Tema: Re: Siandien pamaciau ateiti
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-12-15 23:10:27
ai peklon kiek raidžių!

Ten tikrai Baršausko gatvėj kažkada būna ahujenas kamštis? Kiek laiko 
reikia vakare stovėt važiuojant į Petraškes?

Man tai atrodo, pagrindinė problema, bent jau vakare, kad dauguma nori 
iš visur patekt į Baršausko. Kaip juos pristabdys važiuojantys iš tos 
pačios Baršausko - matyt, tik tau vienam žinoma. Trūlikai ten yra gerai, 
nes leidžia pajudėt Pramonės prospektui. Ai, ten dar vienu atveju 
baigiasi visos problemos - kai Kalantos g. pervaža uždaryta būna. Visi 
tada su vėju lekia.

Apie pramonės - taikos tu čia gal be reikalo. atvažiavęs nuo Draugystės 
g. stovi ten taip pat sėkmingai kaip ir prie 6-to forto žiedo, bent jau 
tuo laiku kai ten paprastai papuolu.

Vienu žodžiu, raidžių išnaudojai daug, konstruktyvaus nieko nesimato.

On 2014.12.15 22:05, CodeC wrote:
> On 2014.12.15 14:07, Struktur wrote:
>> Tai i Kalantos g. galima isvaziuoti tik is pirmos juostos, i Riomerio
>> ivaziuojama irgi is pirmos. Tai koks skirtumas laukianciam Barsausko kur
>> vaziuojantis ziedu nusuks is pirmos juostos kirtes jo trajektorija?
>
> tas, kad ziede nebus minanciu 60kmh tiesiai is kovo-11os i riomerio ta
> viena juokinga juosta.
> tas, kas ziedo pilnas pralaidumas bus ne viena juosta, o dvi.
> tas, kad nereikes trulikam varyt per istisines.
> tas, kad bus galima normaliai juostas subraizyt be istisiniu ziede.
> tas, kad bus galima normaliai parodyt posukio signala isvaziuojant is
> ziedo, neklaidinant kitu. dabar jis reiskia absoliuciai nieko, nes laiko
> skirtumas tarp signalo ir posukio artimas nuliui, nulis arba isvis
> neigiamas. atkreipk demesi, kad jeigu vaziuoji is kalantos ar pramones i
> barsausko ir rodai posuki, tai stovintys barsausko, nepradeda vaziuot,
> kol tu realiai nepasuki, nesvarbu kad posuki rodai.
> nes zmones nera idealus. dauguma posuki pradeda rodyt arba per anksti,
> nes dar kitas isvaziavimas tarpe, arba per velai, kai jau nera naudos.
> ir tai normalu, nes tie isvaziavimai salia vienas kito ir ju per daug.
> jei vaziuoji i kalantos, tai posukio arba isvis turi nerodyt, nes jis
> klaidina stovincius riomerio ivaziavime, arba rodyt ji pravaziaves, t.y.
> jau pasukes i kalantos. tai koks tolkas is to posukio ir is tokio ziedo?
> jeigu ivaziavimuose vistiek turi stovet ir laukt kol vaizuojantis ziedu
> FIZISKAI is jo issuka. nes greitis santykinai su ziedo dydziu ir
> didelis, isvaziavimu daug, viskas vyksta per greitai, kad ziedas atliktu
> tai ka turi atlikti. tai viso labo nepatogios formos neaiskios
> topologijos pagrindinio-salutinio kelio susikirtimas.
> dar tas, kad srautai is barsausko, kovo-11os, pramones ir kalantos yra
> +-apylygiai. jeigu tik sitos gatves ir tebutu ziede, srautai tarpusavyje
> susibalansuotu. 2 is 4 priesingi srautai pakaitomis pristabdytu kitus
> du. eismas VYKTU ziedu. t.y. ivazinejimas ir isvaziejimas juo vyktu, o
> ne vaziavimas puslankiu ant maks leidziamo greicio. is rasymo, tai
> panasu kad dauguma troliu cia elementariai nesuvokia, kas yra ziedas,
> kodel ir kada jis naudingas ir kada ne. svarbu pabut NEPROBLEMISKU ir
> ATSIPUTUSIU. i tema isiginlinti - neidomu net. pasipyzdavot svarbiau.
>
> IS riomerio srautas niekinis. del to dainiushas verkia, kad srauto is
> kalantos niekas nepristabdo. labai jam noretusi ta padaryt, bet niekaip
> nedaeina, kaip tai is tikruju paprasta ir praktiskai nemokama. tereikia
> leisti vaziuot masinom is barsausko daugiau. daliks nusuks i ta pacia
> kalantos ir niekam nebetrugdys, dalis vaizuos toliau ir pristabdys
> srauta is kalantos. taip pajudes srautas is pramones. ir t.t.
> dabar juostos ziede isdestytos taip, kad isvaziuojantys i riomerio varo
> statmenai 3 juostas, palei nosis visoms 3-ims juostoms stovincioms
> barsausko. buferines zonos isvis nera. vaziuoja greitai. nes
> kovo-11os-riomerio praktiskai tiesus kelias be ziedo. is pramones
> nevaziuoja, nes kalantos srautas neleidzia, kurio nepristabdo srautas
> nei is riomerio, nes jo praktiskai nera, nei is barsausko, nes didziulis
> kamstis 3-jose jusotose stovi ir laukia, kol prasliaus trulikas ta viena
> vienintele ziedo juosta toje vietoje. arba kol kazkas pasuks i kiema,
> nes tas kazkas sustojo ziede pries nosi visiems laukiantiems barsausko
> ir laukia kol kazkas is to kiemo isvaziuos atbuliniu arba kita kliutis
> pasisalins. praktiskai tiesiai riomerio isvaziavime (pora metru uz jo)
> yra vel nusukimas i kiema palei barsausko gatve. ten kartais uzsuka po
> 1-2 masinas, kurios sustabdo eisma ta viena ziedo juosta, kuri labai
> greit uzkisa VISA zieda. nieks negali nei ivaziuot, nei isvaziuot.
> trulams is kovo-11os nuvaizuot i kalantos irgi yra misija neimanoma
> pagal KET. nes durniau juostu supaisyt nesigavo turbut. todel jie daznai
> vaziuoja ne ta viena teorine ziedo juosta, bet per uzbruksniuota zona,
> kuri nera juosta. nes zino, kad jeigu vaziuos pagal KET, tai tures
> tiesiog sustot ziede ir laukti xzj kiek kol kazkas kitas sustos is
> paskos ir leis persirikiuot i ta viena juosta, kuria leidziama
> isvaziuoti i kalantos. todel ten pastoviai vyksta
> ivaziuojanciu-isvaziuojanciu-besirikiuojanciu konfliktai, nes viskas yra
> tokioj erdvej sukoncentruota, kad ten vaziuojantis VT pagal savo
> gabaritus elementariai neturi vietos tvarkingai ivaizuot,persirikiuot ir
> isvaziuot. todel vaiziuoja BET kaip. taip daro, nes kiti irgi vaziuoja
> BET kaip, ir vieni ant kitu pyksta. taip buvo yra ir bus, kol nebus
> perdarytas sitas ziedas is esmes.
> ziedas isbalansuotas, jis neatlieka savo f-jos. jis 99%-tais tampa
> durnos formos paprasta nereguliuojama DIDELIO intensyvumo sankryza su
> pagrindiniu ir salutiniu keliu. analogas butu panaikinti visu mazesniu
> gatviu sviesoforus gatvese su savanoriu pr. ot zjb butu.
> +-gero ziedo pavyzdys yra taikos-pramones ziedas. jei ir reikia
> palaukti, tai visada jauciasi ziedo 'darbas'. vaziuoja srautas, pradeda
> isvazinet kelios masinos, automatiskai uzstabdo kazkuri ivaziavima, ir
> dar sekanciuose pajuda ivaziuojantis srautas, kuris savo ruoztu uzstabdo
> kitus ivaziavimus, pajuda dar kiti. taip ir sukasi ratu.
> o 6-to forto, tai jeigu nelysi kaip kamikadze kazkam po nosim sukeldamas
> stresa ir sau ir kitiems, tai taip ir stovesi bbz kiek. ziurek, ieskok
> skirtumu. vietoj dabartinio 6-to forto ziedo zymiai daugiau butu is
> sviesoforu reguliuojamos sankryzos. bent jau neklaidintu zmoniu ir
> neatrodytu ziedu, kai realiai tokiu nera.
> jei dar neaisku, tai as jau cia nepadesiu, nusipirk vaikiska sankryzos
> konstruktoriu su 20 modeliuku ir zaisk kol suprasi. nu o jei siaip px,
> tai nesuprantu nx cia rasinet ir trolint reik.
>
>>
>>
>>>
>>> naudojant galva pagal paskirti, tai galima ir daugiau variantu sugalvot.
>>> bet matai, pirmiausiai reikia problemas PASTEBETI ir ANALIZUOTI, poto
>>> joms sprendimo ieskot. tu kolkas dar esi 'man viskas px ir zjb' lygyje.
>>> labiausiai ziede trugdo riomerio ISVAZIAVIMAS, o ne ivaziavimas. ir su
>>> tuom susijes nenormalus juostu nupaisymas ziede. todel as siai dienai
>>> pat siulyciau palikti riomerio ivaziavima i zieda ir panaikinti
>>> isvaziavima is ziedo i riomerio gatve. tokiu budu publika pati
>>> issidalintu, kam patogiau isvaziuot pro riomerio gatve, kam pavaziuot
>>> TRUPUTI aplinkui. praradimas niekinis, palygint su islosimu.
>>> kainuotu pora stukiu litu su darbais ir kalediniais papuosimais ant
>>> barikadu. o ilgesnej perspektyvoj galima ta zieda pertvarkyt nieko
>>> negriaunant ir labai neskriaudziant, bet tam reikia persikelt ir kita
>>> mastymo ir aplinkos stebejimo lygi.
>>> tau akivaizdu, tas greitu laiku negresia.
>>>
>>
>