Ha ha, kiek pizdiozo :D Net tingiu nagrinet. Padarom taip: tai tik tavo nuomone. O manoji yra kardinaliai priesinga ir atvirkscia tavajai jtdm <"[]"@[].[]> Wrote in message: > tai cia ne kuro rusies problema ir klausimas. > gyvenant normaliam didmiesty jokios masinos neapsimoka ir nereikia > turet, kad i parduotuve nuvaziuot. tam yra VT, o kur nera, ji reikia > vystyt, jis ir bus vystomas. o ne elektromobiliu technologijos, kurios > is esmes nafig niekam nereikalingos. masinos reikia toli i uzmiesty > vaziuot. dyzelines. kur taip kolkas nera, ten tik ryskes sita > tendencija. paklausk tipinio dangoraizio gyventojo is kokionors > milijoninio pasaulio miesto, ar jam labai rupi kuo varomi automobiliai? > poto paklausk priemiescio/uzmiescio gyventojo, ar jam labai idomi > elektromobiliu rinka, ar jis labai nores vidury lauku ir misku sustot > pasikraut/palaukt saulutes pora dienu. > va tau ir neapsiribojimas LT rinka. pats ja neapsiribok, nes cia viso > labo nykstukine antrine padevetu automobiliu rinka. is esmes > elektromobiliais labiausiai ir domisi varguoliai, kuriem vaziuot brangu, > todel tikisi kad elektra tai jau vaziuos ciut ne dykai. ir pagaliau > gales turet savo svajoniu auto mieste i parda nuvaziuot :) > o is tikruju tai ju vieta traukinio sedynej. ir deja, bet 'naturalia > eiga' viskas ir susidelios i savo vietas, anksciau ar veliau jie toj > sedynej ir sedes, o ne elektromobilio. na o traukinys tai taip - bus > elektrinis. > maks kas vazines tais elektromobiliais kadanors, tai visokie kurjeriai, > keleivinis ir krovininis transportas, spec. tarnybos ir pan. bet tikrai > ne mases i parduotuve apsipirkt ir ne kieme per nakti kraut. ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/