Tema: Re: Kaip Bitė išdūrinėja verslo klientus
Autorius: Andrius V.
Data: 2009-07-11 16:11:08
blemba nafig tiek draskymosi?as jau geriau ir 1000lt sumokesiu uz kita 
tefona nei gadinti nervus del tokios smulkmenos.man ramybe brangesne.juk 
teisybes gyvenime vistiek nebuna,tai kam cia parintis?
"-Lameris-" <lameris@xxx.lt> wrote in message 
news:h39qss$214$1@trimpas.omnitel.net...
> Aš ir esu fizinis asmuo. Juridinis asmuo yra tik tarpininkas. Pinigus už 
> telefoną tai aš mokėjau, ne įmonė man jį veltui suteikė. Įmonė tik verslo 
> planą gavo.
>
> "lengvai" <shetas@hotmail.com> wrote in message 
> news:h39phe$n8$1@trimpas.omnitel.net...
>> man regis VVTAT gina tik fizinius asmenis, o ne juridinius.
>>
>> "-Lameris-" <lameris@xxx.lt> wrote in message 
>> news:h3944a$glq$1@trimpas.omnitel.net...
>>> VVTAT rašo, kad pirmiausia reikia kreiptis į pardavėją, tą aš ir 
>>> padariau.
>>> Laukiu atsakymo. Iki ketvirtadienio nesulaukęs atsakymo nusiųsiu 
>>> registruotą
>>> laišką į VVTAT.
>>>
>>> "Gediminas" <grazus@list.ru> wrote in message
>>> news:h386es$vhc$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Reikejo kreiptis i VNMPI ir fsio, o paskui jei sakosis i VVTAT.
>>>>
>>>> "-Lameris-" <lameris@xxx.lt> wrote in message
>>>> news:h38541$u3g$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>O kaip kariuomenėje - net jei žinai, kad įsakymas neteisėtas pirma turi 
>>>>>jį
>>>>>įvykdyti, o tik po to apskųsti. Paėmiau telefoną ir apskundžiau. Kas
>>>>>negerai?
>>>>>
>>>
>