On 2014.12.15 23:10, Dainiushas wrote: > ai peklon kiek raidžių! a tu dar toliau. as tau nieko ir nerasiau. > > Ten tikrai Baršausko gatvėj kažkada būna ahujenas kamštis? Kiek laiko > reikia vakare stovėt važiuojant į Petraškes? > > Man tai atrodo, pagrindinė problema, bent jau vakare, kad dauguma nori > iš visur patekt į Baršausko. Kaip juos pristabdys važiuojantys iš tos > pačios Baršausko - matyt, tik tau vienam žinoma. Trūlikai ten yra gerai, > nes leidžia pajudėt Pramonės prospektui. Ai, ten dar vienu atveju > baigiasi visos problemos - kai Kalantos g. pervaža uždaryta būna. Visi > tada su vėju lekia. > > Apie pramonės - taikos tu čia gal be reikalo. atvažiavęs nuo Draugystės > g. stovi ten taip pat sėkmingai kaip ir prie 6-to forto žiedo, bent jau > tuo laiku kai ten paprastai papuolu. > > Vienu žodžiu, raidžių išnaudojai daug, konstruktyvaus nieko nesimato. > > On 2014.12.15 22:05, CodeC wrote: >> On 2014.12.15 14:07, Struktur wrote: >>> Tai i Kalantos g. galima isvaziuoti tik is pirmos juostos, i Riomerio >>> ivaziuojama irgi is pirmos. Tai koks skirtumas laukianciam Barsausko kur >>> vaziuojantis ziedu nusuks is pirmos juostos kirtes jo trajektorija? >> >> tas, kad ziede nebus minanciu 60kmh tiesiai is kovo-11os i riomerio ta >> viena juokinga juosta. >> tas, kas ziedo pilnas pralaidumas bus ne viena juosta, o dvi. >> tas, kad nereikes trulikam varyt per istisines. >> tas, kad bus galima normaliai juostas subraizyt be istisiniu ziede. >> tas, kad bus galima normaliai parodyt posukio signala isvaziuojant is >> ziedo, neklaidinant kitu. dabar jis reiskia absoliuciai nieko, nes laiko >> skirtumas tarp signalo ir posukio artimas nuliui, nulis arba isvis >> neigiamas. atkreipk demesi, kad jeigu vaziuoji is kalantos ar pramones i >> barsausko ir rodai posuki, tai stovintys barsausko, nepradeda vaziuot, >> kol tu realiai nepasuki, nesvarbu kad posuki rodai. >> nes zmones nera idealus. dauguma posuki pradeda rodyt arba per anksti, >> nes dar kitas isvaziavimas tarpe, arba per velai, kai jau nera naudos. >> ir tai normalu, nes tie isvaziavimai salia vienas kito ir ju per daug. >> jei vaziuoji i kalantos, tai posukio arba isvis turi nerodyt, nes jis >> klaidina stovincius riomerio ivaziavime, arba rodyt ji pravaziaves, t.y. >> jau pasukes i kalantos. tai koks tolkas is to posukio ir is tokio ziedo? >> jeigu ivaziavimuose vistiek turi stovet ir laukt kol vaizuojantis ziedu >> FIZISKAI is jo issuka. nes greitis santykinai su ziedo dydziu ir >> didelis, isvaziavimu daug, viskas vyksta per greitai, kad ziedas atliktu >> tai ka turi atlikti. tai viso labo nepatogios formos neaiskios >> topologijos pagrindinio-salutinio kelio susikirtimas. >> dar tas, kad srautai is barsausko, kovo-11os, pramones ir kalantos yra >> +-apylygiai. jeigu tik sitos gatves ir tebutu ziede, srautai tarpusavyje >> susibalansuotu. 2 is 4 priesingi srautai pakaitomis pristabdytu kitus >> du. eismas VYKTU ziedu. t.y. ivazinejimas ir isvaziejimas juo vyktu, o >> ne vaziavimas puslankiu ant maks leidziamo greicio. is rasymo, tai >> panasu kad dauguma troliu cia elementariai nesuvokia, kas yra ziedas, >> kodel ir kada jis naudingas ir kada ne. svarbu pabut NEPROBLEMISKU ir >> ATSIPUTUSIU. i tema isiginlinti - neidomu net. pasipyzdavot svarbiau. >> >> IS riomerio srautas niekinis. del to dainiushas verkia, kad srauto is >> kalantos niekas nepristabdo. labai jam noretusi ta padaryt, bet niekaip >> nedaeina, kaip tai is tikruju paprasta ir praktiskai nemokama. tereikia >> leisti vaziuot masinom is barsausko daugiau. daliks nusuks i ta pacia >> kalantos ir niekam nebetrugdys, dalis vaizuos toliau ir pristabdys >> srauta is kalantos. taip pajudes srautas is pramones. ir t.t. >> dabar juostos ziede isdestytos taip, kad isvaziuojantys i riomerio varo >> statmenai 3 juostas, palei nosis visoms 3-ims juostoms stovincioms >> barsausko. buferines zonos isvis nera. vaziuoja greitai. nes >> kovo-11os-riomerio praktiskai tiesus kelias be ziedo. is pramones >> nevaziuoja, nes kalantos srautas neleidzia, kurio nepristabdo srautas >> nei is riomerio, nes jo praktiskai nera, nei is barsausko, nes didziulis >> kamstis 3-jose jusotose stovi ir laukia, kol prasliaus trulikas ta viena >> vienintele ziedo juosta toje vietoje. arba kol kazkas pasuks i kiema, >> nes tas kazkas sustojo ziede pries nosi visiems laukiantiems barsausko >> ir laukia kol kazkas is to kiemo isvaziuos atbuliniu arba kita kliutis >> pasisalins. praktiskai tiesiai riomerio isvaziavime (pora metru uz jo) >> yra vel nusukimas i kiema palei barsausko gatve. ten kartais uzsuka po >> 1-2 masinas, kurios sustabdo eisma ta viena ziedo juosta, kuri labai >> greit uzkisa VISA zieda. nieks negali nei ivaziuot, nei isvaziuot. >> trulams is kovo-11os nuvaizuot i kalantos irgi yra misija neimanoma >> pagal KET. nes durniau juostu supaisyt nesigavo turbut. todel jie daznai >> vaziuoja ne ta viena teorine ziedo juosta, bet per uzbruksniuota zona, >> kuri nera juosta. nes zino, kad jeigu vaziuos pagal KET, tai tures >> tiesiog sustot ziede ir laukti xzj kiek kol kazkas kitas sustos is >> paskos ir leis persirikiuot i ta viena juosta, kuria leidziama >> isvaziuoti i kalantos. todel ten pastoviai vyksta >> ivaziuojanciu-isvaziuojanciu-besirikiuojanciu konfliktai, nes viskas yra >> tokioj erdvej sukoncentruota, kad ten vaziuojantis VT pagal savo >> gabaritus elementariai neturi vietos tvarkingai ivaizuot,persirikiuot ir >> isvaziuot. todel vaiziuoja BET kaip. taip daro, nes kiti irgi vaziuoja >> BET kaip, ir vieni ant kitu pyksta. taip buvo yra ir bus, kol nebus >> perdarytas sitas ziedas is esmes. >> ziedas isbalansuotas, jis neatlieka savo f-jos. jis 99%-tais tampa >> durnos formos paprasta nereguliuojama DIDELIO intensyvumo sankryza su >> pagrindiniu ir salutiniu keliu. analogas butu panaikinti visu mazesniu >> gatviu sviesoforus gatvese su savanoriu pr. ot zjb butu. >> +-gero ziedo pavyzdys yra taikos-pramones ziedas. jei ir reikia >> palaukti, tai visada jauciasi ziedo 'darbas'. vaziuoja srautas, pradeda >> isvazinet kelios masinos, automatiskai uzstabdo kazkuri ivaziavima, ir >> dar sekanciuose pajuda ivaziuojantis srautas, kuris savo ruoztu uzstabdo >> kitus ivaziavimus, pajuda dar kiti. taip ir sukasi ratu. >> o 6-to forto, tai jeigu nelysi kaip kamikadze kazkam po nosim sukeldamas >> stresa ir sau ir kitiems, tai taip ir stovesi bbz kiek. ziurek, ieskok >> skirtumu. vietoj dabartinio 6-to forto ziedo zymiai daugiau butu is >> sviesoforu reguliuojamos sankryzos. bent jau neklaidintu zmoniu ir >> neatrodytu ziedu, kai realiai tokiu nera. >> jei dar neaisku, tai as jau cia nepadesiu, nusipirk vaikiska sankryzos >> konstruktoriu su 20 modeliuku ir zaisk kol suprasi. nu o jei siaip px, >> tai nesuprantu nx cia rasinet ir trolint reik. >> >>> >>> >>>> >>>> naudojant galva pagal paskirti, tai galima ir daugiau variantu >>>> sugalvot. >>>> bet matai, pirmiausiai reikia problemas PASTEBETI ir ANALIZUOTI, poto >>>> joms sprendimo ieskot. tu kolkas dar esi 'man viskas px ir zjb' lygyje. >>>> labiausiai ziede trugdo riomerio ISVAZIAVIMAS, o ne ivaziavimas. ir su >>>> tuom susijes nenormalus juostu nupaisymas ziede. todel as siai dienai >>>> pat siulyciau palikti riomerio ivaziavima i zieda ir panaikinti >>>> isvaziavima is ziedo i riomerio gatve. tokiu budu publika pati >>>> issidalintu, kam patogiau isvaziuot pro riomerio gatve, kam pavaziuot >>>> TRUPUTI aplinkui. praradimas niekinis, palygint su islosimu. >>>> kainuotu pora stukiu litu su darbais ir kalediniais papuosimais ant >>>> barikadu. o ilgesnej perspektyvoj galima ta zieda pertvarkyt nieko >>>> negriaunant ir labai neskriaudziant, bet tam reikia persikelt ir kita >>>> mastymo ir aplinkos stebejimo lygi. >>>> tau akivaizdu, tas greitu laiku negresia. >>>> >>> >> >