Nebuvo. Pažyma terminuota. Praeis 30 dienų ir pasiųs jie mane ant trijų raidžių. Geriau sumokėti 150 litų ir po to pasibylinėjus juos atgal išlupti, nei skrudžinti ir likti be nieko. Ką aš žinau, kiek jie būtų tenpę gumą ir siuntinėję nuo vieno pas kitą? Man telefonas tinka, aš tik kainą ginčiju, už kokią jie man jį atidavė. "George" <gintautassidauga@freemail.lt> wrote in message news:h382dk$rgm$1@trimpas.omnitel.net... >O nebuvo varianto 148 lt nemoketi ir i newsus neverkti? > 2 metu saskaitos neieskojimas neatrodo uz pakankama argumenta. > > > "-Lameris-" <lameris@xxx.lt> wrote in message > news:h37s4f$l75$1@trimpas.omnitel.net... >> Prieš porą metų per įmonę iš Bitės paėmiau verslo planą ir mobilųjį. Štai >> mobilusis nepataisomai sugedo. Gavau iš MTTC pažymą kad mobilus >> neremontuotinas, nuvažiavau su ta pažyma į Žemaitės gatvę, o jie man >> sako, atvežk pirkimo dokumentus. O iš kur aš tuos pirkimo dokumentus >> paimsiu, jei jie į įmonę atvežė gal 150 telefonų su viena sąskaitą ir >> dabar jau nežinia kur ta sąskaita, niekas jos neieško. Už telefoną tada >> mokėjau 199 litus. Bitė sako, neva telefonas kainavo 1 litą ir dabar dave >> Samsungą už 149 litus. Tai vadinasi aš už garantinio telefono, kuris >> nepataisomai sugedo pakeitimą sumokėjau dar 148 litus. Sukčiai tie >> bitininkai, neva kompiuteriniame amžiuje nagalima sužinoti kiek SE 550 >> kainavo 2007 07 31. Kur rašyti skundą - į Bitę, ar iš karto į vartotojų >> teisių apsaugos tarnybą? Aišku tos visos sąskaitos yra, bet jie tingi >> ieškoti, kai nuo kliento gali nulupti 200 litų. Gavau pigesnį telefoną >> vietoje sugedusio ir dar reikėjo primokėti. > >