Tema: Re: Siandien pamaciau ateiti
Autorius: CodeC
Data: 2014-12-15 11:20:47
On 12/15/2014 11:17 AM, Dainiushas wrote:
> o tu matei kiek ten tų kiemų  yra riomerio gatvėj?

ir ka tai keicia?

>
> Kad kalantos gatvė svarbi, tai akivaizdu, juolab - Codec'as ten gyvena ;).

ne, cia pagal save sprendi. as dabar pakartojau viso labo tai, ka sakiau 
jau pries kokiu 5 metus, kai dar silainiuose gyvenau.

>
> On 15/12/2014 11:12, CodeC wrote:
>> kad tau viskas px ir zjb seniai aisku. 'olandiskas mentalitetas' vienok.
>> ir pasiulymas kaip visada trolio lygio - kalantos gatve yra viena
>> pagrindiniu tame ziede. ja vaziuoja VT, ji jungia kelis miesto
>> mikrorajonus. jos ivaziavimas ir isvaziavimas suformuotas labai
>> normaliai tame ziede.
>> riomerio sunkelis yra viso labo vietines reiksmes ivaziavimas i kiemus.
>> beto, jis suformuotas taip, kad realiai is ziedo gaunasi ziedo ir
>> T-formos sankryzos hibridas-nesamone.
>> beto, tau matau sunkiai daeina, kad sutaisius ta riomerio isvaziavima su
>> pora betono blokeliu, tavo taip norimas rezultatas irgi tam tikru
>> procentu butu pasiektas - srautas is barsausko truputi pristabdys srauta
>> is kalantos ir leis ivaziuot keletui masinu daugiau is pramones.
>> kovo-11os - riomerio shortcut'as ir isdarko visa ta ziedo geruma. pazek
>> geriau kaip trulikai ten 'manevruoja' netrolines. siaip sau turbut.
>>
>> p.s. su savo triple eee in a row eilini kart. koks kitas bus - bleee ? :D
>>
>> On 12/15/2014 10:28 AM, Dainiushas wrote:
>>> px tas riomeris. IMHO reiktų pristabdyt srautą iš Kalantos vakare ir
>>> būtų leeedas.
>>>
>>> On 14/12/2014 22:20, CodeC wrote:
>>>> uj ne, tai tik gelytes. ten daugybe zmoniu per diena vaziuoja 1000-ji
>>>> karta ir kiekviena karta vaziuoja su vargais ir nervais, nes visu pirma
>>>> tas ziedas is principo per mazas pagal jo juostu ir
>>>> ivaziavimu/isvaziavimu kieki, todel jis fiziskai neatlieka tai, ka
>>>> turetu - kiekvienas isvaziavimas turetu pristabdyt eisma ir leisti i
>>>> vaziuoti is sekancio ivaziavimo, suvienodinti greicius, buferizuoti
>>>> srautus ir juos paskirstyt. tik toks ziedas turi prasme. dabar gi jis
>>>> ypac piko metu atlieka 'always on' zalios lemputes f-ja kazkuria viena
>>>> kryptimi. ten LABAI daug padetu visiskai panaikitnas riomerio
>>>> ivaziavimas/isvaziavimas, tai atitinkamai leistu pertvarkyti ziedo
>>>> juostas normaliau. ten net viesasis transportas praktiskai niekada
>>>> nevaziuoja pagal KET, nes dazniausiai tai fiziskai neimanoma.
>>>> toks koks yra sitas ziedas dabar, yra zymiai blogiau uz sviesoforais
>>>> reguliuojama sankryza.
>>>>
>>>> On 2014.12.14 22:09, budulis vulgaris wrote:
>>>>> 2014-12-14 21:30, CodeC rašė:
>>>>>> kaip kurie isvis be sviesoforu isgyvena.
>>>>>> tik kai pas mus tokia ziedu irengimo 'praktika', tai jau geriau
>>>>>> sviesoforai. nes pora simtu metru nuo molo pavyzdys ziedo kaip
>>>>>> nereikia
>>>>>> daryt sankryzu. gera zieda isvis tik viena kaune zinau. gal dar kur
>>>>>> yra,
>>>>>> kur as nevazineju, bet dauguma pagrindiniu - tragedija ir
>>>>>> nesusipratimu
>>>>>> rinkiniai.
>>>>>
>>>>> Normalus tas žiedas būtų, jei eismo organizatoriai kitaip žiūrėtų į
>>>>> informavimą kaip tuo žiedu važiuoti. Dabar turime tik po ženklą "eismo
>>>>> kryptys juostose" prieš kiekvieną išvažiavimą. Jei vairuotojas
>>>>> nežino to
>>>>> žiedo, tai jam be šansų dar prieš įvažiuojant į žiedą pasirinkti tokią
>>>>> juostą, kuria važiuojant staiga žiedo viduryje nepamatytų, kad reikia
>>>>> pulti persirikiuoti, nes ta juosta jis arba privalo toliau žiedu sukt,
>>>>> arba išvažiuot. Pvz. būtų Baršausko gatvėje ženklas, pasakantis, kad į
>>>>> Petrašiūnus 1 juosta, Pramonės pr. 1 ir antra juostos, kovo 11 antra
>>>>> juosta. Atitinkamai ženklai ir kitose gatvėse. Ir važiuotų visi tuo
>>>>> žiedu atsipūtę.
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>