogiskumo pozymis, ne visos issprendziamos formaliai racionalia analize ar kritika, kuri neva veda prie "tiesos". Prisiminkite ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί? Gal tada ir Kristaus mokymas atsiskleis kiek kitoje sviesoje. -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/satenai/?st_id=17012