ai peklon kiek raidžių! Ten tikrai Baršausko gatvėj kažkada būna ahujenas kamštis? Kiek laiko reikia vakare stovėt važiuojant į Petraškes? Man tai atrodo, pagrindinė problema, bent jau vakare, kad dauguma nori iš visur patekt į Baršausko. Kaip juos pristabdys važiuojantys iš tos pačios Baršausko - matyt, tik tau vienam žinoma. Trūlikai ten yra gerai, nes leidžia pajudėt Pramonės prospektui. Ai, ten dar vienu atveju baigiasi visos problemos - kai Kalantos g. pervaža uždaryta būna. Visi tada su vėju lekia. Apie pramonės - taikos tu čia gal be reikalo. atvažiavęs nuo Draugystės g. stovi ten taip pat sėkmingai kaip ir prie 6-to forto žiedo, bent jau tuo laiku kai ten paprastai papuolu. Vienu žodžiu, raidžių išnaudojai daug, konstruktyvaus nieko nesimato. On 2014.12.15 22:05, CodeC wrote: > On 2014.12.15 14:07, Struktur wrote: >> Tai i Kalantos g. galima isvaziuoti tik is pirmos juostos, i Riomerio >> ivaziuojama irgi is pirmos. Tai koks skirtumas laukianciam Barsausko kur >> vaziuojantis ziedu nusuks is pirmos juostos kirtes jo trajektorija? > > tas, kad ziede nebus minanciu 60kmh tiesiai is kovo-11os i riomerio ta > viena juokinga juosta. > tas, kas ziedo pilnas pralaidumas bus ne viena juosta, o dvi. > tas, kad nereikes trulikam varyt per istisines. > tas, kad bus galima normaliai juostas subraizyt be istisiniu ziede. > tas, kad bus galima normaliai parodyt posukio signala isvaziuojant is > ziedo, neklaidinant kitu. dabar jis reiskia absoliuciai nieko, nes laiko > skirtumas tarp signalo ir posukio artimas nuliui, nulis arba isvis > neigiamas. atkreipk demesi, kad jeigu vaziuoji is kalantos ar pramones i > barsausko ir rodai posuki, tai stovintys barsausko, nepradeda vaziuot, > kol tu realiai nepasuki, nesvarbu kad posuki rodai. > nes zmones nera idealus. dauguma posuki pradeda rodyt arba per anksti, > nes dar kitas isvaziavimas tarpe, arba per velai, kai jau nera naudos. > ir tai normalu, nes tie isvaziavimai salia vienas kito ir ju per daug. > jei vaziuoji i kalantos, tai posukio arba isvis turi nerodyt, nes jis > klaidina stovincius riomerio ivaziavime, arba rodyt ji pravaziaves, t.y. > jau pasukes i kalantos. tai koks tolkas is to posukio ir is tokio ziedo? > jeigu ivaziavimuose vistiek turi stovet ir laukt kol vaizuojantis ziedu > FIZISKAI is jo issuka. nes greitis santykinai su ziedo dydziu ir > didelis, isvaziavimu daug, viskas vyksta per greitai, kad ziedas atliktu > tai ka turi atlikti. tai viso labo nepatogios formos neaiskios > topologijos pagrindinio-salutinio kelio susikirtimas. > dar tas, kad srautai is barsausko, kovo-11os, pramones ir kalantos yra > +-apylygiai. jeigu tik sitos gatves ir tebutu ziede, srautai tarpusavyje > susibalansuotu. 2 is 4 priesingi srautai pakaitomis pristabdytu kitus > du. eismas VYKTU ziedu. t.y. ivazinejimas ir isvaziejimas juo vyktu, o > ne vaziavimas puslankiu ant maks leidziamo greicio. is rasymo, tai > panasu kad dauguma troliu cia elementariai nesuvokia, kas yra ziedas, > kodel ir kada jis naudingas ir kada ne. svarbu pabut NEPROBLEMISKU ir > ATSIPUTUSIU. i tema isiginlinti - neidomu net. pasipyzdavot svarbiau. > > IS riomerio srautas niekinis. del to dainiushas verkia, kad srauto is > kalantos niekas nepristabdo. labai jam noretusi ta padaryt, bet niekaip > nedaeina, kaip tai is tikruju paprasta ir praktiskai nemokama. tereikia > leisti vaziuot masinom is barsausko daugiau. daliks nusuks i ta pacia > kalantos ir niekam nebetrugdys, dalis vaizuos toliau ir pristabdys > srauta is kalantos. taip pajudes srautas is pramones. ir t.t. > dabar juostos ziede isdestytos taip, kad isvaziuojantys i riomerio varo > statmenai 3 juostas, palei nosis visoms 3-ims juostoms stovincioms > barsausko. buferines zonos isvis nera. vaziuoja greitai. nes > kovo-11os-riomerio praktiskai tiesus kelias be ziedo. is pramones > nevaziuoja, nes kalantos srautas neleidzia, kurio nepristabdo srautas > nei is riomerio, nes jo praktiskai nera, nei is barsausko, nes didziulis > kamstis 3-jose jusotose stovi ir laukia, kol prasliaus trulikas ta viena > vienintele ziedo juosta toje vietoje. arba kol kazkas pasuks i kiema, > nes tas kazkas sustojo ziede pries nosi visiems laukiantiems barsausko > ir laukia kol kazkas is to kiemo isvaziuos atbuliniu arba kita kliutis > pasisalins. praktiskai tiesiai riomerio isvaziavime (pora metru uz jo) > yra vel nusukimas i kiema palei barsausko gatve. ten kartais uzsuka po > 1-2 masinas, kurios sustabdo eisma ta viena ziedo juosta, kuri labai > greit uzkisa VISA zieda. nieks negali nei ivaziuot, nei isvaziuot. > trulams is kovo-11os nuvaizuot i kalantos irgi yra misija neimanoma > pagal KET. nes durniau juostu supaisyt nesigavo turbut. todel jie daznai > vaziuoja ne ta viena teorine ziedo juosta, bet per uzbruksniuota zona, > kuri nera juosta. nes zino, kad jeigu vaziuos pagal KET, tai tures > tiesiog sustot ziede ir laukti xzj kiek kol kazkas kitas sustos is > paskos ir leis persirikiuot i ta viena juosta, kuria leidziama > isvaziuoti i kalantos. todel ten pastoviai vyksta > ivaziuojanciu-isvaziuojanciu-besirikiuojanciu konfliktai, nes viskas yra > tokioj erdvej sukoncentruota, kad ten vaziuojantis VT pagal savo > gabaritus elementariai neturi vietos tvarkingai ivaizuot,persirikiuot ir > isvaziuot. todel vaiziuoja BET kaip. taip daro, nes kiti irgi vaziuoja > BET kaip, ir vieni ant kitu pyksta. taip buvo yra ir bus, kol nebus > perdarytas sitas ziedas is esmes. > ziedas isbalansuotas, jis neatlieka savo f-jos. jis 99%-tais tampa > durnos formos paprasta nereguliuojama DIDELIO intensyvumo sankryza su > pagrindiniu ir salutiniu keliu. analogas butu panaikinti visu mazesniu > gatviu sviesoforus gatvese su savanoriu pr. ot zjb butu. > +-gero ziedo pavyzdys yra taikos-pramones ziedas. jei ir reikia > palaukti, tai visada jauciasi ziedo 'darbas'. vaziuoja srautas, pradeda > isvazinet kelios masinos, automatiskai uzstabdo kazkuri ivaziavima, ir > dar sekanciuose pajuda ivaziuojantis srautas, kuris savo ruoztu uzstabdo > kitus ivaziavimus, pajuda dar kiti. taip ir sukasi ratu. > o 6-to forto, tai jeigu nelysi kaip kamikadze kazkam po nosim sukeldamas > stresa ir sau ir kitiems, tai taip ir stovesi bbz kiek. ziurek, ieskok > skirtumu. vietoj dabartinio 6-to forto ziedo zymiai daugiau butu is > sviesoforu reguliuojamos sankryzos. bent jau neklaidintu zmoniu ir > neatrodytu ziedu, kai realiai tokiu nera. > jei dar neaisku, tai as jau cia nepadesiu, nusipirk vaikiska sankryzos > konstruktoriu su 20 modeliuku ir zaisk kol suprasi. nu o jei siaip px, > tai nesuprantu nx cia rasinet ir trolint reik. > >> >> >>> >>> naudojant galva pagal paskirti, tai galima ir daugiau variantu sugalvot. >>> bet matai, pirmiausiai reikia problemas PASTEBETI ir ANALIZUOTI, poto >>> joms sprendimo ieskot. tu kolkas dar esi 'man viskas px ir zjb' lygyje. >>> labiausiai ziede trugdo riomerio ISVAZIAVIMAS, o ne ivaziavimas. ir su >>> tuom susijes nenormalus juostu nupaisymas ziede. todel as siai dienai >>> pat siulyciau palikti riomerio ivaziavima i zieda ir panaikinti >>> isvaziavima is ziedo i riomerio gatve. tokiu budu publika pati >>> issidalintu, kam patogiau isvaziuot pro riomerio gatve, kam pavaziuot >>> TRUPUTI aplinkui. praradimas niekinis, palygint su islosimu. >>> kainuotu pora stukiu litu su darbais ir kalediniais papuosimais ant >>> barikadu. o ilgesnej perspektyvoj galima ta zieda pertvarkyt nieko >>> negriaunant ir labai neskriaudziant, bet tam reikia persikelt ir kita >>> mastymo ir aplinkos stebejimo lygi. >>> tau akivaizdu, tas greitu laiku negresia. >>> >> >