Tema: Re: Siandien pamaciau ateiti
Autorius: CodeC
Data: 2014-12-15 22:05:20
On 2014.12.15 14:07, Struktur wrote:
> Tai i Kalantos g. galima isvaziuoti tik is pirmos juostos, i Riomerio
> ivaziuojama irgi is pirmos. Tai koks skirtumas laukianciam Barsausko kur
> vaziuojantis ziedu nusuks is pirmos juostos kirtes jo trajektorija?

tas, kad ziede nebus minanciu 60kmh tiesiai is kovo-11os i riomerio ta 
viena juokinga juosta.
tas, kas ziedo pilnas pralaidumas bus ne viena juosta, o dvi.
tas, kad nereikes trulikam varyt per istisines.
tas, kad bus galima normaliai juostas subraizyt be istisiniu ziede.
tas, kad bus galima normaliai parodyt posukio signala isvaziuojant is 
ziedo, neklaidinant kitu. dabar jis reiskia absoliuciai nieko, nes laiko 
skirtumas tarp signalo ir posukio artimas nuliui, nulis arba isvis 
neigiamas. atkreipk demesi, kad jeigu vaziuoji is kalantos ar pramones i 
barsausko ir rodai posuki, tai stovintys barsausko, nepradeda vaziuot, 
kol tu realiai nepasuki, nesvarbu kad posuki rodai.
nes zmones nera idealus. dauguma posuki pradeda rodyt arba per anksti, 
nes dar kitas isvaziavimas tarpe, arba per velai, kai jau nera naudos. 
ir tai normalu, nes tie isvaziavimai salia vienas kito ir ju per daug.
jei vaziuoji i kalantos, tai posukio arba isvis turi nerodyt, nes jis 
klaidina stovincius riomerio ivaziavime, arba rodyt ji pravaziaves, t.y. 
jau pasukes i kalantos. tai koks tolkas is to posukio ir is tokio ziedo? 
jeigu ivaziavimuose vistiek turi stovet ir laukt kol vaizuojantis ziedu 
FIZISKAI is jo issuka. nes greitis santykinai su ziedo dydziu ir 
didelis, isvaziavimu daug, viskas vyksta per greitai, kad ziedas atliktu 
tai ka turi atlikti. tai viso labo nepatogios formos neaiskios 
topologijos pagrindinio-salutinio kelio susikirtimas.
dar tas, kad srautai is barsausko, kovo-11os, pramones ir kalantos yra 
+-apylygiai. jeigu tik sitos gatves ir tebutu ziede, srautai tarpusavyje 
susibalansuotu. 2 is 4 priesingi srautai pakaitomis pristabdytu kitus 
du. eismas VYKTU ziedu. t.y. ivazinejimas ir isvaziejimas juo vyktu, o 
ne vaziavimas puslankiu ant maks leidziamo greicio. is rasymo, tai 
panasu kad dauguma troliu cia elementariai nesuvokia, kas yra ziedas, 
kodel ir kada jis naudingas ir kada ne. svarbu pabut NEPROBLEMISKU ir 
ATSIPUTUSIU. i tema isiginlinti - neidomu net. pasipyzdavot svarbiau.

IS riomerio srautas niekinis. del to dainiushas verkia, kad srauto is 
kalantos niekas nepristabdo. labai jam noretusi ta padaryt, bet niekaip 
nedaeina, kaip tai is tikruju paprasta ir praktiskai nemokama. tereikia 
leisti vaziuot masinom is barsausko daugiau. daliks nusuks i ta pacia 
kalantos ir niekam nebetrugdys, dalis vaizuos toliau ir pristabdys 
srauta is kalantos. taip pajudes srautas is pramones. ir t.t.
dabar juostos ziede isdestytos taip, kad isvaziuojantys i riomerio varo 
statmenai 3 juostas, palei nosis visoms 3-ims juostoms stovincioms 
barsausko. buferines zonos isvis nera. vaziuoja greitai. nes 
kovo-11os-riomerio praktiskai tiesus kelias be ziedo. is pramones 
nevaziuoja, nes kalantos srautas neleidzia, kurio nepristabdo srautas 
nei is riomerio, nes jo praktiskai nera, nei is barsausko, nes didziulis 
kamstis 3-jose jusotose stovi ir laukia, kol prasliaus trulikas ta viena 
vienintele ziedo juosta toje vietoje. arba kol kazkas pasuks i kiema, 
nes tas kazkas sustojo ziede pries nosi visiems laukiantiems barsausko 
ir laukia kol kazkas is to kiemo isvaziuos atbuliniu arba kita kliutis 
pasisalins. praktiskai tiesiai riomerio isvaziavime (pora metru uz jo) 
yra vel nusukimas i kiema palei barsausko gatve. ten kartais uzsuka po 
1-2 masinas, kurios sustabdo eisma ta viena ziedo juosta, kuri labai 
greit uzkisa VISA zieda. nieks negali nei ivaziuot, nei isvaziuot.
trulams is kovo-11os nuvaizuot i kalantos irgi yra misija neimanoma 
pagal KET. nes durniau juostu supaisyt nesigavo turbut. todel jie daznai 
vaziuoja ne ta viena teorine ziedo juosta, bet per uzbruksniuota zona, 
kuri nera juosta. nes zino, kad jeigu vaziuos pagal KET, tai tures 
tiesiog sustot ziede ir laukti xzj kiek kol kazkas kitas sustos is 
paskos ir leis persirikiuot i ta viena juosta, kuria leidziama 
isvaziuoti i kalantos. todel ten pastoviai vyksta 
ivaziuojanciu-isvaziuojanciu-besirikiuojanciu konfliktai, nes viskas yra 
tokioj erdvej sukoncentruota, kad ten vaziuojantis VT pagal savo 
gabaritus elementariai neturi vietos tvarkingai ivaizuot,persirikiuot ir 
isvaziuot. todel vaiziuoja BET kaip. taip daro, nes kiti irgi vaziuoja 
BET kaip, ir vieni ant kitu pyksta. taip buvo yra ir bus, kol nebus 
perdarytas sitas ziedas is esmes.
ziedas isbalansuotas, jis neatlieka savo f-jos. jis 99%-tais tampa 
durnos formos paprasta nereguliuojama DIDELIO intensyvumo sankryza su 
pagrindiniu ir salutiniu keliu. analogas butu panaikinti visu mazesniu 
gatviu sviesoforus gatvese su savanoriu pr. ot zjb butu.
+-gero ziedo pavyzdys yra taikos-pramones ziedas. jei ir reikia 
palaukti, tai visada jauciasi ziedo 'darbas'. vaziuoja srautas, pradeda 
isvazinet kelios masinos, automatiskai uzstabdo kazkuri ivaziavima, ir 
dar sekanciuose pajuda ivaziuojantis srautas, kuris savo ruoztu uzstabdo 
kitus ivaziavimus, pajuda dar kiti. taip ir sukasi ratu.
o 6-to forto, tai jeigu nelysi kaip kamikadze kazkam po nosim sukeldamas 
stresa ir sau ir kitiems, tai taip ir stovesi bbz kiek. ziurek, ieskok 
skirtumu. vietoj dabartinio 6-to forto ziedo zymiai daugiau butu is 
sviesoforu reguliuojamos sankryzos. bent jau neklaidintu zmoniu ir 
neatrodytu ziedu, kai realiai tokiu nera.
jei dar neaisku, tai as jau cia nepadesiu, nusipirk vaikiska sankryzos 
konstruktoriu su 20 modeliuku ir zaisk kol suprasi. nu o jei siaip px, 
tai nesuprantu nx cia rasinet ir trolint reik.

>
>
>>
>> naudojant galva pagal paskirti, tai galima ir daugiau variantu sugalvot.
>> bet matai, pirmiausiai reikia problemas PASTEBETI ir ANALIZUOTI, poto
>> joms sprendimo ieskot. tu kolkas dar esi 'man viskas px ir zjb' lygyje.
>> labiausiai ziede trugdo riomerio ISVAZIAVIMAS, o ne ivaziavimas. ir su
>> tuom susijes nenormalus juostu nupaisymas ziede. todel as siai dienai
>> pat siulyciau palikti riomerio ivaziavima i zieda ir panaikinti
>> isvaziavima is ziedo i riomerio gatve. tokiu budu publika pati
>> issidalintu, kam patogiau isvaziuot pro riomerio gatve, kam pavaziuot
>> TRUPUTI aplinkui. praradimas niekinis, palygint su islosimu.
>> kainuotu pora stukiu litu su darbais ir kalediniais papuosimais ant
>> barikadu. o ilgesnej perspektyvoj galima ta zieda pertvarkyt nieko
>> negriaunant ir labai neskriaudziant, bet tam reikia persikelt ir kita
>> mastymo ir aplinkos stebejimo lygi.
>> tau akivaizdu, tas greitu laiku negresia.
>>
>