a siip ko tu dl to ziedo taip nerviniesi? juk vis tiek per hes'a vazineji i proceduras On 2014.12.15 23:12, CodeC wrote: > On 2014.12.15 23:10, Dainiushas wrote: >> ai peklon kiek raidžių! > > a tu dar toliau. as tau nieko ir nerasiau. > >> >> Ten tikrai Baršausko gatvėj kažkada būna ahujenas kamštis? Kiek laiko >> reikia vakare stovėt važiuojant į Petraškes? >> >> Man tai atrodo, pagrindinė problema, bent jau vakare, kad dauguma nori >> iš visur patekt į Baršausko. Kaip juos pristabdys važiuojantys iš tos >> pačios Baršausko - matyt, tik tau vienam žinoma. Trūlikai ten yra gerai, >> nes leidžia pajudėt Pramonės prospektui. Ai, ten dar vienu atveju >> baigiasi visos problemos - kai Kalantos g. pervaža uždaryta būna. Visi >> tada su vėju lekia. >> >> Apie pramonės - taikos tu čia gal be reikalo. atvažiavęs nuo Draugystės >> g. stovi ten taip pat sėkmingai kaip ir prie 6-to forto žiedo, bent jau >> tuo laiku kai ten paprastai papuolu. >> >> Vienu žodžiu, raidžių išnaudojai daug, konstruktyvaus nieko nesimato. >> >> On 2014.12.15 22:05, CodeC wrote: >>> On 2014.12.15 14:07, Struktur wrote: >>>> Tai i Kalantos g. galima isvaziuoti tik is pirmos juostos, i Riomerio >>>> ivaziuojama irgi is pirmos. Tai koks skirtumas laukianciam Barsausko >>>> kur >>>> vaziuojantis ziedu nusuks is pirmos juostos kirtes jo trajektorija? >>> >>> tas, kad ziede nebus minanciu 60kmh tiesiai is kovo-11os i riomerio ta >>> viena juokinga juosta. >>> tas, kas ziedo pilnas pralaidumas bus ne viena juosta, o dvi. >>> tas, kad nereikes trulikam varyt per istisines. >>> tas, kad bus galima normaliai juostas subraizyt be istisiniu ziede. >>> tas, kad bus galima normaliai parodyt posukio signala isvaziuojant is >>> ziedo, neklaidinant kitu. dabar jis reiskia absoliuciai nieko, nes laiko >>> skirtumas tarp signalo ir posukio artimas nuliui, nulis arba isvis >>> neigiamas. atkreipk demesi, kad jeigu vaziuoji is kalantos ar pramones i >>> barsausko ir rodai posuki, tai stovintys barsausko, nepradeda vaziuot, >>> kol tu realiai nepasuki, nesvarbu kad posuki rodai. >>> nes zmones nera idealus. dauguma posuki pradeda rodyt arba per anksti, >>> nes dar kitas isvaziavimas tarpe, arba per velai, kai jau nera naudos. >>> ir tai normalu, nes tie isvaziavimai salia vienas kito ir ju per daug. >>> jei vaziuoji i kalantos, tai posukio arba isvis turi nerodyt, nes jis >>> klaidina stovincius riomerio ivaziavime, arba rodyt ji pravaziaves, t.y. >>> jau pasukes i kalantos. tai koks tolkas is to posukio ir is tokio ziedo? >>> jeigu ivaziavimuose vistiek turi stovet ir laukt kol vaizuojantis ziedu >>> FIZISKAI is jo issuka. nes greitis santykinai su ziedo dydziu ir >>> didelis, isvaziavimu daug, viskas vyksta per greitai, kad ziedas atliktu >>> tai ka turi atlikti. tai viso labo nepatogios formos neaiskios >>> topologijos pagrindinio-salutinio kelio susikirtimas. >>> dar tas, kad srautai is barsausko, kovo-11os, pramones ir kalantos yra >>> +-apylygiai. jeigu tik sitos gatves ir tebutu ziede, srautai tarpusavyje >>> susibalansuotu. 2 is 4 priesingi srautai pakaitomis pristabdytu kitus >>> du. eismas VYKTU ziedu. t.y. ivazinejimas ir isvaziejimas juo vyktu, o >>> ne vaziavimas puslankiu ant maks leidziamo greicio. is rasymo, tai >>> panasu kad dauguma troliu cia elementariai nesuvokia, kas yra ziedas, >>> kodel ir kada jis naudingas ir kada ne. svarbu pabut NEPROBLEMISKU ir >>> ATSIPUTUSIU. i tema isiginlinti - neidomu net. pasipyzdavot svarbiau. >>> >>> IS riomerio srautas niekinis. del to dainiushas verkia, kad srauto is >>> kalantos niekas nepristabdo. labai jam noretusi ta padaryt, bet niekaip >>> nedaeina, kaip tai is tikruju paprasta ir praktiskai nemokama. tereikia >>> leisti vaziuot masinom is barsausko daugiau. daliks nusuks i ta pacia >>> kalantos ir niekam nebetrugdys, dalis vaizuos toliau ir pristabdys >>> srauta is kalantos. taip pajudes srautas is pramones. ir t.t. >>> dabar juostos ziede isdestytos taip, kad isvaziuojantys i riomerio varo >>> statmenai 3 juostas, palei nosis visoms 3-ims juostoms stovincioms >>> barsausko. buferines zonos isvis nera. vaziuoja greitai. nes >>> kovo-11os-riomerio praktiskai tiesus kelias be ziedo. is pramones >>> nevaziuoja, nes kalantos srautas neleidzia, kurio nepristabdo srautas >>> nei is riomerio, nes jo praktiskai nera, nei is barsausko, nes didziulis >>> kamstis 3-jose jusotose stovi ir laukia, kol prasliaus trulikas ta viena >>> vienintele ziedo juosta toje vietoje. arba kol kazkas pasuks i kiema, >>> nes tas kazkas sustojo ziede pries nosi visiems laukiantiems barsausko >>> ir laukia kol kazkas is to kiemo isvaziuos atbuliniu arba kita kliutis >>> pasisalins. praktiskai tiesiai riomerio isvaziavime (pora metru uz jo) >>> yra vel nusukimas i kiema palei barsausko gatve. ten kartais uzsuka po >>> 1-2 masinas, kurios sustabdo eisma ta viena ziedo juosta, kuri labai >>> greit uzkisa VISA zieda. nieks negali nei ivaziuot, nei isvaziuot. >>> trulams is kovo-11os nuvaizuot i kalantos irgi yra misija neimanoma >>> pagal KET. nes durniau juostu supaisyt nesigavo turbut. todel jie daznai >>> vaziuoja ne ta viena teorine ziedo juosta, bet per uzbruksniuota zona, >>> kuri nera juosta. nes zino, kad jeigu vaziuos pagal KET, tai tures >>> tiesiog sustot ziede ir laukti xzj kiek kol kazkas kitas sustos is >>> paskos ir leis persirikiuot i ta viena juosta, kuria leidziama >>> isvaziuoti i kalantos. todel ten pastoviai vyksta >>> ivaziuojanciu-isvaziuojanciu-besirikiuojanciu konfliktai, nes viskas yra >>> tokioj erdvej sukoncentruota, kad ten vaziuojantis VT pagal savo >>> gabaritus elementariai neturi vietos tvarkingai ivaizuot,persirikiuot ir >>> isvaziuot. todel vaiziuoja BET kaip. taip daro, nes kiti irgi vaziuoja >>> BET kaip, ir vieni ant kitu pyksta. taip buvo yra ir bus, kol nebus >>> perdarytas sitas ziedas is esmes. >>> ziedas isbalansuotas, jis neatlieka savo f-jos. jis 99%-tais tampa >>> durnos formos paprasta nereguliuojama DIDELIO intensyvumo sankryza su >>> pagrindiniu ir salutiniu keliu. analogas butu panaikinti visu mazesniu >>> gatviu sviesoforus gatvese su savanoriu pr. ot zjb butu. >>> +-gero ziedo pavyzdys yra taikos-pramones ziedas. jei ir reikia >>> palaukti, tai visada jauciasi ziedo 'darbas'. vaziuoja srautas, pradeda >>> isvazinet kelios masinos, automatiskai uzstabdo kazkuri ivaziavima, ir >>> dar sekanciuose pajuda ivaziuojantis srautas, kuris savo ruoztu uzstabdo >>> kitus ivaziavimus, pajuda dar kiti. taip ir sukasi ratu. >>> o 6-to forto, tai jeigu nelysi kaip kamikadze kazkam po nosim sukeldamas >>> stresa ir sau ir kitiems, tai taip ir stovesi bbz kiek. ziurek, ieskok >>> skirtumu. vietoj dabartinio 6-to forto ziedo zymiai daugiau butu is >>> sviesoforu reguliuojamos sankryzos. bent jau neklaidintu zmoniu ir >>> neatrodytu ziedu, kai realiai tokiu nera. >>> jei dar neaisku, tai as jau cia nepadesiu, nusipirk vaikiska sankryzos >>> konstruktoriu su 20 modeliuku ir zaisk kol suprasi. nu o jei siaip px, >>> tai nesuprantu nx cia rasinet ir trolint reik. >>> >>>> >>>> >>>>> >>>>> naudojant galva pagal paskirti, tai galima ir daugiau variantu >>>>> sugalvot. >>>>> bet matai, pirmiausiai reikia problemas PASTEBETI ir ANALIZUOTI, poto >>>>> joms sprendimo ieskot. tu kolkas dar esi 'man viskas px ir zjb' >>>>> lygyje. >>>>> labiausiai ziede trugdo riomerio ISVAZIAVIMAS, o ne ivaziavimas. ir su >>>>> tuom susijes nenormalus juostu nupaisymas ziede. todel as siai dienai >>>>> pat siulyciau palikti riomerio ivaziavima i zieda ir panaikinti >>>>> isvaziavima is ziedo i riomerio gatve. tokiu budu publika pati >>>>> issidalintu, kam patogiau isvaziuot pro riomerio gatve, kam pavaziuot >>>>> TRUPUTI aplinkui. praradimas niekinis, palygint su islosimu. >>>>> kainuotu pora stukiu litu su darbais ir kalediniais papuosimais ant >>>>> barikadu. o ilgesnej perspektyvoj galima ta zieda pertvarkyt nieko >>>>> negriaunant ir labai neskriaudziant, bet tam reikia persikelt ir kita >>>>> mastymo ir aplinkos stebejimo lygi. >>>>> tau akivaizdu, tas greitu laiku negresia. >>>>> >>>> >>> >> >