Tema: Re: Kaip Bitė išdūrinėja verslo klientus
Autorius: Dexteris
Data: 2009-07-13 10:07:02
Na bet jūs ir dalbajobai. Nebūtumėt lietuviai.

"Ja" <ojaa@jaaa.lt> wrote in message 
news:h3elhl$p91$1@trimpas.omnitel.net...
> sunku gyvent su prisiuta galva :)))))
>
> man atrodo kad labiau prishiksi valstybinei imonei, nei apginsi savo 
> teises...
> jei pirkdamas telefona uz 199 negavai saskaitos, vadinasi kazkas juos 
> tiesiog paeme i kisene :) kodel tada neskundei visokiems VVATVSTRA?
>
>
>
> "-Lameris-" <lameris@xxx.lt> wrote in message 
> news:h37s4f$l75$1@trimpas.omnitel.net...
>> Prieš porą metų per įmonę iš Bitės paėmiau verslo planą ir mobilųjį. Štai 
>> mobilusis nepataisomai sugedo. Gavau iš MTTC pažymą kad mobilus 
>> neremontuotinas, nuvažiavau su ta pažyma į Žemaitės gatvę, o jie man 
>> sako, atvežk pirkimo dokumentus. O iš kur aš tuos pirkimo dokumentus 
>> paimsiu, jei jie į įmonę atvežė gal 150 telefonų su viena sąskaitą ir 
>> dabar jau nežinia kur ta sąskaita, niekas jos neieško. Už telefoną tada 
>> mokėjau 199 litus. Bitė sako, neva telefonas kainavo 1 litą ir dabar dave 
>> Samsungą už 149 litus. Tai vadinasi aš už garantinio telefono, kuris 
>> nepataisomai sugedo pakeitimą sumokėjau dar 148 litus. Sukčiai tie 
>> bitininkai, neva kompiuteriniame amžiuje nagalima sužinoti kiek SE 550 
>> kainavo 2007 07 31. Kur rašyti skundą - į Bitę, ar iš karto į vartotojų 
>> teisių apsaugos tarnybą? Aišku tos visos sąskaitos yra, bet jie tingi 
>> ieškoti, kai nuo kliento gali nulupti 200 litų. Gavau pigesnį telefoną 
>> vietoje sugedusio ir dar reikėjo primokėti.
>
>