Na bet jūs ir dalbajobai. Nebūtumėt lietuviai. "Ja" <ojaa@jaaa.lt> wrote in message news:h3elhl$p91$1@trimpas.omnitel.net... > sunku gyvent su prisiuta galva :))))) > > man atrodo kad labiau prishiksi valstybinei imonei, nei apginsi savo > teises... > jei pirkdamas telefona uz 199 negavai saskaitos, vadinasi kazkas juos > tiesiog paeme i kisene :) kodel tada neskundei visokiems VVATVSTRA? > > > > "-Lameris-" <lameris@xxx.lt> wrote in message > news:h37s4f$l75$1@trimpas.omnitel.net... >> Prieš porą metų per įmonę iš Bitės paėmiau verslo planą ir mobilųjį. Štai >> mobilusis nepataisomai sugedo. Gavau iš MTTC pažymą kad mobilus >> neremontuotinas, nuvažiavau su ta pažyma į Žemaitės gatvę, o jie man >> sako, atvežk pirkimo dokumentus. O iš kur aš tuos pirkimo dokumentus >> paimsiu, jei jie į įmonę atvežė gal 150 telefonų su viena sąskaitą ir >> dabar jau nežinia kur ta sąskaita, niekas jos neieško. Už telefoną tada >> mokėjau 199 litus. Bitė sako, neva telefonas kainavo 1 litą ir dabar dave >> Samsungą už 149 litus. Tai vadinasi aš už garantinio telefono, kuris >> nepataisomai sugedo pakeitimą sumokėjau dar 148 litus. Sukčiai tie >> bitininkai, neva kompiuteriniame amžiuje nagalima sužinoti kiek SE 550 >> kainavo 2007 07 31. Kur rašyti skundą - į Bitę, ar iš karto į vartotojų >> teisių apsaugos tarnybą? Aišku tos visos sąskaitos yra, bet jie tingi >> ieškoti, kai nuo kliento gali nulupti 200 litų. Gavau pigesnį telefoną >> vietoje sugedusio ir dar reikėjo primokėti. > >