Tema: Re: Kaip Bitė išdūrinėja verslo klientus
Autorius: Rimas
Data: 2009-07-10 21:09:55
Gali buti ir toks variantas, kad telefonas ir kainavo 1 lita, tik is taves darbdaviai nulupo 199Lt :)))

"-Lameris-" <lameris@xxx.lt> parašė naujienų news:h37s4f$l75$1@trimpas.omnitel.net...
> Prieš porą metų per įmonę iš Bitės paėmiau verslo planą ir mobilųjį. Štai 
> mobilusis nepataisomai sugedo. Gavau iš MTTC pažymą kad mobilus 
> neremontuotinas, nuvažiavau su ta pažyma į Žemaitės gatvę, o jie man sako, 
> atvežk pirkimo dokumentus. O iš kur aš tuos pirkimo dokumentus paimsiu, jei 
> jie į įmonę atvežė gal 150 telefonų su viena sąskaitą ir dabar jau nežinia 
> kur ta sąskaita, niekas jos neieško. Už telefoną tada mokėjau 199 litus. 
> Bitė sako, neva telefonas kainavo 1 litą ir dabar dave Samsungą už 149 
> litus. Tai vadinasi aš už garantinio telefono, kuris nepataisomai sugedo 
> pakeitimą sumokėjau dar 148 litus. Sukčiai tie bitininkai, neva 
> kompiuteriniame amžiuje nagalima sužinoti kiek SE 550 kainavo 2007 07 31. 
> Kur rašyti skundą - į Bitę, ar iš karto į vartotojų teisių apsaugos tarnybą? 
> Aišku tos visos sąskaitos yra, bet jie tingi ieškoti, kai nuo kliento gali 
> nulupti 200 litų. Gavau pigesnį telefoną vietoje sugedusio ir dar reikėjo 
> primokėti. 
>