On Sat, 02 Apr 2016 19:11:09 +0300, tomasz wrote: > vienaip ar kitaip, laidu klausimas yra issprendziamas. Teoriskai viskas issprendziama, o vat praktikoj daznai kazkaip taip paprastai nesigauna. Vis islenda juokingu smulkmenu. > nu ir kiek tu hybridiniu bulku pardave? > anot https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_hybrid_vehicles visiskas feilas. > cia panasiai, kaip sakyt, kad ms pirmas plansete aka Microsoft's Tablet > PC Todel ir feilas, kad pardavinejo uz realia kaina, o ne sau i nuostoli. Kaip kad kai kurios kitos firmos. T.y. problema ne tame, kad anie "miega". > tradicinis car meikeris, negali padaryt gero elektrinio automobilio, nes > pas ji dyzelis galvoje, ir milijardai euru pakasti i tradicines > technologijas ir fabrikus. > nx jam visa tai griaut, jisai geriau galvos, kaip apipist euro 6 ar 9, > kaip prasukt koki lobizma, darys viska, kad tik nereiktu keist kurso. Jo, vel samokslo teorijos :) Tipo visokie ten bnv i3, i8, e-golf, voltai, amperos, zoe, fluece tai ne minetu meikeriu produkcija? Viska tas meikeris gali, ten ne viena galva ir vienu metu jie sugeba "galvot" apie daugeli dalyku. Pas juos netruksta protingu zmoniu sekanciu rinkos tendencijas beigi turinciu realius skaicius. Jie tau tiksliai gali pasakyt kiek kainuos ka pagamint, kiek tokiu galima parduot ir uz kokia kaina. Kai tik prades apsimoket, iskart pamatysi ju salonuose kruva elektromobiliu kiekvienam skoniui. Mirusios technologijos be jokio sazines grauzimo nuzudomos. Kaip kad pvz tas pats VW gamino savo TDI tol kol nebuvo adekvacios alternatyvos. Kai tik CR pasieke adekvatu lygi, minetos galvos paskaiciavo kad investuot i savo TDI neapsimoka ir be gailescio nuzude, o inzinierius pasiunte uzsiiminet kuo kitu. Nors anot taves turejo laikyt isikibe, nes juk tiek priinvestavo. Taip kad kai komponentu kainos nusiris iki tinkamo lygio jie lygiai taip pat uztvindys rinka ekeltriniais varikliais. -- kthxbai.