Tema: Re: Siandien pamaciau ateiti
Autorius: CodeC
Data: 2014-12-15 23:12:57
On 2014.12.15 23:10, Dainiushas wrote:
> ai peklon kiek raidžių!

a tu dar toliau. as tau nieko ir nerasiau.

>
> Ten tikrai Baršausko gatvėj kažkada būna ahujenas kamštis? Kiek laiko
> reikia vakare stovėt važiuojant į Petraškes?
>
> Man tai atrodo, pagrindinė problema, bent jau vakare, kad dauguma nori
> iš visur patekt į Baršausko. Kaip juos pristabdys važiuojantys iš tos
> pačios Baršausko - matyt, tik tau vienam žinoma. Trūlikai ten yra gerai,
> nes leidžia pajudėt Pramonės prospektui. Ai, ten dar vienu atveju
> baigiasi visos problemos - kai Kalantos g. pervaža uždaryta būna. Visi
> tada su vėju lekia.
>
> Apie pramonės - taikos tu čia gal be reikalo. atvažiavęs nuo Draugystės
> g. stovi ten taip pat sėkmingai kaip ir prie 6-to forto žiedo, bent jau
> tuo laiku kai ten paprastai papuolu.
>
> Vienu žodžiu, raidžių išnaudojai daug, konstruktyvaus nieko nesimato.
>
> On 2014.12.15 22:05, CodeC wrote:
>> On 2014.12.15 14:07, Struktur wrote:
>>> Tai i Kalantos g. galima isvaziuoti tik is pirmos juostos, i Riomerio
>>> ivaziuojama irgi is pirmos. Tai koks skirtumas laukianciam Barsausko kur
>>> vaziuojantis ziedu nusuks is pirmos juostos kirtes jo trajektorija?
>>
>> tas, kad ziede nebus minanciu 60kmh tiesiai is kovo-11os i riomerio ta
>> viena juokinga juosta.
>> tas, kas ziedo pilnas pralaidumas bus ne viena juosta, o dvi.
>> tas, kad nereikes trulikam varyt per istisines.
>> tas, kad bus galima normaliai juostas subraizyt be istisiniu ziede.
>> tas, kad bus galima normaliai parodyt posukio signala isvaziuojant is
>> ziedo, neklaidinant kitu. dabar jis reiskia absoliuciai nieko, nes laiko
>> skirtumas tarp signalo ir posukio artimas nuliui, nulis arba isvis
>> neigiamas. atkreipk demesi, kad jeigu vaziuoji is kalantos ar pramones i
>> barsausko ir rodai posuki, tai stovintys barsausko, nepradeda vaziuot,
>> kol tu realiai nepasuki, nesvarbu kad posuki rodai.
>> nes zmones nera idealus. dauguma posuki pradeda rodyt arba per anksti,
>> nes dar kitas isvaziavimas tarpe, arba per velai, kai jau nera naudos.
>> ir tai normalu, nes tie isvaziavimai salia vienas kito ir ju per daug.
>> jei vaziuoji i kalantos, tai posukio arba isvis turi nerodyt, nes jis
>> klaidina stovincius riomerio ivaziavime, arba rodyt ji pravaziaves, t.y.
>> jau pasukes i kalantos. tai koks tolkas is to posukio ir is tokio ziedo?
>> jeigu ivaziavimuose vistiek turi stovet ir laukt kol vaizuojantis ziedu
>> FIZISKAI is jo issuka. nes greitis santykinai su ziedo dydziu ir
>> didelis, isvaziavimu daug, viskas vyksta per greitai, kad ziedas atliktu
>> tai ka turi atlikti. tai viso labo nepatogios formos neaiskios
>> topologijos pagrindinio-salutinio kelio susikirtimas.
>> dar tas, kad srautai is barsausko, kovo-11os, pramones ir kalantos yra
>> +-apylygiai. jeigu tik sitos gatves ir tebutu ziede, srautai tarpusavyje
>> susibalansuotu. 2 is 4 priesingi srautai pakaitomis pristabdytu kitus
>> du. eismas VYKTU ziedu. t.y. ivazinejimas ir isvaziejimas juo vyktu, o
>> ne vaziavimas puslankiu ant maks leidziamo greicio. is rasymo, tai
>> panasu kad dauguma troliu cia elementariai nesuvokia, kas yra ziedas,
>> kodel ir kada jis naudingas ir kada ne. svarbu pabut NEPROBLEMISKU ir
>> ATSIPUTUSIU. i tema isiginlinti - neidomu net. pasipyzdavot svarbiau.
>>
>> IS riomerio srautas niekinis. del to dainiushas verkia, kad srauto is
>> kalantos niekas nepristabdo. labai jam noretusi ta padaryt, bet niekaip
>> nedaeina, kaip tai is tikruju paprasta ir praktiskai nemokama. tereikia
>> leisti vaziuot masinom is barsausko daugiau. daliks nusuks i ta pacia
>> kalantos ir niekam nebetrugdys, dalis vaizuos toliau ir pristabdys
>> srauta is kalantos. taip pajudes srautas is pramones. ir t.t.
>> dabar juostos ziede isdestytos taip, kad isvaziuojantys i riomerio varo
>> statmenai 3 juostas, palei nosis visoms 3-ims juostoms stovincioms
>> barsausko. buferines zonos isvis nera. vaziuoja greitai. nes
>> kovo-11os-riomerio praktiskai tiesus kelias be ziedo. is pramones
>> nevaziuoja, nes kalantos srautas neleidzia, kurio nepristabdo srautas
>> nei is riomerio, nes jo praktiskai nera, nei is barsausko, nes didziulis
>> kamstis 3-jose jusotose stovi ir laukia, kol prasliaus trulikas ta viena
>> vienintele ziedo juosta toje vietoje. arba kol kazkas pasuks i kiema,
>> nes tas kazkas sustojo ziede pries nosi visiems laukiantiems barsausko
>> ir laukia kol kazkas is to kiemo isvaziuos atbuliniu arba kita kliutis
>> pasisalins. praktiskai tiesiai riomerio isvaziavime (pora metru uz jo)
>> yra vel nusukimas i kiema palei barsausko gatve. ten kartais uzsuka po
>> 1-2 masinas, kurios sustabdo eisma ta viena ziedo juosta, kuri labai
>> greit uzkisa VISA zieda. nieks negali nei ivaziuot, nei isvaziuot.
>> trulams is kovo-11os nuvaizuot i kalantos irgi yra misija neimanoma
>> pagal KET. nes durniau juostu supaisyt nesigavo turbut. todel jie daznai
>> vaziuoja ne ta viena teorine ziedo juosta, bet per uzbruksniuota zona,
>> kuri nera juosta. nes zino, kad jeigu vaziuos pagal KET, tai tures
>> tiesiog sustot ziede ir laukti xzj kiek kol kazkas kitas sustos is
>> paskos ir leis persirikiuot i ta viena juosta, kuria leidziama
>> isvaziuoti i kalantos. todel ten pastoviai vyksta
>> ivaziuojanciu-isvaziuojanciu-besirikiuojanciu konfliktai, nes viskas yra
>> tokioj erdvej sukoncentruota, kad ten vaziuojantis VT pagal savo
>> gabaritus elementariai neturi vietos tvarkingai ivaizuot,persirikiuot ir
>> isvaziuot. todel vaiziuoja BET kaip. taip daro, nes kiti irgi vaziuoja
>> BET kaip, ir vieni ant kitu pyksta. taip buvo yra ir bus, kol nebus
>> perdarytas sitas ziedas is esmes.
>> ziedas isbalansuotas, jis neatlieka savo f-jos. jis 99%-tais tampa
>> durnos formos paprasta nereguliuojama DIDELIO intensyvumo sankryza su
>> pagrindiniu ir salutiniu keliu. analogas butu panaikinti visu mazesniu
>> gatviu sviesoforus gatvese su savanoriu pr. ot zjb butu.
>> +-gero ziedo pavyzdys yra taikos-pramones ziedas. jei ir reikia
>> palaukti, tai visada jauciasi ziedo 'darbas'. vaziuoja srautas, pradeda
>> isvazinet kelios masinos, automatiskai uzstabdo kazkuri ivaziavima, ir
>> dar sekanciuose pajuda ivaziuojantis srautas, kuris savo ruoztu uzstabdo
>> kitus ivaziavimus, pajuda dar kiti. taip ir sukasi ratu.
>> o 6-to forto, tai jeigu nelysi kaip kamikadze kazkam po nosim sukeldamas
>> stresa ir sau ir kitiems, tai taip ir stovesi bbz kiek. ziurek, ieskok
>> skirtumu. vietoj dabartinio 6-to forto ziedo zymiai daugiau butu is
>> sviesoforu reguliuojamos sankryzos. bent jau neklaidintu zmoniu ir
>> neatrodytu ziedu, kai realiai tokiu nera.
>> jei dar neaisku, tai as jau cia nepadesiu, nusipirk vaikiska sankryzos
>> konstruktoriu su 20 modeliuku ir zaisk kol suprasi. nu o jei siaip px,
>> tai nesuprantu nx cia rasinet ir trolint reik.
>>
>>>
>>>
>>>>
>>>> naudojant galva pagal paskirti, tai galima ir daugiau variantu
>>>> sugalvot.
>>>> bet matai, pirmiausiai reikia problemas PASTEBETI ir ANALIZUOTI, poto
>>>> joms sprendimo ieskot. tu kolkas dar esi 'man viskas px ir zjb' lygyje.
>>>> labiausiai ziede trugdo riomerio ISVAZIAVIMAS, o ne ivaziavimas. ir su
>>>> tuom susijes nenormalus juostu nupaisymas ziede. todel as siai dienai
>>>> pat siulyciau palikti riomerio ivaziavima i zieda ir panaikinti
>>>> isvaziavima is ziedo i riomerio gatve. tokiu budu publika pati
>>>> issidalintu, kam patogiau isvaziuot pro riomerio gatve, kam pavaziuot
>>>> TRUPUTI aplinkui. praradimas niekinis, palygint su islosimu.
>>>> kainuotu pora stukiu litu su darbais ir kalediniais papuosimais ant
>>>> barikadu. o ilgesnej perspektyvoj galima ta zieda pertvarkyt nieko
>>>> negriaunant ir labai neskriaudziant, bet tam reikia persikelt ir kita
>>>> mastymo ir aplinkos stebejimo lygi.
>>>> tau akivaizdu, tas greitu laiku negresia.
>>>>
>>>
>>
>