Tema: Re: Siandien pamaciau ateiti
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-12-15 11:17:25
o tu matei kiek ten tų kiemų  yra riomerio gatvėj?

Kad kalantos gatvė svarbi, tai akivaizdu, juolab - Codec'as ten gyvena ;).

On 15/12/2014 11:12, CodeC wrote:
> kad tau viskas px ir zjb seniai aisku. 'olandiskas mentalitetas' vienok.
> ir pasiulymas kaip visada trolio lygio - kalantos gatve yra viena
> pagrindiniu tame ziede. ja vaziuoja VT, ji jungia kelis miesto
> mikrorajonus. jos ivaziavimas ir isvaziavimas suformuotas labai
> normaliai tame ziede.
> riomerio sunkelis yra viso labo vietines reiksmes ivaziavimas i kiemus.
> beto, jis suformuotas taip, kad realiai is ziedo gaunasi ziedo ir
> T-formos sankryzos hibridas-nesamone.
> beto, tau matau sunkiai daeina, kad sutaisius ta riomerio isvaziavima su
> pora betono blokeliu, tavo taip norimas rezultatas irgi tam tikru
> procentu butu pasiektas - srautas is barsausko truputi pristabdys srauta
> is kalantos ir leis ivaziuot keletui masinu daugiau is pramones.
> kovo-11os - riomerio shortcut'as ir isdarko visa ta ziedo geruma. pazek
> geriau kaip trulikai ten 'manevruoja' netrolines. siaip sau turbut.
>
> p.s. su savo triple eee in a row eilini kart. koks kitas bus - bleee ? :D
>
> On 12/15/2014 10:28 AM, Dainiushas wrote:
>> px tas riomeris. IMHO reiktų pristabdyt srautą iš Kalantos vakare ir
>> būtų leeedas.
>>
>> On 14/12/2014 22:20, CodeC wrote:
>>> uj ne, tai tik gelytes. ten daugybe zmoniu per diena vaziuoja 1000-ji
>>> karta ir kiekviena karta vaziuoja su vargais ir nervais, nes visu pirma
>>> tas ziedas is principo per mazas pagal jo juostu ir
>>> ivaziavimu/isvaziavimu kieki, todel jis fiziskai neatlieka tai, ka
>>> turetu - kiekvienas isvaziavimas turetu pristabdyt eisma ir leisti i
>>> vaziuoti is sekancio ivaziavimo, suvienodinti greicius, buferizuoti
>>> srautus ir juos paskirstyt. tik toks ziedas turi prasme. dabar gi jis
>>> ypac piko metu atlieka 'always on' zalios lemputes f-ja kazkuria viena
>>> kryptimi. ten LABAI daug padetu visiskai panaikitnas riomerio
>>> ivaziavimas/isvaziavimas, tai atitinkamai leistu pertvarkyti ziedo
>>> juostas normaliau. ten net viesasis transportas praktiskai niekada
>>> nevaziuoja pagal KET, nes dazniausiai tai fiziskai neimanoma.
>>> toks koks yra sitas ziedas dabar, yra zymiai blogiau uz sviesoforais
>>> reguliuojama sankryza.
>>>
>>> On 2014.12.14 22:09, budulis vulgaris wrote:
>>>> 2014-12-14 21:30, CodeC rašė:
>>>>> kaip kurie isvis be sviesoforu isgyvena.
>>>>> tik kai pas mus tokia ziedu irengimo 'praktika', tai jau geriau
>>>>> sviesoforai. nes pora simtu metru nuo molo pavyzdys ziedo kaip
>>>>> nereikia
>>>>> daryt sankryzu. gera zieda isvis tik viena kaune zinau. gal dar kur
>>>>> yra,
>>>>> kur as nevazineju, bet dauguma pagrindiniu - tragedija ir
>>>>> nesusipratimu
>>>>> rinkiniai.
>>>>
>>>> Normalus tas žiedas būtų, jei eismo organizatoriai kitaip žiūrėtų į
>>>> informavimą kaip tuo žiedu važiuoti. Dabar turime tik po ženklą "eismo
>>>> kryptys juostose" prieš kiekvieną išvažiavimą. Jei vairuotojas
>>>> nežino to
>>>> žiedo, tai jam be šansų dar prieš įvažiuojant į žiedą pasirinkti tokią
>>>> juostą, kuria važiuojant staiga žiedo viduryje nepamatytų, kad reikia
>>>> pulti persirikiuoti, nes ta juosta jis arba privalo toliau žiedu sukt,
>>>> arba išvažiuot. Pvz. būtų Baršausko gatvėje ženklas, pasakantis, kad į
>>>> Petrašiūnus 1 juosta, Pramonės pr. 1 ir antra juostos, kovo 11 antra
>>>> juosta. Atitinkamai ženklai ir kitose gatvėse. Ir važiuotų visi tuo
>>>> žiedu atsipūtę.
>>>>
>>>
>>
>