Kainininkai yra viena, o tai, ką susitaria Bitės vadybininkas su įmonės atstovais - visai kas kita. Tai susirask savo įmonėje sąskaitą ir žinosi, kiek mokėjo. "-Lameris-" <lameris@xxx.lt> wrote in message news:h383g3$sft$1@trimpas.omnitel.net... > Tai kad Bitės dokumentuose buvo parašyta, kad 199, pats mačiau > kainininkus. > > "Rimas" <rimas_m@yahoo.de> wrote in message > news:h3805j$paq$1@trimpas.omnitel.net... >> Gali buti ir toks variantas, kad telefonas ir kainavo 1 lita, tik is >> taves darbdaviai nulupo 199Lt :))) >> >> "-Lameris-" <lameris@xxx.lt> parašė naujienų >> news:h37s4f$l75$1@trimpas.omnitel.net... >>> Prieš porą metų per įmonę iš Bitės paėmiau verslo planą ir mobilųjį. >>> Štai >>> mobilusis nepataisomai sugedo. Gavau iš MTTC pažymą kad mobilus >>> neremontuotinas, nuvažiavau su ta pažyma į Žemaitės gatvę, o jie man >>> sako, >>> atvežk pirkimo dokumentus. O iš kur aš tuos pirkimo dokumentus paimsiu, >>> jei >>> jie į įmonę atvežė gal 150 telefonų su viena sąskaitą ir dabar jau >>> nežinia >>> kur ta sąskaita, niekas jos neieško. Už telefoną tada mokėjau 199 litus. >>> Bitė sako, neva telefonas kainavo 1 litą ir dabar dave Samsungą už 149 >>> litus. Tai vadinasi aš už garantinio telefono, kuris nepataisomai sugedo >>> pakeitimą sumokėjau dar 148 litus. Sukčiai tie bitininkai, neva >>> kompiuteriniame amžiuje nagalima sužinoti kiek SE 550 kainavo 2007 07 >>> 31. >>> Kur rašyti skundą - į Bitę, ar iš karto į vartotojų teisių apsaugos >>> tarnybą? >>> Aišku tos visos sąskaitos yra, bet jie tingi ieškoti, kai nuo kliento >>> gali >>> nulupti 200 litų. Gavau pigesnį telefoną vietoje sugedusio ir dar >>> reikėjo >>> primokėti. >>> >