Prieš porą metų per įmonę iš Bitės paėmiau verslo planą ir mobilųjį. Štai mobilusis nepataisomai sugedo. Gavau iš MTTC pažymą kad mobilus neremontuotinas, nuvažiavau su ta pažyma į Žemaitės gatvę, o jie man sako, atvežk pirkimo dokumentus. O iš kur aš tuos pirkimo dokumentus paimsiu, jei jie į įmonę atvežė gal 150 telefonų su viena sąskaitą ir dabar jau nežinia kur ta sąskaita, niekas jos neieško. Už telefoną tada mokėjau 199 litus. Bitė sako, neva telefonas kainavo 1 litą ir dabar dave Samsungą už 149 litus. Tai vadinasi aš už garantinio telefono, kuris nepataisomai sugedo pakeitimą sumokėjau dar 148 litus. Sukčiai tie bitininkai, neva kompiuteriniame amžiuje nagalima sužinoti kiek SE 550 kainavo 2007 07 31. Kur rašyti skundą - į Bitę, ar iš karto į vartotojų teisių apsaugos tarnybą? Aišku tos visos sąskaitos yra, bet jie tingi ieškoti, kai nuo kliento gali nulupti 200 litų. Gavau pigesnį telefoną vietoje sugedusio ir dar reikėjo primokėti.