vietoj kryziu abejotinos vertes ir prasmes ivykiams atminti stovejo tankas. kas pridazyta ant asfalto buvo, tikrai tiksliai neatsimenu. bet kuriuo atveju, jau ne karta pabreziau - kol ziedas fiziskai bus toks koks yra, gali dazyt juostas ir zenklus kaip nori, vistiek tai bus nesamone. On 12/16/2014 10:06 AM, Dainiushas wrote: > šitas "as tau parasiau, koks turi buti ziedas, kad jis atliktu savo > paskirti. > jeigu jau tokio 'nesigauna' padaryt, tai reikia nedaryt isvis. " patiko, > užskaitau. Stiliukas kaip apgirtusio krepšinio "fano" "blet debilas tas > treneris ir lopai žaidėjai" :) > > Tu atsimeni kaip tas žiedas atrodė iki jam tampant frankenšteinu? > > On 2014.12.16 09:59, CodeC wrote: >> as tau parasiau, koks turi buti ziedas, kad jis atliktu savo paskirti. >> jeigu jau tokio 'nesigauna' padaryt, tai reikia nedaryt isvis. >> kitokiu variantu nera. kas liecia globalesni miesto eismo planavima ir >> valdyma, be abejo, tu teisus. jo irgi truksta. reikia protingai >> projektuoti tranzitinius kelius, stebeti, analizuoti, skirstyti srautus >> mieste. tai daroma blogai, mazai arba isvis nedaroma. >> tai padetu pasiekti dar geresne situacija miesto eisme. >> siaip jau ziedines sankryzos galimybes apskritai labai ribotos. >> tokio tipo sankryza apskritai yra netinkamas variantas labai intensyviu >> eismo srautu sukirtimui ir valdymui. ir tuo labiau daugiau nei dvieju. >> ziedas veikia gerai tada, kai jis yra paprastas dvieju juostu ziedas, >> kuriame susikerta dvi vienos-dvieju juostu gatves. kai jis taisyklingas, >> su aiskiom visur vienodom taisyklem. kai is anksto aisku, kaip juo >> vaziuot, ivaziuot ir isvaziuot. geriau kelia isskirstyt keliomis >> kryptimis anksciau ir suformuoti 3 paprastesnius ziedus, nei viena >> sudetinga. >> taciau griztant prie konkrecios temos, akivaizdu, kad su tokiu fiziniu >> ziedo projektu, koks yra dabar, normaliai realizuoti teisingo 2 arba 3 >> juostu ziedo nesigauna. todel padarytas frankensteinas, pripaisyta >> keistu, vienas kitam priestaraujanciu zenklu, juostu. kas akivaizdziai >> yra pozicija - 'padarem ka galejom beveik nieko nedarydami, stengiames >> nieko nenuskriaust, visiems itikti, nieko neaukot, daugiau negalim >> (truksta pinigu) (realiai smegenu), pliusiuka uzsidejom, o jus >> uzsipiskit, vaziuokit 'normaliai' ir viskas bus (turi buti) gerai'. >> viskas palikta vairuotoju 'savitarpio supratimui'. bet tai neveikia. >> tokia logika vadovaujantis, isvis nereiktu nei zenklu nei sviesoforu nei >> pirmenybiu nustatymo taisyklemis. jeigu visi butu super tobuli >> supratingi ir protingi vairuotojai. o kai taisykles neaiskios, >> priestaraujancios, sudarytos neatsizvelgiant i REALIU zmoniu >> sugebejimus, iprocius, elgesi ir jo tendencijas, net i transporto >> priemoniu gabaritus, tai gaunasi BARDAKAS. >> >> On 12/16/2014 09:41 AM, Dainiushas wrote: >>> na matai, čia esminis momentas, kad kiekvienas labiausiai matom tą >>> problemos dalį, kuria pačiam reikia važiuot :). Bet šitais, būk žmogus, >>> paaiškink man, kaip Riomerio išvažiavimas trukdo važiuojantiems iš >>> Kalantos į Kovo 11? >>> >>> Aš tai pakartosiu dar kartą - mano nuomone įvažiavimo į žiedą gatvėse, >>> šiuo atveju Kalantos ir Pramonės, per toli šviesoforai. Niekas >>> nepristabdo srauto, per daugu atomobilių vienu metu pasiekia žiedą ir >>> gaunasi chaosiukas. >>> >>> On 2014.12.16 00:36, CodeC wrote: >>>> On 2014.12.15 23:46, Dainiushas wrote: >>>>> tai iš esmės, visi visiems visur trukdo :) >>>>> >>>>> Čia yra du variantai. pirmas, srautas į riomerio gatvę nedidelis - >>>>> tada >>>>> jie niekam iš esmės netrukdo ir nėra ko prie jo lyst. antra - >>>>> srautas į >>>>> riomerio gatvę didelis - nu tai pats supranti, gal tada Kalantos >>>>> uždarom? ;) >>>> >>>> yra dar vienas variantas - nedidelis srautas, judantis viena juosta, >>>> ypac jeigu ji uzsikisa del to, kad neglai isvaziuot is ziedo, prilaiko >>>> dideli srauta. o taip ir buna labai daznai, nes tas ziedas realiai yra >>>> KIEME. >>>> >>>>> >>>>> Jau nekalbu, kad nieko negriaudamas, tai keliais štrichais iš esmės >>>>> uždarai FreshMarket prekybcentrį ir dar kupstą visokiu ten kontorėlių >>>>> Riomerio 1 ir 2. Na ir kelių šimtų būtų gyventojus pasmerki >>>>> išvažiuot į >>>>> miestą kiemais. >>>> >>>> so fucking what? cia kazkoks prioritetas tam marketui ir kiemui miesto >>>> eismo kontekste? uzsidarys ir aciu dievui, maziau tokiu marketu. maziau >>>> tokiu kiemu. koks blet gali buti normalus ziedas, kai uz poros metru uz >>>> ziedo diedas jau parkuojasi, o kitas stovi ziede, nes per pirma negali >>>> pravaziuot, o dar 50 aplink stovi keikiasi ir laukia, o poto rauna kaip >>>> nuo bybio nutruke vienas kitam signalindami. tai KASDIENYBE. >>>> >>>>> >>>>> mano supratimu, problemą ten yra tame, kad didelė dalis srauto >>>>> važiuoja >>>>> iki paskutinio išvažiavimo iš žiedo (konkrečiai vakare - Kalantos --> >>>>> Baršausko). Kas reiškia, kad esantys tarpe stovi ir laukia kol jie >>>>> važiuoja. >>>> >>>> is barsausko niekada nebuna tuscia. niekada. net nakti. >>>> ziedas veikia tada, kai susikerta lyginis skaicius +-lygiaverciu srautu >>>> savo intesyvumu. kitaip jis neveikia, viskas. cia nera daugiau apie ka >>>> rasyt. >>>> kolkas aptariamas ziedas tik savo forma toks. nei eismo juostu >>>> nupaisymu, nei zenklinimu nei ivaziavimu/isvaziavimu skaicium ir ju >>>> suformavimu jis nera ziedine sankryza. tai yra absoliuciai nevykelisko >>>> eismo organizavimo topinis pavyzdys. tu ble pazek kokie zenklai tame >>>> ziede sukabinti, pazek kaip is niekur atsiranda ir dingsta juostos. >>>> wtf? pazek kaip 'nejucia' zmogus yra priverstas rikiuotis tarp >>>> juostu. i >>>> kuria ziedo juosta ivaziuoja srautas is kalantos desines juostos? >>>> pirma, >>>> o gal antra? ogi bbz - i kuria kam atrodo idomiau. kaip isvaziuot i >>>> kovo-11os gatve ir wtf ten padaryta? kodel priestarauja kelio >>>> zenklinimas ir kelio zenklai ivaziuojant is kovo-11os? nes kitaip xj >>>> ten >>>> padarysi. bet finale xj ir gaunasi. nx daryt zieda triju juostu >>>> (asfalto >>>> prasme), bet trecia juosta paversti viso labo prilipintais nusukimais i >>>> desine ir vietomis ta trecia juosta uzbruksniuoti? >>>> keliu juostu tai ziedas gaunasi finale? 2? ne. 3? galetu buti, bet ne. >>>> 1? taip. nu geriausiu atveju 1.5 vietomis. o susikerta kiek eismo >>>> juostu >>>> is viso? kaip jis gali nesikimst? >>>> lyginti riomerio su kalantos tai jau stipru. pastovetum tu kiekviena >>>> karta kamsty i kalna nuo pat pervazos paziureciau ka sneketum. tame >>>> tarpe ir VT. is kalantos labai daug vaziuoja i kovo-11os, o ne >>>> barsausko, nes poto vaziuoja i taikos ir savanorius. o ten isvaziavimas >>>> ant tiek shudinas, kad nera zodziu. is niekur atsiradus 'trecia >>>> juosta', >>>> kazkoks galiukas, i kuri turi stebuklingai persirikiuot dvi eiles >>>> ivaziave is kalantos ir dar nemaza dalis is barsausko. >>>> >>>> geras ziedas gali buti dvieju variantu: >>>> a) dvieju juostu. ivaziuojama i abi. isvaziuojama TIK is krastines >>>> visur, visa pilna zieda galima apsukti abiem juostomis. >>>> b) triju juostu. ivaziuojama i visas tris. vidine juosta skirta TIK >>>> sukimui ratu. vidurine juosta taip pat skirta pilnam ziedui apsukti ir >>>> isvaziuoti i KIEKVIENA isvaziavima. krastine juosta leidziama vaziuoti >>>> tik tarp gretimu ivaziavimu/isvaziavimu. >>>> kito varianto nera. jis visi pasmerki nesubalansuotam eismui ir nervu >>>> karui. >>>> ivaziavimai ir isvaziavimai turi buti suformuoti taip ir ju tiek, kad >>>> butu galima realizuoti kazkuri viena is minetu variantu. o ne toks >>>> bardakas pusiau kieme kaip 6-to forto 'ziedas'. >>>> >>>> >>>>> >>>>> On 2014.12.15 23:03, CodeC wrote: >>>>>> ten visi vieni kitiems trugdo. tik aklas gali to nepastebet. >>>>>> va tau konkretus pilnu 3-ju juostu ziedo pasiulymas. kiek namu >>>>>> nugrioviau? cia kazkoks kosmosas padaryt, kad 20 su virs metu >>>>>> nesugeba? >>>>>> ar atkatams per mazai lieka? >>>>>> >>>>>> On 2014.12.15 12:54, Dainiushas wrote: >>>>>>> aš tai išvis nesuprantu CodeC'o vizijos kas ten pasikeis uždrautus >>>>>>> išvažiuot į Riomerio gatvę. Ir kam konkrečiai tas išvažiavimas >>>>>>> trukdo. >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >