aš tai išvis nesuprantu CodeC'o vizijos kas ten pasikeis uždrautus išvažiuot į Riomerio gatvę. Ir kam konkrečiai tas išvažiavimas trukdo. On 15/12/2014 12:33, Signalizacija wrote: > ir tai tam, kad kažkoks debilas vaziuojantis du kartus per dieną negali > i ženklus pažiūrėt? > > On 2014.12.15 11:31, CodeC wrote: >> pro mola >> pro autobusu stotele >> parduot buta nevairuojantiems >> susitvarkyt kiemus kaip tinka ir patinka >> sukalbet 3 sveikas marijas >> paisklaust dainiusho is newsu ka daryt - tikrai ras ka patart >> >> On 12/15/2014 11:10 AM, Dainiushas wrote: >>> nu, o visai riomerio gatvei išvažinėt pro molą? >>> >>> On 15/12/2014 11:02, CodeC wrote: >>>> taip, sumazint ivaziavimu/isvaziavimu skaiciu, bent tuo vienu, kuri >>>> minejau. nuo to nesugrius nei vienas namas. geriausiai palikti 4 >>>> pagrindines gatves - barsausko, kovo 11-os, kalantos ir pramones. butu >>>> normalus ziedas. dar jeigu praplest to pievos-kryziu kalno saskaita, >>>> isvis butu ledas. >>>> >>>> On 12/15/2014 10:29 AM, Dainiushas wrote: >>>>> ai, šitais, ten šešios gatvės sueina. rimtai įsivaizduoji kokią nors >>>>> realią alternatyvą negriaunant aplink stovinčių pastatų? >>>>> >>>>> On 14/12/2014 22:20, CodeC wrote: >>>>>> uj ne, tai tik gelytes. ten daugybe zmoniu per diena vaziuoja 1000-ji >>>>>> karta ir kiekviena karta vaziuoja su vargais ir nervais, nes visu >>>>>> pirma >>>>>> tas ziedas is principo per mazas pagal jo juostu ir >>>>>> ivaziavimu/isvaziavimu kieki, todel jis fiziskai neatlieka tai, ka >>>>>> turetu - kiekvienas isvaziavimas turetu pristabdyt eisma ir leisti i >>>>>> vaziuoti is sekancio ivaziavimo, suvienodinti greicius, buferizuoti >>>>>> srautus ir juos paskirstyt. tik toks ziedas turi prasme. dabar gi jis >>>>>> ypac piko metu atlieka 'always on' zalios lemputes f-ja kazkuria >>>>>> viena >>>>>> kryptimi. ten LABAI daug padetu visiskai panaikitnas riomerio >>>>>> ivaziavimas/isvaziavimas, tai atitinkamai leistu pertvarkyti ziedo >>>>>> juostas normaliau. ten net viesasis transportas praktiskai niekada >>>>>> nevaziuoja pagal KET, nes dazniausiai tai fiziskai neimanoma. >>>>>> toks koks yra sitas ziedas dabar, yra zymiai blogiau uz sviesoforais >>>>>> reguliuojama sankryza. >>>>>> >>>>>> On 2014.12.14 22:09, budulis vulgaris wrote: >>>>>>> 2014-12-14 21:30, CodeC rašė: >>>>>>>> kaip kurie isvis be sviesoforu isgyvena. >>>>>>>> tik kai pas mus tokia ziedu irengimo 'praktika', tai jau geriau >>>>>>>> sviesoforai. nes pora simtu metru nuo molo pavyzdys ziedo kaip >>>>>>>> nereikia >>>>>>>> daryt sankryzu. gera zieda isvis tik viena kaune zinau. gal dar kur >>>>>>>> yra, >>>>>>>> kur as nevazineju, bet dauguma pagrindiniu - tragedija ir >>>>>>>> nesusipratimu >>>>>>>> rinkiniai. >>>>>>> >>>>>>> Normalus tas žiedas būtų, jei eismo organizatoriai kitaip žiūrėtų į >>>>>>> informavimą kaip tuo žiedu važiuoti. Dabar turime tik po ženklą >>>>>>> "eismo >>>>>>> kryptys juostose" prieš kiekvieną išvažiavimą. Jei vairuotojas >>>>>>> nežino to >>>>>>> žiedo, tai jam be šansų dar prieš įvažiuojant į žiedą pasirinkti >>>>>>> tokią >>>>>>> juostą, kuria važiuojant staiga žiedo viduryje nepamatytų, kad >>>>>>> reikia >>>>>>> pulti persirikiuoti, nes ta juosta jis arba privalo toliau žiedu >>>>>>> sukt, >>>>>>> arba išvažiuot. Pvz. būtų Baršausko gatvėje ženklas, pasakantis, >>>>>>> kad į >>>>>>> Petrašiūnus 1 juosta, Pramonės pr. 1 ir antra juostos, kovo 11 antra >>>>>>> juosta. Atitinkamai ženklai ir kitose gatvėse. Ir važiuotų visi tuo >>>>>>> žiedu atsipūtę. >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >>