žinai, jei tavęs Lietuvoj staiga neliktų, tai būtų žymiai didesnis žingsnis link vokiečių ir kitų "normalių" šalių nei žalios rodyklės prie kiekvieno šviesoforo. "marijonas" <jo@fa.na> wrote in message news:m6ke5n$q2$1@trimpas.omnitel.net... > tai vat kai kopustu galvos pradeda vadovautis europos best prakticiais, o > ne savo makaule, nesuprasdami, kad nuo vokietijos infrastrukturos mus > skiria ne tik zalios lenteles, tai tokia hujnia ir gaunasi. mol, nuimsim > zalias rodykles ir gyvensim gerai kaip vokieciai. > > normalus kelias pries igyvendinant tokias genialias idejas paskaiciuoti, > kad kas antram sviesoforui reikes papildomu sekciju. t.y. papildomu > pinigu. t.y. ilgesnio ciklo. t.y. mazesnio pralaidumo. t.y. daugiau > smalkiu. t.y. maziau uzdirbtu pinigu. geras pavyzdys kaune ant parodos > kalno kur nukabino rodykles - ketvirtadali laiko per sankryza nevaziuoja > is vis niekas. protingi zmones europoje galvoja, kaip sviesoforais valdyti > srautus. musui genijai rado kaip sustabdyti srauta ir taip "pagerinti" > sauguma. > > pasakyti - nuimsim ir bus tik saugiau, be jokiu pasekmiu, tai cia bet koks > durnius gali. kazin ar zenkliai pagerejo saugumo situacija, privalomai > stojant dabar prie zaliu? skaiciavo kas nors? kiek saugumo pagerejo ir > kiek visas tas stovinejimas visiems kainuoja. > > mes kaune dar kazkaip gal, bet gerbiamu sostines gyventoju laukia > gigantiska sikna. tik nematot dar. > > "KEdas" wrote in message news:m6kd0t$bc$1@trimpas.omnitel.net... > > Kažkas draudė pastatyti atskirą sekciją arba padaryti nereguliuojamą > posūkį per perėją? > Ir kaip tie europiečiai be žalių rodyklių išgyvena? >