Perskaičius visą threadą kyla tik vienas sprendimas. T.y. pokalbis su darbdaviu ir iš jo sekančios išvados. Pokalbio esmė: • Pareiginių nemačiau, galiu nedirbt. Nežinau kas mano vadovas ir ką man veikt. • "nevykdė užduočių" - prašau pagrįsti, kokias užduotis ir kokiu būdu teikėte. • o gal paieškom kas pas jus čia negerai su darbų sauga, raštvedyba, DK laikymusi? • nenorit gražiuoju - teisimės. turėk raumeny, man tai nieko nekainuoja, o tu gali man dar už kokius metelius vid. darbo užmokestį atlenkt. Paliubomu, neprarandi nieko, kol tik laikysies įstatymo raidės, t.y. nesiūlyk darbdaviui lengvų/sunkių kūno sužalojimų ar pan. Visą bendravimą palaikyti tik raštiškoj formoj, ar šalia įrašinėjančio prietaiso. Įsivaizduoju save darbdavio vietoj (pats kurį laiką darbdavys buvau) - atiduočiau aš tau tą dviejų mėnesių algą, kad tik atsipistum. Ir ne po milijoną klausimų rašte, bet kiekvienam klausimėliui po atskirą raštą. Su žodiniu patikinimu, kad kiekvieną atsakymą nagrinės "atitinkamos instancijos". O dar jei bedirbdamas užsitarnavai reputaciją principingo pridurko, kuris gali pistis pusę metų, kad teisėtą 1 litą atimt, tai gal ir padės.