On 2016-04-02 20:06, jtdm wrote: > tai cia ne kuro rusies problema ir klausimas. > gyvenant normaliam didmiesty jokios masinos neapsimoka ir nereikia > turet, kad i parduotuve nuvaziuot. tam yra VT, o kur nera, ji reikia > vystyt, jis ir bus vystomas. o ne elektromobiliu technologijos, kurios Ir cia turejo nuskambeti reklama SKY WAY investuok i ateiti :) Reikalingas ir viesasis transportas bet visi juo nesinaudos. Jei man per diena reik aplankyti 10 tasku, bet kurjeriu nedirbu kaip tu isivaizduoji viesuoju transportu juos aplankyt ir dar spet kazka nudirbti. > is esmes nafig niekam nereikalingos. masinos reikia toli i uzmiesty > vaziuot. dyzelines. kur taip kolkas nera, ten tik ryskes sita O cia kaiptik viesasis gali valdyt. > tendencija. paklausk tipinio dangoraizio gyventojo is kokionors > milijoninio pasaulio miesto, ar jam labai rupi kuo varomi automobiliai? Manau rupi. T.y. jei del tarsos tai tie milijoninio miesto gyventojai tik dziaugtusi elektriniais kamsciai kitas reikalas. > poto paklausk priemiescio/uzmiescio gyventojo, ar jam labai idomi > elektromobiliu rinka, ar jis labai nores vidury lauku ir misku sustot > pasikraut/palaukt saulutes pora dienu. Na paklausiau - rupi t.y. jam rupi elektromobilis su didesne rida nuo razetes iki razetes. Kas ateityje ir bus, t.y. elektromobiliu kilometrazas dides. > va tau ir neapsiribojimas LT rinka. pats ja neapsiribok, nes cia viso > labo nykstukine antrine padevetu automobiliu rinka. is esmes > elektromobiliais labiausiai ir domisi varguoliai, kuriem vaziuot brangu, > todel tikisi kad elektra tai jau vaziuos ciut ne dykai. ir pagaliau > gales turet savo svajoniu auto mieste i parda nuvaziuot :) Taip elektra domisi varguoliai, turtingi ja perka. Ir del principo ir del kaimynu. > o is tikruju tai ju vieta traukinio sedynej. ir deja, bet 'naturalia > eiga' viskas ir susidelios i savo vietas, anksciau ar veliau jie toj > sedynej ir sedes, o ne elektromobilio. na o traukinys tai taip - bus > elektrinis. Taip naturali atranka atrinks kam kur sedet, bet nebutinai kaip tau atrodo. > maks kas vazines tais elektromobiliais kadanors, tai visokie kurjeriai, > keleivinis ir krovininis transportas, spec. tarnybos ir pan. bet tikrai > ne mases i parduotuve apsipirkt ir ne kieme per nakti kraut. Cia tikekimes tai ne uz kalnu ir spesim pamatyti. > On 2016.04.02 16:49, pvytautas wrote: >> Ka reiskia skaiciuot nemokantys? Ne viskas paremta vien LT rinka. >> Naftines masinos apmokestinamos pasaulyje mokesciais. Ir ten galvoja >> apie naftines vs elektrines transporto priemones kiek kitaip. >> Ten jau senai aisku kad dyzelis nafig nereikalingas nuvaziuot 3 km iki >> batono nes neadekvatus mokesciai. >> Elektriniai gi atleisti nuo daug mokesciu i turi lengvatu. >> >> >> >> 2016-04-02 15:00, jtdm wrote: >>> nu i viena hipo nama be problemu. i hipiu rajona jau problema. >>> jeigu dar nesupratai, tai puse pasaulio perdaryt reikia, kad vazinet ant >>> elektros. ir panasiais kliedesiais tie hipiai gyvena jau ne viena >>> desimtmeti. filmus ir samokslo teorijas kuria. o visi kaip vazinejo >>> nafta, taip ir ilgai dar vazines. nes keli svaigstantys ir skaiciuot >>> nemokantys hipiai niekam neidomus. >>> >>> On 2016.04.02 10:37, ministro gylis wrote: >>>> "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> Wrote in message: >>>>> As bute 12kW turiu, nesuprantu, kur cia problema slypi. >>> >>>> Pas mane irgi panasiai, dydeliame daugiabutyje sujungti du nedideli >>>> butai, liko du ivadai ir skaitliukai. Du automatai po 40A. >>>> Teoriskai isviso 17.6kW >>>> >>>> Nepagaunu parkiu del 15-20-25kW patiekimo i nama ir is ju 10 ar 20kW >>>> skyrimo garazui >>> >>> >> >