šitas "as tau parasiau, koks turi buti ziedas, kad jis atliktu savo paskirti. jeigu jau tokio 'nesigauna' padaryt, tai reikia nedaryt isvis. " patiko, užskaitau. Stiliukas kaip apgirtusio krepšinio "fano" "blet debilas tas treneris ir lopai žaidėjai" :) Tu atsimeni kaip tas žiedas atrodė iki jam tampant frankenšteinu? On 2014.12.16 09:59, CodeC wrote: > as tau parasiau, koks turi buti ziedas, kad jis atliktu savo paskirti. > jeigu jau tokio 'nesigauna' padaryt, tai reikia nedaryt isvis. > kitokiu variantu nera. kas liecia globalesni miesto eismo planavima ir > valdyma, be abejo, tu teisus. jo irgi truksta. reikia protingai > projektuoti tranzitinius kelius, stebeti, analizuoti, skirstyti srautus > mieste. tai daroma blogai, mazai arba isvis nedaroma. > tai padetu pasiekti dar geresne situacija miesto eisme. > siaip jau ziedines sankryzos galimybes apskritai labai ribotos. > tokio tipo sankryza apskritai yra netinkamas variantas labai intensyviu > eismo srautu sukirtimui ir valdymui. ir tuo labiau daugiau nei dvieju. > ziedas veikia gerai tada, kai jis yra paprastas dvieju juostu ziedas, > kuriame susikerta dvi vienos-dvieju juostu gatves. kai jis taisyklingas, > su aiskiom visur vienodom taisyklem. kai is anksto aisku, kaip juo > vaziuot, ivaziuot ir isvaziuot. geriau kelia isskirstyt keliomis > kryptimis anksciau ir suformuoti 3 paprastesnius ziedus, nei viena > sudetinga. > taciau griztant prie konkrecios temos, akivaizdu, kad su tokiu fiziniu > ziedo projektu, koks yra dabar, normaliai realizuoti teisingo 2 arba 3 > juostu ziedo nesigauna. todel padarytas frankensteinas, pripaisyta > keistu, vienas kitam priestaraujanciu zenklu, juostu. kas akivaizdziai > yra pozicija - 'padarem ka galejom beveik nieko nedarydami, stengiames > nieko nenuskriaust, visiems itikti, nieko neaukot, daugiau negalim > (truksta pinigu) (realiai smegenu), pliusiuka uzsidejom, o jus > uzsipiskit, vaziuokit 'normaliai' ir viskas bus (turi buti) gerai'. > viskas palikta vairuotoju 'savitarpio supratimui'. bet tai neveikia. > tokia logika vadovaujantis, isvis nereiktu nei zenklu nei sviesoforu nei > pirmenybiu nustatymo taisyklemis. jeigu visi butu super tobuli > supratingi ir protingi vairuotojai. o kai taisykles neaiskios, > priestaraujancios, sudarytos neatsizvelgiant i REALIU zmoniu > sugebejimus, iprocius, elgesi ir jo tendencijas, net i transporto > priemoniu gabaritus, tai gaunasi BARDAKAS. > > On 12/16/2014 09:41 AM, Dainiushas wrote: >> na matai, čia esminis momentas, kad kiekvienas labiausiai matom tą >> problemos dalį, kuria pačiam reikia važiuot :). Bet šitais, būk žmogus, >> paaiškink man, kaip Riomerio išvažiavimas trukdo važiuojantiems iš >> Kalantos į Kovo 11? >> >> Aš tai pakartosiu dar kartą - mano nuomone įvažiavimo į žiedą gatvėse, >> šiuo atveju Kalantos ir Pramonės, per toli šviesoforai. Niekas >> nepristabdo srauto, per daugu atomobilių vienu metu pasiekia žiedą ir >> gaunasi chaosiukas. >> >> On 2014.12.16 00:36, CodeC wrote: >>> On 2014.12.15 23:46, Dainiushas wrote: >>>> tai iš esmės, visi visiems visur trukdo :) >>>> >>>> Čia yra du variantai. pirmas, srautas į riomerio gatvę nedidelis - tada >>>> jie niekam iš esmės netrukdo ir nėra ko prie jo lyst. antra - srautas į >>>> riomerio gatvę didelis - nu tai pats supranti, gal tada Kalantos >>>> uždarom? ;) >>> >>> yra dar vienas variantas - nedidelis srautas, judantis viena juosta, >>> ypac jeigu ji uzsikisa del to, kad neglai isvaziuot is ziedo, prilaiko >>> dideli srauta. o taip ir buna labai daznai, nes tas ziedas realiai yra >>> KIEME. >>> >>>> >>>> Jau nekalbu, kad nieko negriaudamas, tai keliais štrichais iš esmės >>>> uždarai FreshMarket prekybcentrį ir dar kupstą visokiu ten kontorėlių >>>> Riomerio 1 ir 2. Na ir kelių šimtų būtų gyventojus pasmerki išvažiuot į >>>> miestą kiemais. >>> >>> so fucking what? cia kazkoks prioritetas tam marketui ir kiemui miesto >>> eismo kontekste? uzsidarys ir aciu dievui, maziau tokiu marketu. maziau >>> tokiu kiemu. koks blet gali buti normalus ziedas, kai uz poros metru uz >>> ziedo diedas jau parkuojasi, o kitas stovi ziede, nes per pirma negali >>> pravaziuot, o dar 50 aplink stovi keikiasi ir laukia, o poto rauna kaip >>> nuo bybio nutruke vienas kitam signalindami. tai KASDIENYBE. >>> >>>> >>>> mano supratimu, problemą ten yra tame, kad didelė dalis srauto važiuoja >>>> iki paskutinio išvažiavimo iš žiedo (konkrečiai vakare - Kalantos --> >>>> Baršausko). Kas reiškia, kad esantys tarpe stovi ir laukia kol jie >>>> važiuoja. >>> >>> is barsausko niekada nebuna tuscia. niekada. net nakti. >>> ziedas veikia tada, kai susikerta lyginis skaicius +-lygiaverciu srautu >>> savo intesyvumu. kitaip jis neveikia, viskas. cia nera daugiau apie ka >>> rasyt. >>> kolkas aptariamas ziedas tik savo forma toks. nei eismo juostu >>> nupaisymu, nei zenklinimu nei ivaziavimu/isvaziavimu skaicium ir ju >>> suformavimu jis nera ziedine sankryza. tai yra absoliuciai nevykelisko >>> eismo organizavimo topinis pavyzdys. tu ble pazek kokie zenklai tame >>> ziede sukabinti, pazek kaip is niekur atsiranda ir dingsta juostos. >>> wtf? pazek kaip 'nejucia' zmogus yra priverstas rikiuotis tarp juostu. i >>> kuria ziedo juosta ivaziuoja srautas is kalantos desines juostos? pirma, >>> o gal antra? ogi bbz - i kuria kam atrodo idomiau. kaip isvaziuot i >>> kovo-11os gatve ir wtf ten padaryta? kodel priestarauja kelio >>> zenklinimas ir kelio zenklai ivaziuojant is kovo-11os? nes kitaip xj ten >>> padarysi. bet finale xj ir gaunasi. nx daryt zieda triju juostu (asfalto >>> prasme), bet trecia juosta paversti viso labo prilipintais nusukimais i >>> desine ir vietomis ta trecia juosta uzbruksniuoti? >>> keliu juostu tai ziedas gaunasi finale? 2? ne. 3? galetu buti, bet ne. >>> 1? taip. nu geriausiu atveju 1.5 vietomis. o susikerta kiek eismo juostu >>> is viso? kaip jis gali nesikimst? >>> lyginti riomerio su kalantos tai jau stipru. pastovetum tu kiekviena >>> karta kamsty i kalna nuo pat pervazos paziureciau ka sneketum. tame >>> tarpe ir VT. is kalantos labai daug vaziuoja i kovo-11os, o ne >>> barsausko, nes poto vaziuoja i taikos ir savanorius. o ten isvaziavimas >>> ant tiek shudinas, kad nera zodziu. is niekur atsiradus 'trecia juosta', >>> kazkoks galiukas, i kuri turi stebuklingai persirikiuot dvi eiles >>> ivaziave is kalantos ir dar nemaza dalis is barsausko. >>> >>> geras ziedas gali buti dvieju variantu: >>> a) dvieju juostu. ivaziuojama i abi. isvaziuojama TIK is krastines >>> visur, visa pilna zieda galima apsukti abiem juostomis. >>> b) triju juostu. ivaziuojama i visas tris. vidine juosta skirta TIK >>> sukimui ratu. vidurine juosta taip pat skirta pilnam ziedui apsukti ir >>> isvaziuoti i KIEKVIENA isvaziavima. krastine juosta leidziama vaziuoti >>> tik tarp gretimu ivaziavimu/isvaziavimu. >>> kito varianto nera. jis visi pasmerki nesubalansuotam eismui ir nervu >>> karui. >>> ivaziavimai ir isvaziavimai turi buti suformuoti taip ir ju tiek, kad >>> butu galima realizuoti kazkuri viena is minetu variantu. o ne toks >>> bardakas pusiau kieme kaip 6-to forto 'ziedas'. >>> >>> >>>> >>>> On 2014.12.15 23:03, CodeC wrote: >>>>> ten visi vieni kitiems trugdo. tik aklas gali to nepastebet. >>>>> va tau konkretus pilnu 3-ju juostu ziedo pasiulymas. kiek namu >>>>> nugrioviau? cia kazkoks kosmosas padaryt, kad 20 su virs metu >>>>> nesugeba? >>>>> ar atkatams per mazai lieka? >>>>> >>>>> On 2014.12.15 12:54, Dainiushas wrote: >>>>>> aš tai išvis nesuprantu CodeC'o vizijos kas ten pasikeis uždrautus >>>>>> išvažiuot į Riomerio gatvę. Ir kam konkrečiai tas išvažiavimas >>>>>> trukdo. >>>>> >>>> >>> >> >