as tau parasiau, koks turi buti ziedas, kad jis atliktu savo paskirti. jeigu jau tokio 'nesigauna' padaryt, tai reikia nedaryt isvis. kitokiu variantu nera. kas liecia globalesni miesto eismo planavima ir valdyma, be abejo, tu teisus. jo irgi truksta. reikia protingai projektuoti tranzitinius kelius, stebeti, analizuoti, skirstyti srautus mieste. tai daroma blogai, mazai arba isvis nedaroma. tai padetu pasiekti dar geresne situacija miesto eisme. siaip jau ziedines sankryzos galimybes apskritai labai ribotos. tokio tipo sankryza apskritai yra netinkamas variantas labai intensyviu eismo srautu sukirtimui ir valdymui. ir tuo labiau daugiau nei dvieju. ziedas veikia gerai tada, kai jis yra paprastas dvieju juostu ziedas, kuriame susikerta dvi vienos-dvieju juostu gatves. kai jis taisyklingas, su aiskiom visur vienodom taisyklem. kai is anksto aisku, kaip juo vaziuot, ivaziuot ir isvaziuot. geriau kelia isskirstyt keliomis kryptimis anksciau ir suformuoti 3 paprastesnius ziedus, nei viena sudetinga. taciau griztant prie konkrecios temos, akivaizdu, kad su tokiu fiziniu ziedo projektu, koks yra dabar, normaliai realizuoti teisingo 2 arba 3 juostu ziedo nesigauna. todel padarytas frankensteinas, pripaisyta keistu, vienas kitam priestaraujanciu zenklu, juostu. kas akivaizdziai yra pozicija - 'padarem ka galejom beveik nieko nedarydami, stengiames nieko nenuskriaust, visiems itikti, nieko neaukot, daugiau negalim (truksta pinigu) (realiai smegenu), pliusiuka uzsidejom, o jus uzsipiskit, vaziuokit 'normaliai' ir viskas bus (turi buti) gerai'. viskas palikta vairuotoju 'savitarpio supratimui'. bet tai neveikia. tokia logika vadovaujantis, isvis nereiktu nei zenklu nei sviesoforu nei pirmenybiu nustatymo taisyklemis. jeigu visi butu super tobuli supratingi ir protingi vairuotojai. o kai taisykles neaiskios, priestaraujancios, sudarytos neatsizvelgiant i REALIU zmoniu sugebejimus, iprocius, elgesi ir jo tendencijas, net i transporto priemoniu gabaritus, tai gaunasi BARDAKAS. On 12/16/2014 09:41 AM, Dainiushas wrote: > na matai, čia esminis momentas, kad kiekvienas labiausiai matom tą > problemos dalį, kuria pačiam reikia važiuot :). Bet šitais, būk žmogus, > paaiškink man, kaip Riomerio išvažiavimas trukdo važiuojantiems iš > Kalantos į Kovo 11? > > Aš tai pakartosiu dar kartą - mano nuomone įvažiavimo į žiedą gatvėse, > šiuo atveju Kalantos ir Pramonės, per toli šviesoforai. Niekas > nepristabdo srauto, per daugu atomobilių vienu metu pasiekia žiedą ir > gaunasi chaosiukas. > > On 2014.12.16 00:36, CodeC wrote: >> On 2014.12.15 23:46, Dainiushas wrote: >>> tai iš esmės, visi visiems visur trukdo :) >>> >>> Čia yra du variantai. pirmas, srautas į riomerio gatvę nedidelis - tada >>> jie niekam iš esmės netrukdo ir nėra ko prie jo lyst. antra - srautas į >>> riomerio gatvę didelis - nu tai pats supranti, gal tada Kalantos >>> uždarom? ;) >> >> yra dar vienas variantas - nedidelis srautas, judantis viena juosta, >> ypac jeigu ji uzsikisa del to, kad neglai isvaziuot is ziedo, prilaiko >> dideli srauta. o taip ir buna labai daznai, nes tas ziedas realiai yra >> KIEME. >> >>> >>> Jau nekalbu, kad nieko negriaudamas, tai keliais štrichais iš esmės >>> uždarai FreshMarket prekybcentrį ir dar kupstą visokiu ten kontorėlių >>> Riomerio 1 ir 2. Na ir kelių šimtų būtų gyventojus pasmerki išvažiuot į >>> miestą kiemais. >> >> so fucking what? cia kazkoks prioritetas tam marketui ir kiemui miesto >> eismo kontekste? uzsidarys ir aciu dievui, maziau tokiu marketu. maziau >> tokiu kiemu. koks blet gali buti normalus ziedas, kai uz poros metru uz >> ziedo diedas jau parkuojasi, o kitas stovi ziede, nes per pirma negali >> pravaziuot, o dar 50 aplink stovi keikiasi ir laukia, o poto rauna kaip >> nuo bybio nutruke vienas kitam signalindami. tai KASDIENYBE. >> >>> >>> mano supratimu, problemą ten yra tame, kad didelė dalis srauto važiuoja >>> iki paskutinio išvažiavimo iš žiedo (konkrečiai vakare - Kalantos --> >>> Baršausko). Kas reiškia, kad esantys tarpe stovi ir laukia kol jie >>> važiuoja. >> >> is barsausko niekada nebuna tuscia. niekada. net nakti. >> ziedas veikia tada, kai susikerta lyginis skaicius +-lygiaverciu srautu >> savo intesyvumu. kitaip jis neveikia, viskas. cia nera daugiau apie ka >> rasyt. >> kolkas aptariamas ziedas tik savo forma toks. nei eismo juostu >> nupaisymu, nei zenklinimu nei ivaziavimu/isvaziavimu skaicium ir ju >> suformavimu jis nera ziedine sankryza. tai yra absoliuciai nevykelisko >> eismo organizavimo topinis pavyzdys. tu ble pazek kokie zenklai tame >> ziede sukabinti, pazek kaip is niekur atsiranda ir dingsta juostos. >> wtf? pazek kaip 'nejucia' zmogus yra priverstas rikiuotis tarp juostu. i >> kuria ziedo juosta ivaziuoja srautas is kalantos desines juostos? pirma, >> o gal antra? ogi bbz - i kuria kam atrodo idomiau. kaip isvaziuot i >> kovo-11os gatve ir wtf ten padaryta? kodel priestarauja kelio >> zenklinimas ir kelio zenklai ivaziuojant is kovo-11os? nes kitaip xj ten >> padarysi. bet finale xj ir gaunasi. nx daryt zieda triju juostu (asfalto >> prasme), bet trecia juosta paversti viso labo prilipintais nusukimais i >> desine ir vietomis ta trecia juosta uzbruksniuoti? >> keliu juostu tai ziedas gaunasi finale? 2? ne. 3? galetu buti, bet ne. >> 1? taip. nu geriausiu atveju 1.5 vietomis. o susikerta kiek eismo juostu >> is viso? kaip jis gali nesikimst? >> lyginti riomerio su kalantos tai jau stipru. pastovetum tu kiekviena >> karta kamsty i kalna nuo pat pervazos paziureciau ka sneketum. tame >> tarpe ir VT. is kalantos labai daug vaziuoja i kovo-11os, o ne >> barsausko, nes poto vaziuoja i taikos ir savanorius. o ten isvaziavimas >> ant tiek shudinas, kad nera zodziu. is niekur atsiradus 'trecia juosta', >> kazkoks galiukas, i kuri turi stebuklingai persirikiuot dvi eiles >> ivaziave is kalantos ir dar nemaza dalis is barsausko. >> >> geras ziedas gali buti dvieju variantu: >> a) dvieju juostu. ivaziuojama i abi. isvaziuojama TIK is krastines >> visur, visa pilna zieda galima apsukti abiem juostomis. >> b) triju juostu. ivaziuojama i visas tris. vidine juosta skirta TIK >> sukimui ratu. vidurine juosta taip pat skirta pilnam ziedui apsukti ir >> isvaziuoti i KIEKVIENA isvaziavima. krastine juosta leidziama vaziuoti >> tik tarp gretimu ivaziavimu/isvaziavimu. >> kito varianto nera. jis visi pasmerki nesubalansuotam eismui ir nervu >> karui. >> ivaziavimai ir isvaziavimai turi buti suformuoti taip ir ju tiek, kad >> butu galima realizuoti kazkuri viena is minetu variantu. o ne toks >> bardakas pusiau kieme kaip 6-to forto 'ziedas'. >> >> >>> >>> On 2014.12.15 23:03, CodeC wrote: >>>> ten visi vieni kitiems trugdo. tik aklas gali to nepastebet. >>>> va tau konkretus pilnu 3-ju juostu ziedo pasiulymas. kiek namu >>>> nugrioviau? cia kazkoks kosmosas padaryt, kad 20 su virs metu nesugeba? >>>> ar atkatams per mazai lieka? >>>> >>>> On 2014.12.15 12:54, Dainiushas wrote: >>>>> aš tai išvis nesuprantu CodeC'o vizijos kas ten pasikeis uždrautus >>>>> išvažiuot į Riomerio gatvę. Ir kam konkrečiai tas išvažiavimas trukdo. >>>> >>> >> >