Tema: Re: Kaip Bit
Autorius: Zlatan
Data: 2009-07-21 14:48:07
On Sat, 18 Jul 2009 16:47:49 +0300, NicMC wrote:

> -Lameris- wrote:
>> Prieš porą metų per įmonę iš Bitės paėmiau verslo planą ir mobilųjį.
>> Štai mobilusis nepataisomai sugedo. Gavau iš MTTC pažymą kad mobilus
>> neremontuotinas, nuvažiavau su ta pažyma į Žemaitės gatvę, o jie man
>> sako, atvežk pirkimo dokumentus. O iš kur aš tuos pirkimo dokumentus
>> paimsiu, jei jie į įmonę atvežė gal 150 telefonų su viena sąskaitą ir
>> dabar jau nežinia kur ta sąskaita, niekas jos neieško. Už telefoną tada
>> mokėjau 199 litus. Bitė sako, neva telefonas kainavo 1 litą ir dabar
>> dave Samsungą už 149 litus. Tai vadinasi aš už garantinio telefono,
>> kuris nepataisomai sugedo pakeitimą sumokėjau dar 148 litus. Sukčiai
>> tie bitininkai, neva kompiuteriniame amžiuje nagalima sužinoti kiek SE
>> 550 kainavo 2007 07 31. Kur rašyti skundą - į Bitę, ar iš karto į
>> vartotojų teisių apsaugos tarnybą? Aišku tos visos sąskaitos yra, bet
>> jie tingi ieškoti, kai nuo kliento gali nulupti 200 litų. Gavau pigesnį
>> telefoną vietoje sugedusio ir dar reikėjo primokėti.
> 
> Niekur nieko nerašyk, ir išvis, pamiršk. Pats darai nusižengimą -
> nadojiesi įmonės turtu asmeninėms reikmėms, nebūdamas kažkuo su ta įmone
> susijęs.
> Aš bitės vietoj išvis tave siųsčiau trijų raidžių link, ir bendraučiau
> tik su kliento (įmonės pasirašiusios sutartį) atstovu, pateikusiu
> įgaliojimą.

+
Lameris- verslo klientas? fun:D