Tema: Re: Kaip Bitė išdūrinėja verslo klientus
Autorius: 499
Data: 2009-07-10 21:26:28
nu padurnino tave vel.

"-Lameris-" <lameris@xxx.lt> wrote in message 
news:h37s4f$l75$1@trimpas.omnitel.net...
> Prieš porą metų per įmonę iš Bitės paėmiau verslo planą ir mobilųjį. Štai 
> mobilusis nepataisomai sugedo. Gavau iš MTTC pažymą kad mobilus 
> neremontuotinas, nuvažiavau su ta pažyma į Žemaitės gatvę, o jie man sako, 
> atvežk pirkimo dokumentus. O iš kur aš tuos pirkimo dokumentus paimsiu, 
> jei jie į įmonę atvežė gal 150 telefonų su viena sąskaitą ir dabar jau 
> nežinia kur ta sąskaita, niekas jos neieško. Už telefoną tada mokėjau 199 
> litus. Bitė sako, neva telefonas kainavo 1 litą ir dabar dave Samsungą už 
> 149 litus. Tai vadinasi aš už garantinio telefono, kuris nepataisomai 
> sugedo pakeitimą sumokėjau dar 148 litus. Sukčiai tie bitininkai, neva 
> kompiuteriniame amžiuje nagalima sužinoti kiek SE 550 kainavo 2007 07 31. 
> Kur rašyti skundą - į Bitę, ar iš karto į vartotojų teisių apsaugos 
> tarnybą? Aišku tos visos sąskaitos yra, bet jie tingi ieškoti, kai nuo 
> kliento gali nulupti 200 litų. Gavau pigesnį telefoną vietoje sugedusio ir 
> dar reikėjo primokėti.