Tema: Re: Kaip Bitė išdūrinėja verslo klientus
Autorius: NicMC
Data: 2009-07-18 16:45:48
-Lameris- wrote:
> Prieš porą metų per įmonę iš Bitės paėmiau verslo planą ir mobilųjį. 
> Štai mobilusis nepataisomai sugedo. Gavau iš MTTC pažymą kad mobilus 
> neremontuotinas, nuvažiavau su ta pažyma į Žemaitės gatvę, o jie man 
> sako, atvežk pirkimo dokumentus. O iš kur aš tuos pirkimo dokumentus 
> paimsiu, jei jie į įmonę atvežė gal 150 telefonų su viena sąskaitą ir 
> dabar jau nežinia kur ta sąskaita, niekas jos neieško. Už telefoną tada 
> mokėjau 199 litus. Bitė sako, neva telefonas kainavo 1 litą ir dabar 
> dave Samsungą už 149 litus. Tai vadinasi aš už garantinio telefono, 
> kuris nepataisomai sugedo pakeitimą sumokėjau dar 148 litus. Sukčiai tie 
> bitininkai, neva kompiuteriniame amžiuje nagalima sužinoti kiek SE 550 
> kainavo 2007 07 31. Kur rašyti skundą - į Bitę, ar iš karto į vartotojų 
> teisių apsaugos tarnybą? Aišku tos visos sąskaitos yra, bet jie tingi 
> ieškoti, kai nuo kliento gali nulupti 200 litų. Gavau pigesnį telefoną 
> vietoje sugedusio ir dar reikėjo primokėti.

Niekur nieko nerašyk, ir išvis, pamiršk. Pats darai nusižengimą - 
nadojiesi įmonės turtu asmeninėms reikmėms, nebūdamas kažkuo su ta įmone 
susijęs.
Aš bitės vietoj išvis tave siųsčiau trijų raidžių link, ir bendraučiau 
tik su kliento (įmonės pasirašiusios sutartį) atstovu, pateikusiu 
įgaliojimą.