Tema: Re: Siandien pamaciau ateiti
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-12-16 10:06:19
šitas "as tau parasiau, koks turi buti ziedas, kad jis atliktu savo 
paskirti.
jeigu jau tokio 'nesigauna' padaryt, tai reikia nedaryt isvis. " patiko, 
užskaitau. Stiliukas kaip apgirtusio krepšinio "fano" "blet debilas tas 
treneris ir lopai žaidėjai" :)

Tu atsimeni kaip tas žiedas atrodė iki jam tampant frankenšteinu?

On 2014.12.16 09:59, CodeC wrote:
> as tau parasiau, koks turi buti ziedas, kad jis atliktu savo paskirti.
> jeigu jau tokio 'nesigauna' padaryt, tai reikia nedaryt isvis.
> kitokiu variantu nera. kas liecia globalesni miesto eismo planavima ir
> valdyma, be abejo, tu teisus. jo irgi truksta. reikia protingai
> projektuoti tranzitinius kelius, stebeti, analizuoti, skirstyti srautus
> mieste. tai daroma blogai, mazai arba isvis nedaroma.
> tai padetu pasiekti dar geresne situacija miesto eisme.
> siaip jau ziedines sankryzos galimybes apskritai labai ribotos.
> tokio tipo sankryza apskritai yra netinkamas variantas labai intensyviu
> eismo srautu sukirtimui ir valdymui. ir tuo labiau daugiau nei dvieju.
> ziedas veikia gerai tada, kai jis yra paprastas dvieju juostu ziedas,
> kuriame susikerta dvi vienos-dvieju juostu gatves. kai jis taisyklingas,
> su aiskiom visur vienodom taisyklem. kai is anksto aisku, kaip juo
> vaziuot, ivaziuot ir isvaziuot. geriau kelia isskirstyt keliomis
> kryptimis anksciau ir suformuoti 3 paprastesnius ziedus, nei viena
> sudetinga.
> taciau griztant prie konkrecios temos, akivaizdu, kad su tokiu fiziniu
> ziedo projektu, koks yra dabar, normaliai realizuoti teisingo 2 arba 3
> juostu ziedo nesigauna. todel padarytas frankensteinas, pripaisyta
> keistu, vienas kitam priestaraujanciu zenklu, juostu. kas akivaizdziai
> yra pozicija - 'padarem ka galejom beveik nieko nedarydami, stengiames
> nieko nenuskriaust, visiems itikti, nieko neaukot, daugiau negalim
> (truksta pinigu) (realiai smegenu), pliusiuka uzsidejom, o jus
> uzsipiskit, vaziuokit 'normaliai' ir viskas bus (turi buti) gerai'.
> viskas palikta vairuotoju 'savitarpio supratimui'. bet tai neveikia.
> tokia logika vadovaujantis, isvis nereiktu nei zenklu nei sviesoforu nei
> pirmenybiu nustatymo taisyklemis. jeigu visi butu super tobuli
> supratingi ir protingi vairuotojai. o kai taisykles neaiskios,
> priestaraujancios, sudarytos neatsizvelgiant i REALIU zmoniu
> sugebejimus, iprocius, elgesi ir jo tendencijas, net i transporto
> priemoniu gabaritus, tai gaunasi BARDAKAS.
>
> On 12/16/2014 09:41 AM, Dainiushas wrote:
>> na matai, čia esminis momentas, kad kiekvienas labiausiai matom tą
>> problemos dalį, kuria pačiam reikia važiuot :). Bet šitais, būk žmogus,
>> paaiškink man, kaip Riomerio išvažiavimas trukdo važiuojantiems iš
>> Kalantos į Kovo 11?
>>
>> Aš tai pakartosiu dar kartą - mano nuomone įvažiavimo į žiedą gatvėse,
>> šiuo atveju Kalantos ir Pramonės, per toli šviesoforai. Niekas
>> nepristabdo srauto, per daugu atomobilių vienu metu pasiekia žiedą ir
>> gaunasi chaosiukas.
>>
>> On 2014.12.16 00:36, CodeC wrote:
>>> On 2014.12.15 23:46, Dainiushas wrote:
>>>> tai iš esmės, visi visiems visur trukdo :)
>>>>
>>>> Čia yra du variantai. pirmas, srautas į riomerio gatvę nedidelis - tada
>>>> jie niekam iš esmės netrukdo ir nėra ko prie jo lyst. antra - srautas į
>>>> riomerio gatvę didelis - nu tai pats supranti, gal tada  Kalantos
>>>> uždarom? ;)
>>>
>>> yra dar vienas variantas - nedidelis srautas, judantis viena juosta,
>>> ypac jeigu ji uzsikisa del to, kad neglai isvaziuot is ziedo, prilaiko
>>> dideli srauta. o taip ir buna labai daznai, nes tas ziedas realiai yra
>>> KIEME.
>>>
>>>>
>>>> Jau nekalbu, kad nieko negriaudamas, tai keliais štrichais iš esmės
>>>> uždarai FreshMarket prekybcentrį ir dar kupstą visokiu ten kontorėlių
>>>> Riomerio 1 ir 2. Na ir kelių šimtų būtų gyventojus pasmerki išvažiuot į
>>>> miestą kiemais.
>>>
>>> so fucking what? cia kazkoks prioritetas tam marketui ir kiemui miesto
>>> eismo kontekste? uzsidarys ir aciu dievui, maziau tokiu marketu. maziau
>>> tokiu kiemu. koks blet gali buti normalus ziedas, kai uz poros metru uz
>>> ziedo diedas jau parkuojasi, o kitas stovi ziede, nes per pirma negali
>>> pravaziuot, o dar 50 aplink stovi keikiasi ir laukia, o poto rauna kaip
>>> nuo bybio nutruke vienas kitam signalindami. tai KASDIENYBE.
>>>
>>>>
>>>> mano supratimu, problemą ten yra tame, kad didelė dalis srauto važiuoja
>>>> iki paskutinio išvažiavimo iš žiedo (konkrečiai vakare - Kalantos -->
>>>> Baršausko). Kas reiškia, kad esantys tarpe stovi ir laukia kol jie
>>>> važiuoja.
>>>
>>> is barsausko niekada nebuna tuscia. niekada. net nakti.
>>> ziedas veikia tada, kai susikerta lyginis skaicius +-lygiaverciu srautu
>>> savo intesyvumu. kitaip jis neveikia, viskas. cia nera daugiau apie ka
>>> rasyt.
>>> kolkas aptariamas ziedas tik savo forma toks. nei eismo juostu
>>> nupaisymu, nei zenklinimu nei ivaziavimu/isvaziavimu skaicium ir ju
>>> suformavimu jis nera ziedine sankryza. tai yra absoliuciai nevykelisko
>>> eismo organizavimo topinis pavyzdys. tu ble pazek kokie zenklai tame
>>> ziede sukabinti, pazek kaip is niekur atsiranda ir dingsta juostos.
>>> wtf? pazek kaip 'nejucia' zmogus yra priverstas rikiuotis tarp juostu. i
>>> kuria ziedo juosta ivaziuoja srautas is kalantos desines juostos? pirma,
>>> o gal antra? ogi bbz - i kuria kam atrodo idomiau. kaip isvaziuot i
>>> kovo-11os gatve ir wtf ten padaryta? kodel priestarauja kelio
>>> zenklinimas ir kelio zenklai ivaziuojant is kovo-11os? nes kitaip xj ten
>>> padarysi. bet finale xj ir gaunasi. nx daryt zieda triju juostu (asfalto
>>> prasme), bet trecia juosta paversti viso labo prilipintais nusukimais i
>>> desine ir vietomis ta trecia juosta uzbruksniuoti?
>>> keliu juostu tai ziedas gaunasi finale? 2? ne. 3? galetu buti, bet ne.
>>> 1? taip. nu geriausiu atveju 1.5 vietomis. o susikerta kiek eismo juostu
>>> is viso? kaip jis gali nesikimst?
>>> lyginti riomerio su kalantos tai jau stipru. pastovetum tu kiekviena
>>> karta kamsty i kalna nuo pat pervazos paziureciau ka sneketum. tame
>>> tarpe ir VT. is kalantos labai daug vaziuoja i kovo-11os, o ne
>>> barsausko, nes poto vaziuoja i taikos ir savanorius. o ten isvaziavimas
>>> ant tiek shudinas, kad nera zodziu. is niekur atsiradus 'trecia juosta',
>>> kazkoks galiukas, i kuri turi stebuklingai persirikiuot dvi eiles
>>> ivaziave is kalantos ir dar nemaza dalis is barsausko.
>>>
>>> geras ziedas gali buti dvieju variantu:
>>> a) dvieju juostu. ivaziuojama i abi. isvaziuojama TIK is krastines
>>> visur, visa pilna zieda galima apsukti abiem juostomis.
>>> b) triju juostu. ivaziuojama i visas tris. vidine juosta skirta TIK
>>> sukimui ratu. vidurine juosta taip pat skirta pilnam ziedui apsukti ir
>>> isvaziuoti i KIEKVIENA isvaziavima. krastine juosta leidziama vaziuoti
>>> tik tarp gretimu ivaziavimu/isvaziavimu.
>>> kito varianto nera. jis visi pasmerki nesubalansuotam eismui ir nervu
>>> karui.
>>> ivaziavimai ir isvaziavimai turi buti suformuoti taip ir ju tiek, kad
>>> butu galima realizuoti kazkuri viena is minetu variantu. o ne toks
>>> bardakas pusiau kieme kaip 6-to forto 'ziedas'.
>>>
>>>
>>>>
>>>> On 2014.12.15 23:03, CodeC wrote:
>>>>> ten visi vieni kitiems trugdo. tik aklas gali to nepastebet.
>>>>> va tau konkretus pilnu 3-ju juostu ziedo pasiulymas. kiek namu
>>>>> nugrioviau? cia kazkoks kosmosas padaryt, kad 20 su virs metu
>>>>> nesugeba?
>>>>> ar atkatams per mazai lieka?
>>>>>
>>>>> On 2014.12.15 12:54, Dainiushas wrote:
>>>>>> aš tai išvis nesuprantu CodeC'o vizijos kas ten pasikeis uždrautus
>>>>>> išvažiuot į Riomerio gatvę. Ir kam konkrečiai tas išvažiavimas
>>>>>> trukdo.
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>