tai vat kai kopustu galvos pradeda vadovautis europos best prakticiais, o ne savo makaule, nesuprasdami, kad nuo vokietijos infrastrukturos mus skiria ne tik zalios lenteles, tai tokia hujnia ir gaunasi. mol, nuimsim zalias rodykles ir gyvensim gerai kaip vokieciai. normalus kelias pries igyvendinant tokias genialias idejas paskaiciuoti, kad kas antram sviesoforui reikes papildomu sekciju. t.y. papildomu pinigu. t.y. ilgesnio ciklo. t.y. mazesnio pralaidumo. t.y. daugiau smalkiu. t.y. maziau uzdirbtu pinigu. geras pavyzdys kaune ant parodos kalno kur nukabino rodykles - ketvirtadali laiko per sankryza nevaziuoja is vis niekas. protingi zmones europoje galvoja, kaip sviesoforais valdyti srautus. musui genijai rado kaip sustabdyti srauta ir taip "pagerinti" sauguma. pasakyti - nuimsim ir bus tik saugiau, be jokiu pasekmiu, tai cia bet koks durnius gali. kazin ar zenkliai pagerejo saugumo situacija, privalomai stojant dabar prie zaliu? skaiciavo kas nors? kiek saugumo pagerejo ir kiek visas tas stovinejimas visiems kainuoja. mes kaune dar kazkaip gal, bet gerbiamu sostines gyventoju laukia gigantiska sikna. tik nematot dar. "KEdas" wrote in message news:m6kd0t$bc$1@trimpas.omnitel.net... Kažkas draudė pastatyti atskirą sekciją arba padaryti nereguliuojamą posūkį per perėją? Ir kaip tie europiečiai be žalių rodyklių išgyvena?