o tu matei kiek ten tų kiemų yra riomerio gatvėj? Kad kalantos gatvė svarbi, tai akivaizdu, juolab - Codec'as ten gyvena ;). On 15/12/2014 11:12, CodeC wrote: > kad tau viskas px ir zjb seniai aisku. 'olandiskas mentalitetas' vienok. > ir pasiulymas kaip visada trolio lygio - kalantos gatve yra viena > pagrindiniu tame ziede. ja vaziuoja VT, ji jungia kelis miesto > mikrorajonus. jos ivaziavimas ir isvaziavimas suformuotas labai > normaliai tame ziede. > riomerio sunkelis yra viso labo vietines reiksmes ivaziavimas i kiemus. > beto, jis suformuotas taip, kad realiai is ziedo gaunasi ziedo ir > T-formos sankryzos hibridas-nesamone. > beto, tau matau sunkiai daeina, kad sutaisius ta riomerio isvaziavima su > pora betono blokeliu, tavo taip norimas rezultatas irgi tam tikru > procentu butu pasiektas - srautas is barsausko truputi pristabdys srauta > is kalantos ir leis ivaziuot keletui masinu daugiau is pramones. > kovo-11os - riomerio shortcut'as ir isdarko visa ta ziedo geruma. pazek > geriau kaip trulikai ten 'manevruoja' netrolines. siaip sau turbut. > > p.s. su savo triple eee in a row eilini kart. koks kitas bus - bleee ? :D > > On 12/15/2014 10:28 AM, Dainiushas wrote: >> px tas riomeris. IMHO reiktų pristabdyt srautą iš Kalantos vakare ir >> būtų leeedas. >> >> On 14/12/2014 22:20, CodeC wrote: >>> uj ne, tai tik gelytes. ten daugybe zmoniu per diena vaziuoja 1000-ji >>> karta ir kiekviena karta vaziuoja su vargais ir nervais, nes visu pirma >>> tas ziedas is principo per mazas pagal jo juostu ir >>> ivaziavimu/isvaziavimu kieki, todel jis fiziskai neatlieka tai, ka >>> turetu - kiekvienas isvaziavimas turetu pristabdyt eisma ir leisti i >>> vaziuoti is sekancio ivaziavimo, suvienodinti greicius, buferizuoti >>> srautus ir juos paskirstyt. tik toks ziedas turi prasme. dabar gi jis >>> ypac piko metu atlieka 'always on' zalios lemputes f-ja kazkuria viena >>> kryptimi. ten LABAI daug padetu visiskai panaikitnas riomerio >>> ivaziavimas/isvaziavimas, tai atitinkamai leistu pertvarkyti ziedo >>> juostas normaliau. ten net viesasis transportas praktiskai niekada >>> nevaziuoja pagal KET, nes dazniausiai tai fiziskai neimanoma. >>> toks koks yra sitas ziedas dabar, yra zymiai blogiau uz sviesoforais >>> reguliuojama sankryza. >>> >>> On 2014.12.14 22:09, budulis vulgaris wrote: >>>> 2014-12-14 21:30, CodeC rašė: >>>>> kaip kurie isvis be sviesoforu isgyvena. >>>>> tik kai pas mus tokia ziedu irengimo 'praktika', tai jau geriau >>>>> sviesoforai. nes pora simtu metru nuo molo pavyzdys ziedo kaip >>>>> nereikia >>>>> daryt sankryzu. gera zieda isvis tik viena kaune zinau. gal dar kur >>>>> yra, >>>>> kur as nevazineju, bet dauguma pagrindiniu - tragedija ir >>>>> nesusipratimu >>>>> rinkiniai. >>>> >>>> Normalus tas žiedas būtų, jei eismo organizatoriai kitaip žiūrėtų į >>>> informavimą kaip tuo žiedu važiuoti. Dabar turime tik po ženklą "eismo >>>> kryptys juostose" prieš kiekvieną išvažiavimą. Jei vairuotojas >>>> nežino to >>>> žiedo, tai jam be šansų dar prieš įvažiuojant į žiedą pasirinkti tokią >>>> juostą, kuria važiuojant staiga žiedo viduryje nepamatytų, kad reikia >>>> pulti persirikiuoti, nes ta juosta jis arba privalo toliau žiedu sukt, >>>> arba išvažiuot. Pvz. būtų Baršausko gatvėje ženklas, pasakantis, kad į >>>> Petrašiūnus 1 juosta, Pramonės pr. 1 ir antra juostos, kovo 11 antra >>>> juosta. Atitinkamai ženklai ir kitose gatvėse. Ir važiuotų visi tuo >>>> žiedu atsipūtę. >>>> >>> >> >