On Sat, 18 Jul 2009 16:47:49 +0300, NicMC wrote: > -Lameris- wrote: >> Prieš porą metų per įmonę iš Bitės paėmiau verslo planą ir mobilųjį. >> Štai mobilusis nepataisomai sugedo. Gavau iš MTTC pažymą kad mobilus >> neremontuotinas, nuvažiavau su ta pažyma į Žemaitės gatvę, o jie man >> sako, atvežk pirkimo dokumentus. O iš kur aš tuos pirkimo dokumentus >> paimsiu, jei jie į įmonę atvežė gal 150 telefonų su viena sąskaitą ir >> dabar jau nežinia kur ta sąskaita, niekas jos neieško. Už telefoną tada >> mokėjau 199 litus. Bitė sako, neva telefonas kainavo 1 litą ir dabar >> dave Samsungą už 149 litus. Tai vadinasi aš už garantinio telefono, >> kuris nepataisomai sugedo pakeitimą sumokėjau dar 148 litus. Sukčiai >> tie bitininkai, neva kompiuteriniame amžiuje nagalima sužinoti kiek SE >> 550 kainavo 2007 07 31. Kur rašyti skundą - į Bitę, ar iš karto į >> vartotojų teisių apsaugos tarnybą? Aišku tos visos sąskaitos yra, bet >> jie tingi ieškoti, kai nuo kliento gali nulupti 200 litų. Gavau pigesnį >> telefoną vietoje sugedusio ir dar reikėjo primokėti. > > Niekur nieko nerašyk, ir išvis, pamiršk. Pats darai nusižengimą - > nadojiesi įmonės turtu asmeninėms reikmėms, nebūdamas kažkuo su ta įmone > susijęs. > Aš bitės vietoj išvis tave siųsčiau trijų raidžių link, ir bendraučiau > tik su kliento (įmonės pasirašiusios sutartį) atstovu, pateikusiu > įgaliojimą. + Lameris- verslo klientas? fun:D