Tema: Re: Siandien pamaciau ateiti
Autorius: CodeC
Data: 2014-12-16 10:24:55
vietoj kryziu abejotinos vertes ir prasmes ivykiams atminti stovejo 
tankas. kas pridazyta ant asfalto buvo, tikrai tiksliai neatsimenu. bet 
kuriuo atveju, jau ne karta pabreziau - kol ziedas fiziskai bus toks 
koks yra, gali dazyt juostas ir zenklus kaip nori, vistiek tai bus nesamone.

On 12/16/2014 10:06 AM, Dainiushas wrote:
> šitas "as tau parasiau, koks turi buti ziedas, kad jis atliktu savo
> paskirti.
> jeigu jau tokio 'nesigauna' padaryt, tai reikia nedaryt isvis. " patiko,
> užskaitau. Stiliukas kaip apgirtusio krepšinio "fano" "blet debilas tas
> treneris ir lopai žaidėjai" :)
>
> Tu atsimeni kaip tas žiedas atrodė iki jam tampant frankenšteinu?
>
> On 2014.12.16 09:59, CodeC wrote:
>> as tau parasiau, koks turi buti ziedas, kad jis atliktu savo paskirti.
>> jeigu jau tokio 'nesigauna' padaryt, tai reikia nedaryt isvis.
>> kitokiu variantu nera. kas liecia globalesni miesto eismo planavima ir
>> valdyma, be abejo, tu teisus. jo irgi truksta. reikia protingai
>> projektuoti tranzitinius kelius, stebeti, analizuoti, skirstyti srautus
>> mieste. tai daroma blogai, mazai arba isvis nedaroma.
>> tai padetu pasiekti dar geresne situacija miesto eisme.
>> siaip jau ziedines sankryzos galimybes apskritai labai ribotos.
>> tokio tipo sankryza apskritai yra netinkamas variantas labai intensyviu
>> eismo srautu sukirtimui ir valdymui. ir tuo labiau daugiau nei dvieju.
>> ziedas veikia gerai tada, kai jis yra paprastas dvieju juostu ziedas,
>> kuriame susikerta dvi vienos-dvieju juostu gatves. kai jis taisyklingas,
>> su aiskiom visur vienodom taisyklem. kai is anksto aisku, kaip juo
>> vaziuot, ivaziuot ir isvaziuot. geriau kelia isskirstyt keliomis
>> kryptimis anksciau ir suformuoti 3 paprastesnius ziedus, nei viena
>> sudetinga.
>> taciau griztant prie konkrecios temos, akivaizdu, kad su tokiu fiziniu
>> ziedo projektu, koks yra dabar, normaliai realizuoti teisingo 2 arba 3
>> juostu ziedo nesigauna. todel padarytas frankensteinas, pripaisyta
>> keistu, vienas kitam priestaraujanciu zenklu, juostu. kas akivaizdziai
>> yra pozicija - 'padarem ka galejom beveik nieko nedarydami, stengiames
>> nieko nenuskriaust, visiems itikti, nieko neaukot, daugiau negalim
>> (truksta pinigu) (realiai smegenu), pliusiuka uzsidejom, o jus
>> uzsipiskit, vaziuokit 'normaliai' ir viskas bus (turi buti) gerai'.
>> viskas palikta vairuotoju 'savitarpio supratimui'. bet tai neveikia.
>> tokia logika vadovaujantis, isvis nereiktu nei zenklu nei sviesoforu nei
>> pirmenybiu nustatymo taisyklemis. jeigu visi butu super tobuli
>> supratingi ir protingi vairuotojai. o kai taisykles neaiskios,
>> priestaraujancios, sudarytos neatsizvelgiant i REALIU zmoniu
>> sugebejimus, iprocius, elgesi ir jo tendencijas, net i transporto
>> priemoniu gabaritus, tai gaunasi BARDAKAS.
>>
>> On 12/16/2014 09:41 AM, Dainiushas wrote:
>>> na matai, čia esminis momentas, kad kiekvienas labiausiai matom tą
>>> problemos dalį, kuria pačiam reikia važiuot :). Bet šitais, būk žmogus,
>>> paaiškink man, kaip Riomerio išvažiavimas trukdo važiuojantiems iš
>>> Kalantos į Kovo 11?
>>>
>>> Aš tai pakartosiu dar kartą - mano nuomone įvažiavimo į žiedą gatvėse,
>>> šiuo atveju Kalantos ir Pramonės, per toli šviesoforai. Niekas
>>> nepristabdo srauto, per daugu atomobilių vienu metu pasiekia žiedą ir
>>> gaunasi chaosiukas.
>>>
>>> On 2014.12.16 00:36, CodeC wrote:
>>>> On 2014.12.15 23:46, Dainiushas wrote:
>>>>> tai iš esmės, visi visiems visur trukdo :)
>>>>>
>>>>> Čia yra du variantai. pirmas, srautas į riomerio gatvę nedidelis -
>>>>> tada
>>>>> jie niekam iš esmės netrukdo ir nėra ko prie jo lyst. antra -
>>>>> srautas į
>>>>> riomerio gatvę didelis - nu tai pats supranti, gal tada  Kalantos
>>>>> uždarom? ;)
>>>>
>>>> yra dar vienas variantas - nedidelis srautas, judantis viena juosta,
>>>> ypac jeigu ji uzsikisa del to, kad neglai isvaziuot is ziedo, prilaiko
>>>> dideli srauta. o taip ir buna labai daznai, nes tas ziedas realiai yra
>>>> KIEME.
>>>>
>>>>>
>>>>> Jau nekalbu, kad nieko negriaudamas, tai keliais štrichais iš esmės
>>>>> uždarai FreshMarket prekybcentrį ir dar kupstą visokiu ten kontorėlių
>>>>> Riomerio 1 ir 2. Na ir kelių šimtų būtų gyventojus pasmerki
>>>>> išvažiuot į
>>>>> miestą kiemais.
>>>>
>>>> so fucking what? cia kazkoks prioritetas tam marketui ir kiemui miesto
>>>> eismo kontekste? uzsidarys ir aciu dievui, maziau tokiu marketu. maziau
>>>> tokiu kiemu. koks blet gali buti normalus ziedas, kai uz poros metru uz
>>>> ziedo diedas jau parkuojasi, o kitas stovi ziede, nes per pirma negali
>>>> pravaziuot, o dar 50 aplink stovi keikiasi ir laukia, o poto rauna kaip
>>>> nuo bybio nutruke vienas kitam signalindami. tai KASDIENYBE.
>>>>
>>>>>
>>>>> mano supratimu, problemą ten yra tame, kad didelė dalis srauto
>>>>> važiuoja
>>>>> iki paskutinio išvažiavimo iš žiedo (konkrečiai vakare - Kalantos -->
>>>>> Baršausko). Kas reiškia, kad esantys tarpe stovi ir laukia kol jie
>>>>> važiuoja.
>>>>
>>>> is barsausko niekada nebuna tuscia. niekada. net nakti.
>>>> ziedas veikia tada, kai susikerta lyginis skaicius +-lygiaverciu srautu
>>>> savo intesyvumu. kitaip jis neveikia, viskas. cia nera daugiau apie ka
>>>> rasyt.
>>>> kolkas aptariamas ziedas tik savo forma toks. nei eismo juostu
>>>> nupaisymu, nei zenklinimu nei ivaziavimu/isvaziavimu skaicium ir ju
>>>> suformavimu jis nera ziedine sankryza. tai yra absoliuciai nevykelisko
>>>> eismo organizavimo topinis pavyzdys. tu ble pazek kokie zenklai tame
>>>> ziede sukabinti, pazek kaip is niekur atsiranda ir dingsta juostos.
>>>> wtf? pazek kaip 'nejucia' zmogus yra priverstas rikiuotis tarp
>>>> juostu. i
>>>> kuria ziedo juosta ivaziuoja srautas is kalantos desines juostos?
>>>> pirma,
>>>> o gal antra? ogi bbz - i kuria kam atrodo idomiau. kaip isvaziuot i
>>>> kovo-11os gatve ir wtf ten padaryta? kodel priestarauja kelio
>>>> zenklinimas ir kelio zenklai ivaziuojant is kovo-11os? nes kitaip xj
>>>> ten
>>>> padarysi. bet finale xj ir gaunasi. nx daryt zieda triju juostu
>>>> (asfalto
>>>> prasme), bet trecia juosta paversti viso labo prilipintais nusukimais i
>>>> desine ir vietomis ta trecia juosta uzbruksniuoti?
>>>> keliu juostu tai ziedas gaunasi finale? 2? ne. 3? galetu buti, bet ne.
>>>> 1? taip. nu geriausiu atveju 1.5 vietomis. o susikerta kiek eismo
>>>> juostu
>>>> is viso? kaip jis gali nesikimst?
>>>> lyginti riomerio su kalantos tai jau stipru. pastovetum tu kiekviena
>>>> karta kamsty i kalna nuo pat pervazos paziureciau ka sneketum. tame
>>>> tarpe ir VT. is kalantos labai daug vaziuoja i kovo-11os, o ne
>>>> barsausko, nes poto vaziuoja i taikos ir savanorius. o ten isvaziavimas
>>>> ant tiek shudinas, kad nera zodziu. is niekur atsiradus 'trecia
>>>> juosta',
>>>> kazkoks galiukas, i kuri turi stebuklingai persirikiuot dvi eiles
>>>> ivaziave is kalantos ir dar nemaza dalis is barsausko.
>>>>
>>>> geras ziedas gali buti dvieju variantu:
>>>> a) dvieju juostu. ivaziuojama i abi. isvaziuojama TIK is krastines
>>>> visur, visa pilna zieda galima apsukti abiem juostomis.
>>>> b) triju juostu. ivaziuojama i visas tris. vidine juosta skirta TIK
>>>> sukimui ratu. vidurine juosta taip pat skirta pilnam ziedui apsukti ir
>>>> isvaziuoti i KIEKVIENA isvaziavima. krastine juosta leidziama vaziuoti
>>>> tik tarp gretimu ivaziavimu/isvaziavimu.
>>>> kito varianto nera. jis visi pasmerki nesubalansuotam eismui ir nervu
>>>> karui.
>>>> ivaziavimai ir isvaziavimai turi buti suformuoti taip ir ju tiek, kad
>>>> butu galima realizuoti kazkuri viena is minetu variantu. o ne toks
>>>> bardakas pusiau kieme kaip 6-to forto 'ziedas'.
>>>>
>>>>
>>>>>
>>>>> On 2014.12.15 23:03, CodeC wrote:
>>>>>> ten visi vieni kitiems trugdo. tik aklas gali to nepastebet.
>>>>>> va tau konkretus pilnu 3-ju juostu ziedo pasiulymas. kiek namu
>>>>>> nugrioviau? cia kazkoks kosmosas padaryt, kad 20 su virs metu
>>>>>> nesugeba?
>>>>>> ar atkatams per mazai lieka?
>>>>>>
>>>>>> On 2014.12.15 12:54, Dainiushas wrote:
>>>>>>> aš tai išvis nesuprantu CodeC'o vizijos kas ten pasikeis uždrautus
>>>>>>> išvažiuot į Riomerio gatvę. Ir kam konkrečiai tas išvažiavimas
>>>>>>> trukdo.
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>