na tamsta ir zagnul. Yra try reratrle išraiškos formos. Common In, common out ir common fix. Su Tavimi sunku diskutuoti. Prisimenu Tebrize diskutavome su tokiu indu/intelektualu. Kai rezgant resultatus jis tik pyptelėjo - kaip? Sakau taip - idealizmas/materializmas. Tas ir sako, kodėl jogga yra materialistinė? Ir pasiverkė, nes jo kaime pasirodo vietoj šventos karvė radėjo garbinti šventą čiort znajiet ką. Ir, suprask tai yra svarbiau, nei idelistas pataptų materialistu Suprask vieną dalyką Nojau. Azijos Kultūrai pakeist dimensijas žmogui yra platesnės. Jiems kolizijų konfliktas yra ne idelsitinis/materialistinis, ir yra labiau išreištas in. O Mes evrojobai vis bandom dirbtinti konfliktą - tikiu/netikiu, kai aziatai dirbtina konflitą in/on. Jiems prioritetiškai pochui yra kažkoks tikinčio/netikinčio dilemos. Jiems atrodo, kad yra didesnių konfliktų. Todėl ir išpopuliarėjo Azijos Kultūrose tas keistasis marksizmas. Niekas Azijoj netraktuoja jo, kaip materialsitinio/ateistinio. Na tik mužikas ežeras, perskaitęs tik vieną knygą per gyvenimą - dvyliką kėdžių, taip traktuoja. Kitas matyt tik skaitė.nebūk e, nojau. Būk vyras, Palčiau. -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/satenai/?st_id=17490