Tema: Re: Kaip Bitė išdūrinėja verslo klientus
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-07-12 21:58:27
is medzio ant galvos krites ne karta?
pirkimo dokumentas yra saskaita, imonei ji israsoma viena ar perkamas 
vienas ar vienas tukstantis telefonu. garantini lapuka israso atskirai 
kiekvienam telefonui tam, kad esant reikalui butu lengviau i servisa 
kreiptis. bite su tavim isvis neprivalo absoliuciai nieko aiskintis, nes 
esi kazkoks eilinis kvailys is gatves, kuris tik rekauja. kazko prasyt 
is bites gali tik igaliotas imones atstovas.
beje, i teisma tau paduot bite turbut 0 sansu, o vartotoju teisiu 
tarnyboj tikiuosi duos per ausi uz laiko gaisinima

-Lameris- wrote:
> Niką pakeisti sekundžių reikalas, bet ne nike esmė. Visiems, kurie toje 
> įmonėje ėmė telefonus, ir ne vieną kartą, nuo 2002 metų neduoda jokių 
> pirkimo dokumentų, o tik išrašo garantijas. O telefono gedimas ir mano 
> nikas jokio ryšio neturi. Tamsta su kitokiu niku esi apdraustas nuo 
> telefono gedimo? Ar tik pasirinkusiems niką "Lameris" telefonai genda?
> 
> "Gediminas" <grazus@list.ru> wrote in message 
> news:h386af$vbv$1@trimpas.omnitel.net...
>> Nepyk, bet nick'a, tai pasirinkai teisingai...
>>
>> "499" <info*trinam*@hardko.lt> wrote in message 
>> news:h3814k$q8s$1@trimpas.omnitel.net...
>>> nu padurnino tave vel.
>>>
>