Arba keičiami unifikuoti akumuliatoriai - degalinėj robotas arba džamšutas pakeičia, susimoki už skirtumą ir toliau važiuoji. Degalinės - akumų įkrovimo stotys, kraut akumus gali ir naktį. Ir nereikia infrastruktūros iki gyvenamų namų keist, užtenka degalines aprūpint aliektra. 2016.04.04 08:33, gylys rašė: > O viska issprestu paprastas ir efektyvus Range Extenderis. > > Idant pereinamuoju laikotarpiu butinai reikia jungti nueinancias ir ateinancias technologijas > > > > > > > > > > > > > > > > > > Invertuota panda <fake@email.yes> Wrote in message: >> Jei elektromobiliai nekainuotu tokiu beprotisku pinigu ir tureciau kur >> krautis, tai mielai vazineciau su kokia nors tesla ar e-golfu. Mano >> vazinejimo profilis toks, kad elektromobilio ramiai uztektu, tyla ir >> valinimas yra labai geri argumentai "uz". >> >> Bet realybej busiantys kokie ~50keur uz tesla3 kazkaip pigu nera, na o >> krovimasis kol kas didele problema. Pro langa matau 2 "koloneles", bet >> prie ju dazniausiai kiurkso kokia nors car sharingo renault zoe, t.y. >> daug shansu, kad atvaziavus su paskutinem Ah nebus kur isismeigt. Kas >> realiam gyvenime yra ziaurus hemarojus. >> >> Zodziu uz tuos 50k galima nusipirkt si bei ta gerokai idomesnio nei >> kruva laptopo akumu. >> > >