nu padurnino tave vel. "-Lameris-" <lameris@xxx.lt> wrote in message news:h37s4f$l75$1@trimpas.omnitel.net... > Prieš porą metų per įmonę iš Bitės paėmiau verslo planą ir mobilųjį. Štai > mobilusis nepataisomai sugedo. Gavau iš MTTC pažymą kad mobilus > neremontuotinas, nuvažiavau su ta pažyma į Žemaitės gatvę, o jie man sako, > atvežk pirkimo dokumentus. O iš kur aš tuos pirkimo dokumentus paimsiu, > jei jie į įmonę atvežė gal 150 telefonų su viena sąskaitą ir dabar jau > nežinia kur ta sąskaita, niekas jos neieško. Už telefoną tada mokėjau 199 > litus. Bitė sako, neva telefonas kainavo 1 litą ir dabar dave Samsungą už > 149 litus. Tai vadinasi aš už garantinio telefono, kuris nepataisomai > sugedo pakeitimą sumokėjau dar 148 litus. Sukčiai tie bitininkai, neva > kompiuteriniame amžiuje nagalima sužinoti kiek SE 550 kainavo 2007 07 31. > Kur rašyti skundą - į Bitę, ar iš karto į vartotojų teisių apsaugos > tarnybą? Aišku tos visos sąskaitos yra, bet jie tingi ieškoti, kai nuo > kliento gali nulupti 200 litų. Gavau pigesnį telefoną vietoje sugedusio ir > dar reikėjo primokėti.