Tema: Re: Kaip Bitė išdūrinėja verslo klientus
Autorius: VNO
Data: 2009-07-13 10:04:17
+

VNO
"netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message news:h3dboi$o8e$1@trimpas.omnitel.net...
> is medzio ant galvos krites ne karta?
> pirkimo dokumentas yra saskaita, imonei ji israsoma viena ar perkamas 
> vienas ar vienas tukstantis telefonu. garantini lapuka israso atskirai 
> kiekvienam telefonui tam, kad esant reikalui butu lengviau i servisa 
> kreiptis. bite su tavim isvis neprivalo absoliuciai nieko aiskintis, nes 
> esi kazkoks eilinis kvailys is gatves, kuris tik rekauja. kazko prasyt 
> is bites gali tik igaliotas imones atstovas.
> beje, i teisma tau paduot bite turbut 0 sansu, o vartotoju teisiu 
> tarnyboj tikiuosi duos per ausi uz laiko gaisinima
> 
> -Lameris- wrote:
>> Niką pakeisti sekundžių reikalas, bet ne nike esmė. Visiems, kurie toje 
>> įmonėje ėmė telefonus, ir ne vieną kartą, nuo 2002 metų neduoda jokių 
>> pirkimo dokumentų, o tik išrašo garantijas. O telefono gedimas ir mano 
>> nikas jokio ryšio neturi. Tamsta su kitokiu niku esi apdraustas nuo 
>> telefono gedimo? Ar tik pasirinkusiems niką "Lameris" telefonai genda?
>> 
>> "Gediminas" <grazus@list.ru> wrote in message 
>> news:h386af$vbv$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Nepyk, bet nick'a, tai pasirinkai teisingai...
>>>
>>> "499" <info*trinam*@hardko.lt> wrote in message 
>>> news:h3814k$q8s$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> nu padurnino tave vel.
>>>>
>>