On 12/15/2014 11:17 AM, Dainiushas wrote: > o tu matei kiek ten tų kiemų yra riomerio gatvėj? ir ka tai keicia? > > Kad kalantos gatvė svarbi, tai akivaizdu, juolab - Codec'as ten gyvena ;). ne, cia pagal save sprendi. as dabar pakartojau viso labo tai, ka sakiau jau pries kokiu 5 metus, kai dar silainiuose gyvenau. > > On 15/12/2014 11:12, CodeC wrote: >> kad tau viskas px ir zjb seniai aisku. 'olandiskas mentalitetas' vienok. >> ir pasiulymas kaip visada trolio lygio - kalantos gatve yra viena >> pagrindiniu tame ziede. ja vaziuoja VT, ji jungia kelis miesto >> mikrorajonus. jos ivaziavimas ir isvaziavimas suformuotas labai >> normaliai tame ziede. >> riomerio sunkelis yra viso labo vietines reiksmes ivaziavimas i kiemus. >> beto, jis suformuotas taip, kad realiai is ziedo gaunasi ziedo ir >> T-formos sankryzos hibridas-nesamone. >> beto, tau matau sunkiai daeina, kad sutaisius ta riomerio isvaziavima su >> pora betono blokeliu, tavo taip norimas rezultatas irgi tam tikru >> procentu butu pasiektas - srautas is barsausko truputi pristabdys srauta >> is kalantos ir leis ivaziuot keletui masinu daugiau is pramones. >> kovo-11os - riomerio shortcut'as ir isdarko visa ta ziedo geruma. pazek >> geriau kaip trulikai ten 'manevruoja' netrolines. siaip sau turbut. >> >> p.s. su savo triple eee in a row eilini kart. koks kitas bus - bleee ? :D >> >> On 12/15/2014 10:28 AM, Dainiushas wrote: >>> px tas riomeris. IMHO reiktų pristabdyt srautą iš Kalantos vakare ir >>> būtų leeedas. >>> >>> On 14/12/2014 22:20, CodeC wrote: >>>> uj ne, tai tik gelytes. ten daugybe zmoniu per diena vaziuoja 1000-ji >>>> karta ir kiekviena karta vaziuoja su vargais ir nervais, nes visu pirma >>>> tas ziedas is principo per mazas pagal jo juostu ir >>>> ivaziavimu/isvaziavimu kieki, todel jis fiziskai neatlieka tai, ka >>>> turetu - kiekvienas isvaziavimas turetu pristabdyt eisma ir leisti i >>>> vaziuoti is sekancio ivaziavimo, suvienodinti greicius, buferizuoti >>>> srautus ir juos paskirstyt. tik toks ziedas turi prasme. dabar gi jis >>>> ypac piko metu atlieka 'always on' zalios lemputes f-ja kazkuria viena >>>> kryptimi. ten LABAI daug padetu visiskai panaikitnas riomerio >>>> ivaziavimas/isvaziavimas, tai atitinkamai leistu pertvarkyti ziedo >>>> juostas normaliau. ten net viesasis transportas praktiskai niekada >>>> nevaziuoja pagal KET, nes dazniausiai tai fiziskai neimanoma. >>>> toks koks yra sitas ziedas dabar, yra zymiai blogiau uz sviesoforais >>>> reguliuojama sankryza. >>>> >>>> On 2014.12.14 22:09, budulis vulgaris wrote: >>>>> 2014-12-14 21:30, CodeC rašė: >>>>>> kaip kurie isvis be sviesoforu isgyvena. >>>>>> tik kai pas mus tokia ziedu irengimo 'praktika', tai jau geriau >>>>>> sviesoforai. nes pora simtu metru nuo molo pavyzdys ziedo kaip >>>>>> nereikia >>>>>> daryt sankryzu. gera zieda isvis tik viena kaune zinau. gal dar kur >>>>>> yra, >>>>>> kur as nevazineju, bet dauguma pagrindiniu - tragedija ir >>>>>> nesusipratimu >>>>>> rinkiniai. >>>>> >>>>> Normalus tas žiedas būtų, jei eismo organizatoriai kitaip žiūrėtų į >>>>> informavimą kaip tuo žiedu važiuoti. Dabar turime tik po ženklą "eismo >>>>> kryptys juostose" prieš kiekvieną išvažiavimą. Jei vairuotojas >>>>> nežino to >>>>> žiedo, tai jam be šansų dar prieš įvažiuojant į žiedą pasirinkti tokią >>>>> juostą, kuria važiuojant staiga žiedo viduryje nepamatytų, kad reikia >>>>> pulti persirikiuoti, nes ta juosta jis arba privalo toliau žiedu sukt, >>>>> arba išvažiuot. Pvz. būtų Baršausko gatvėje ženklas, pasakantis, kad į >>>>> Petrašiūnus 1 juosta, Pramonės pr. 1 ir antra juostos, kovo 11 antra >>>>> juosta. Atitinkamai ženklai ir kitose gatvėse. Ir važiuotų visi tuo >>>>> žiedu atsipūtę. >>>>> >>>> >>> >> >