O ką reikėjo daryti, kai pažyma iš MTTC galioja 30 dienų ir galiojimo jau likę tik 20 dienų? Laukti, kol jie temps gumą ir kad pažymos galiojimas pasibaigtų? Paėmiau telefoną, dabar parašiau Bitei skundą, kad parduodami nedavė pirkimo dokumento, o dabar jo reikalauja. Dabar vėl nedavė pirkimo dokumento. Nebus rezultato, parašysiu į vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Galima ir į teismą ieškinį surašyti. Rašyti mes mokam, ne naujiena, kad tik tema butų. :)))))))) Kaip rusai sako, duokit mums žmogų, o straipsnį tai mes surasim. "499" <info*trinam*@hardko.lt> wrote in message news:h3814k$q8s$1@trimpas.omnitel.net... > nu padurnino tave vel. > > "-Lameris-" <lameris@xxx.lt> wrote in message > news:h37s4f$l75$1@trimpas.omnitel.net... >> Prieš porą metų per įmonę iš Bitės paėmiau verslo planą ir mobilųjį. Štai >> mobilusis nepataisomai sugedo. Gavau iš MTTC pažymą kad mobilus >> neremontuotinas, nuvažiavau su ta pažyma į Žemaitės gatvę, o jie man >> sako, atvežk pirkimo dokumentus. O iš kur aš tuos pirkimo dokumentus >> paimsiu, jei jie į įmonę atvežė gal 150 telefonų su viena sąskaitą ir >> dabar jau nežinia kur ta sąskaita, niekas jos neieško. Už telefoną tada >> mokėjau 199 litus. Bitė sako, neva telefonas kainavo 1 litą ir dabar dave >> Samsungą už 149 litus. Tai vadinasi aš už garantinio telefono, kuris >> nepataisomai sugedo pakeitimą sumokėjau dar 148 litus. Sukčiai tie >> bitininkai, neva kompiuteriniame amžiuje nagalima sužinoti kiek SE 550 >> kainavo 2007 07 31. Kur rašyti skundą - į Bitę, ar iš karto į vartotojų >> teisių apsaugos tarnybą? Aišku tos visos sąskaitos yra, bet jie tingi >> ieškoti, kai nuo kliento gali nulupti 200 litų. Gavau pigesnį telefoną >> vietoje sugedusio ir dar reikėjo primokėti. >