be abejo, jei atsiras karve duodanti daug pieno, atsiras ir kvailiu, kurie nores ja numelzt. bet tikekimes, kad atsiras zalieji ir kiti neformalai, kurie tam pasipriesins. vat butu idomu, kiek elektos pagaminama is iskastinio kuro, kiek atominese el, o kiek saules, vejo ir hidro.. nes degint iskastini kura ir tuo kraut tesla, be abejo yra nesamone. progresas saules, vejo ir h2o energetikoje vyksta pakankamai sparciai, imho. manau, viskas susidelios. -- t. "Invertuota panda" <fake@email.yes> wrote in message news:ndo3ra$s69$1@trimpas.omnitel.net... > On 4/1/16 22:36, tomasz wrote: >> jo,fordui irgi panasiai sake, arklys juk daug geriau. >> >> imho galesi pats skaityt po 5 metu, tik su priesingu rezultatu. > > Jei elektromobiliu rinka tikrai pakiltu, tai ja pasmaugs jos pacios sekme. > Nes praras dabartines mokestines privilegijas. > > Priezastis - is engliavandeniu pagaminta elektra atitekejus ilgais laidais > ir perejus per visus ten konverterius ir baKterijas sumoj nera labai > efektyvesne uz tiesiogini minetu angliavandeniu deginima variklyje. > > Taip kad kol dauguma elektros yra iskastine, realios fundamentalios > prasmes vaziuot elektromobiliais nera, sumokejus tokius pacius mokescius > kaip kad apkraunamas tradicinis kuras pigiau nebus. O mokesciais apkraut > teks, nes kitaip biudzete atsiras skyle. > > Zodziu esminis klausimas yra kaip is saules, vejo ir vandens pasigamint > elektra ir ja pakankamais kiekiais davest iki visu vienkiemiu. Ir ne siaip > tiek kiek dabar vartojam, bet N kartu daugiau. Va kai sita isspres, > galesim sneket apie arklius ir fordus. > >